autoestet

Membru
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by autoestet


  1. Montati si casete de directie noi ? Nu reconditionate.

    Din pacate nu exista noi noute .. ci doar refurbished .

    Putem monta si piese noi insa nu avem in stoc decat piese reconditionate. Piese noi sunt disponibile pe comanda pentru masini din 2002 pana in prezent. Producatorii asigura piese noi doar 10 ani iar pentru masinile din 2000-2004 se fabrica special in momentul validarii comenzii daca nu au compatibilitati cu modele mai noi piesele comandate.

    Buna ziua.

    Detin un XC90 din 2007,motor diesel de2.4, 185 hp,.

    Am o problema destul de zgomotoasa la caseta,si anume ca bate foarte tare in zona bieletelor,mai mult in partea stanga,dar si in dreapta.. Partea buna este ca nu are scurgeri de ulei.

    Intrebare:-se poate repara la dumneavoastra?si in ce mod? (adica vin cu masina si demontati caseta ,o reparati,o montati,faceti geometria,sau va aduc eu caseta in brate,si la fel o si iau,si o montez eu.)

    -si daca pute-ti sa faceti o estimare de pret ar fi minunat

    Multumesc

    Puteti sa aduceti piesa sau masina. Daca aduceti masina dureaza in jur de 5-6 zile lucratoare iar daca ne aduceti piesa dureaza 2-3 zile lucratoare insa nu stiu daca piesa dumneavoastra este reparabila pana cand se face constatarea. Exista si posibilitatea sa nu poata fi reparata caseta. Montajul se plateste separat.


  2. Stiam ca unghiul asta nu se poate regla...

    Am sa reformulez raspunsul, aceasta problema nu se incadreaza in categoria defectelor solutionabile la noi. Ne ocupam strict de casete de directie si pompe de servo, respectiv montajul acestora.Probleme de alta natura legate de sistemul de directie se rezolva la un service partener sau ori Anterior am spus ca se poate solutiona problema la o astfel de unitate nu ca se poate regla unghiul. Prefer sa nu comentez fara sa vad. Cand am mai intalnit era vorba de o masina accidentata.

    Ma intereseaza sa scap de bazaitul strident de la pompa mea.Saraca ea isi face treaba...doar zgomotul ma streseaza.

    Daca sunteti din Bucuresti va invit la o constatare. Acel bazait este produs in majoritatea cazurilor de o pompa care lucreaza pe circuit cu o caseta infundata insa ramane de vazut. Sunt si alte probleme ce pot duce la aparitia acelui sunet.

  3. Un pret pentru o pompa de servo pentru un V40 Ph1?

    Nu avem un tarif standard. Stabilim pretul in functie de starea piesei primita la schimb si perioada din an in care este cumparata piesa. Avem si anumite oferte cu perioada limitata sau lichidari de stocuri. Daca vreti sa o reparam pe adumneavoastra este posibil sa coste cu mult mai putin. la reparatii pretul se face dupa buget. Vreti ceva foarte bun cu care sa nu aveti probleme cativa ani, va putem servi, vreti ceva mai ieftin va putem servi si asa insa va scade perioada de garantie.

    Buna ziua

    Am o problema cu un unghi al directiei. Va ocupati si cu asa ceva?

    Este vorba despre "inclinare pivot fuzeta". Pe partea stanga este prea mic. In loc de 14 grade, am numai 10.

    Ati mai intalnit asa ceva?

    Multumesc anticipat.

    Am mai intalnit insa puteti rezolva problema la orice service unde puteti face unghiul de fuga.


  4. Buna ziua,

    Incepand de astazi am o problema cu pompa de servodirectie, in sensul ca s-a rupt axul acesteia in interiorul pompei .

    Ati mai auzit de asa ceva; mecanicul meu a zis ca in 20 de ani nu a mai gasit nici un ax rupt, palete, curea etc. a mai gasit dar axul din otel inalt aliat nu ...

    Uleiul de servo l-am schimbat la 80 mii (acum am 100 mii), ulei era rezervorul ala de servo...nu stiu ce s-ar fi putu intampla ; pur si simplu am intrat parcat in zapada iar cam am dat in marsarier am simtit ca volanu e "teapan", nu a facut zgomot etc.

    Poate a fost un defect de fabricatie...

    Exista vre-o varianta, vre-o echivalenta, vre-una second sau poate noua la un pret rezonabil.... sa nu fiu nevoit sa fac o linie de credit :smile:

    Atasez si cateva poze cu aceasta .

    Cu stima,

    V.Ben

    Pot fi 4 cauze ale ruperii unui ax insa cea mai des intalnita problema este caseta infundata. Prima data pompa incepe sa suiere sau sa bazaie iar cand se infunda de tot caseta pompa este angrenata intr-o directie de motor si in cealalta de presiunea care se intoarce in pompa, axul e prins ca intr-o menghina si cedeaza in punctul conceput din fabrica pentru a proteja motorul .

    dragi prieteni

    am si eu o intrebare

    cand iau volan maxim stanga dreapta se aude un fluierat dar tare nu acel fluierat de servo cand e volan maxim face mai tare

    crede ti ca e pompa pe duca ?

    In general acest sunet se aude cand se infunda caseta de directie deoarece uleiul nu mai poate intra in distribuitor si se intoarce in pompa unde forteaza in capul hidraulic si se aude acel zgomot. Este posibil sa fie si amandoua insa. Daca pompa lucreaza fortat sificient timp se depreciaza capul hidraulic. Pentru a nu investi bani inutil inainte de a schimba ceva recomand o constatare. Avem preturi pentru toate buzunarele. Depinde cat vreti sa va tina.

    Şi a mea fluiera dar nu tare, eu, cel puţin, am considerat că e normal acel fluierat, până când, într-un viraj puternic, cu motorul turat (pe la 3000-3500 rot/min), a făcut "poc!" şi a dat afară, pe la ax, tot uleiul de servo în următorii 500 de metri, cât am mai mers cu ea, până unde să o pot lăsa la fezandat. Altfel spus, răspunsul la întrebarea ta e "se prea poate". Nu-ţi fă probleme, o pompă OEM e în jur de 460-500 iar una ZF (care e producătorul şi pentru OEM) e undeva pe la 320-350 €, preţ valabil şi pentru OEM PN 8683376 (110 bari)... ;D ...dar e extraordinar faptul că există dezmembrări.

    Îţi merge greu volanul când e foarte-foarte încins uleiul de servo?

    Fiecare face cum considera insa dezmembrarile sunt foarte periculoase pe sistemul de directie si franare.

    In maxim 4-6 luni piesa din dezmembrari strica cealalta piesa ( daca luati caseta strica pompa si invers). Pentru mai multe detalii ma puteti suna la telefon 0732491532 .

    1 person likes this

  5. Buna ziua!

    Nu este cazul sa investiti intr-o caseta second, deoarece nu ii puteti cunoaste gradul de uzura. Asta inseamna ca puteti avea neplacuta surpriza sa va functioneze 800 km (la fel de bine ea poate functiona si 40.000). Eu va recomand sa ma sunati la 0743072590 si sa incercam sa o reconditionam pe cea a dumneavoastra (poate fi reconditionata cu schimbarea kitului complet) cu costuri minime, iar daca o montez eu pe masina dupa ce am reconditionat-o, beneficiati si de o garantie de 35.000 km.

    In cazul in care ma sunati si nu raspund, o sa am rugamintea sa insistati, deoarece pot fi antrenat in alta discutie telefonica si am activat serviciul "apel in asteptare".

    Cu respect,

    Stoica Daniel