Vlad Giurgi

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Vlad Giurgi


  1. Salutare !

    Încă nu am apucat sa fac testul cu apa la pompa am fost foarte ocupat ..mașina este la mecanic sta în curte :)) mâine am sa mă duc sa văd ce se petrece.

    Știți pe cineva cu tester Vida în Iași ?

    Mulțumesc !

    Am căutat pe acel link da nimic de iasi :(


  2. Salutare !

    Sunt fericitul posesor al unui volvo s40 , 2.0d din 2004 și pana la începutul anului totul a fost ok , când intr-o dimineață dau cheie porneste și când sa plec mai mult de 1100 de turati nu mergea..Mă plimb cât mă plimb intru-un cerc ca va da-ți seama ca nu puteam sa urc nici un deal și mai mult de 20 la ora nu mergea ..sun un mecanic și îmi spune sa pun 2 litri de benzina ca posibil ca a înghețat motorina ..spus și făcut Dar degeaba . După care mă deplasez ușor la un service îmi spun ca e filtru de motorina ..l-am schimbat și tot nimic ..Am puso pe tester a apărut eroare senzor vibrochen . Am șters eroarea și masina a mers ok.

    Daca tot am schimbat filtrul de motorina am zis sa le schimb pe toate plus uleiu. Zis și Făcut . Toate bune și frumoase pana m-am gândit sa schimb și distribuția+pompa de apa(deoarece nu o schimbasem niciodată ,menționez ca masina o am din iulie 2014) și bujiile deoarece îmi pornea puțin mai greu dimineață . Și de aici au început problemele:

    prima data : fluctuații la relanti, așa am mers câteva zile

    după care : pe lângă fluctuații a apărut și faptul ca nu se accelera când opream la semafor, oriunde ,trebuia sa apas pedala de câteva ori pana sa o prind turata și sa pot sa plec de pe loc.

    Intru-un moment când mă chinuiam cu mașina mia apărut o eroare în bord numai știu exact ce dar am fugit repede la mecanic și am puso pe tester și a dar cv de la EGR ( MENȚIONEZ CA MASINA CU EROAREA APRINSA ÎN BORD MERGEA PERFECT ) după ce am oprit masina și am pornito din nou ,nici o eroare în bord și masina tot la fel de prost mergea . A doua zi fuga la mecanic a "fund"ățat EGR-ul dar degeaba mai urat făcea masina ,Mă trimit la nu știu care service de aici de prin iasi sa îmi verifice injectoarele.

    Eu m-am dus la alt mecanic pe care îl știam (deoarece unde ma trimisese stiam ca e foarte scump si dura si foarte mult timp pana sa se uite la ea) și după 2 zile de verificare la ea mi-a schimbat elecrovalva de la EGR și toate bune și frumoase . Pornea stătea la relanti și accelera . Mulțumit plec fericit de la mecanic ca rezolvasem și eu odață cu mașina.

    Hopa și ce sa vezi ies sa fac o proba și masina puturoasa urca greu în turați parcă nu e un motor de 2.0d , cine știe zic eu își revine . O opresc și ce sa vezi numai porneste . Speriat sun mecanicu îi spun ca nu porneste masina ..El sa se pornească spre mine sa vedem ce are după ce mai stau câteva minute mai dau o cheie masina porneste ..bucuros sun sa nu mai vina și plec mai departe..opresc din nou la fel nu pornea...Stau 10 15 minute iar porneste .

    Trag concluzia ca masina când este la 90 de grade nu porneste cum scade puțin cum porneste.

    Sâmbătă dimineață mă duc o pun pe tester apare senzorul vibrochen cu gândul mă dus la asta iarnă când mia mai creat probleme odată numai ca altfel ..comand piesa și ce sa vezi azi o montez și nimic la fel face când ajunge la 90 de grade nu porneste cum scade puțin cum porneste pe lângă faptul ca nu se tureaza cum ar trebuie e lenta în turati , e puturoasa.

    Azi după ce am montat senzorul de la vibrochen și am văzut ca la fel face am făcut un test cu eprubeta la injectoare(deoarece pe calculator nu mia dat nimic ) și mia dat ca injectorul 3 e stricat sa umblut eprubeta aia pe când la celelalte 3 era doar un sfert .

    Va rog ajutați-mă care știți ce ar putea avea .

    Va mulțumesc !!

    Bogdan G , dacă mai ești activ citește te rog și ajuta-mă cu un sfat de rog.