ph77bas

Membru
  • Content count

    37
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by ph77bas


  1. cind masina e condusa in asa fel incit aerul necesar nu mai poate fi obtinut din cauza filtrului original, si numai in acest caz, se poate folosi un filtru sport.

    la o utilizare sport a masinii , cu filtru sport montat, cantitatea de aer care trece prin acest filtru este de 2-3 de ori mai mare decit cea care ar trece in mod obisnuit.

    deci aceste filtre trebuie curatate de 2-3 ori mai des. (in jurul a 3000-6000km, in functie de cit de mult s-a mers sportiv)

    filtrele sport opresc mai bine impuritatile din aer decit cele obisnuite. din cauza asta se curata si mai des.

    daca te astepti sa mergi 10.000 km cu un filtru sport te inseli. dupa 5000-6000 km va merge mai prost decit unul normal.

    filtru sport se pune impreuna cu evacuare sport si (unde e cazul) cu un intercooler mai performant. altfel e doar un moft.

    asa cum a spus si bogdan g trebuie avut in vedere a se evita captarea de aer cald de sub capota , lucru datorat schimbarii geometriei de absorbtie. de pomana tragi mult aer cald.

    nu va luati dupa ce scrie producatorul : ca filtrele merg 50.000 mile fara curatare. e o baliverna. poate in alaska .... :)

    rs-ul meu trage 130% primii 2500 km, 100% urmatorii 1000 km, 80% urmatorii 1000 si nu mai trage aproape deloc dupa asta.cu filtrul original trage 100% 7000-8000 km.

    ms

    o sa folosesc filtrul sport si o sa il curatz la 5000 km. filtrul sport cade in cutia origionala de unde trage aer de afara la fel k la filtrul normal, doar k nu mai am capacul de sus.e foarte posibil sa traga si aer mai cald.eu am dar si toba finala jos pt un sunet mai fumos , dar dezavantajul eca pufaie un pic de fum, dar nu deranjant.si cu filtrul sport suna mai frumos doar cand e capota ridicata, cand inchid capota nu se mai aude acel marait :blush: :blush: :blush:


  2. io nu prea cred ca e de la butonul de dezactivare pentru ca acesta trebuie tinut apasat minim 3-4 secunde pentru a dezactiva dstc-ul si, mai mult, trebuie sa treci in meniul dstc ca sa faci asta....

    dstc-ul se dezactiveaza singur doar daca unul sau mai multe semnale input sint in afara limitelor, nu sint deloc, sau valorile lor se bat cap in cap (de exemplu : esti in viraj stinga - pozitie volan stinga - si senzorul inertial arata acceleratie tot stinga, ceea ce e imposibil. deci unul din senzori a luat-o pe aratura)

    daca o valoare e monitorizata direct (cum este temperatura discului de frina, sau uzura placutelor, atunci vei primi in bord ca dstc-ul se dezactiveaza si vei primi si cauza din care s-a dezactivat. daca valoarea nu e monitorizata direct, atunci vei primi doar mesajul ca dstc-ul s-a dezactivat si atit.

    ca idee : cind un sistem simte ca nu poate functiona corect el se dezactiveaza si te anunta de acest lucru.

    poate asa este cum zici tu . cand ajung in tara o sa verific discurile si placutele cu toate ca au fost schimbate in vara placutele, dar dezactivarea aparare in mers linistit fara o cauza anume (franari frecvente, franare brusca etc)si daca vreau sa il reactivez din buton , nu se reactiveaza.se activeaza singur dupa o anumita perioada


  3. Eu oricum nu am inteles ce mesaj ii da omului in bord, dupa cum zice el ar fii mesajul DSTC OFF si asta este numai din buton .

    exact asa imi apare. DSTC OFF, bine ca scrie in germana. si faza e ca nu apare acest mesaj la virare maxima ci doar in mers!Placutele de frana sunt ok! si cand apare k este dezactivat DSTC-ul chiar este dezactivat!


  4. @zack D5 tau merge facut pana la 199 CP, mai mult nu merge, oricum e o diferenta uriasa intre 163CP si 19x CP .

    D5ul de 185CP merge facut bine de tot pt ca are alta turbina si alte injectoare .

    1 cu softul de la RBN a crescut si viteza maxima? k al meu stock urca pana la 225 230 si se termina plaja de turatii si nu mai urca.se blocheaza turometrul la 4500 park

    2 cu noul soft intra turbina mai repede k stock are un pic de lag care ma deranjeaza cate o data.park de la 1900 2000rpm intra turbina

    3 am scos toba fina la pt acel fluierat, dar daca scot al doaile acatalizator si intermediara ( aia oricum e directa) nu mai ajut un pic masina?

    4 eu am cutie manuala in 5 trepte. cat de mare e riscul sa pice volannta


  5. Un an sau 20.ooo km, normal in alte tari 30.ooo km si recomand schimbarea filtrului de aer la 10.oookm, adica intre revizia de ulei mai schimbi o data filtrul de aer.

    Si in functie de stilul de condus este posibil sa fie nevoie sa completezi cu 1l la 10.ooo km .

    care ste explicatia filtrului de aer intre schimbul de ulei


  6. salut baieti

    daca tot e vb de uleiuri pt volvo, am si eu o rugaminte la voi

    am un volvo s60 d5 cumparat in ianuarie la 210.000 km am facut un schimb de ulei cand am cumparat masina si inca un schimb la 220.000km.pana acum am pus mobil 10w40.acum am 230.000 k si tre sa schimb uleiul

    ce ulei imi recomandati avand in vedere km masini si k stilul meu de condus este mai "sportiv" , nu va ganditi k o "macelaresc" dar eu merg mai tare

    si uleiul recomandat de voi la cati km sa il schimb

    multumesc anticipat


  7. D5 s-a numit pana in 2005 si avea 163cp;incepand cu acest an s-a redenumit in 2.4D avand tot 163cp iar noul D5 are 185cp...

    Aditiv+filtru la S40 euro4 da...da e cam naspa(scumpa) situatia...Dar la S60 parca stiam ca nu are deloc nevoie de aditiv iar inlocuirea filtrului mai rar...sau ma insel?

    mercic baiti, nu credeam k o sa primesc u raspuns asa repede

    faza e k au am s60 din 2002 si scrie pe el doar 2.4 si are 163 cp e diesel ssi e turbo si e comman rail

    nu cred k esxista deiferenta de consum intre 2.4 diesel de 163cp si 2.4 d5 diesel de 163cp