Alex72

Membru
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Alex72


  1. Am verificat pe stand, turbina si e ok.Am facut DPF OFF cu 2 ani jumata in urma si a mers f bine. Acum imi intra in protectie la 2900 de ture doar pe autostrada, nu si in oras. In oras imi da in nas doar cand e rece motorul si f putin cand e cald.Am pus-o pe tester si imi da urmatoarele erori:

    0101 - engine control unit- comunication error, intermitent

    A030 -Comunication between control unit initialization control

    0108 - SWM (steering wheel module) - initialization undone - intermitent

    Deci calculatorul central, coloana volan si ABS. -conexiunea intre ele

     

    Dar toate asa?odata?

    culmea este ca nu imi apar permanent. E de zona 0.

     


  2. La 29.10.2018 at 4:46 AM, AlexandruN a spus:

    Nu, momentan nu sunt acasă. Întreruperile sunt scurte pt o fracțiune de secundă 

    exact asa sunt si la mine, numai ca s-au agravat si vad ca a inceput sa porneasca si un pic mai greu. Mecanicul spune ca ar putea fi senzorul de presiune sau regulatorul de prsiune din rampa de injectie. poate ne lumineaza si pe noi cineva...


  3. Salut

    Am si eu un S40 din 2008 1.6 D si dupa ce se incalzeste, are niste suturi sa zic.mici intreruperi ca si cum ar da in nas. Am fost la mecanic si pe calculator nu ii da nimic. El pune pe semaa senzorului de presiune sau pe regulatorul de presiune de pe rampa de injectie.

    Intrebarea mea este:Nu ar fi trebuit sa ii arate defect pe diagnoza?Porneste f bine, se tureaza ok dar nu scap de sacadarea asta. El zice ca ar trebui sa am undeva la 1100-1300 bari in rampa si eu am 1700-1800 si din cand in cand cade pentru o secunda in  zero dupa care isi revine si din cauza asta face asa.Ce presiune ar trebui sa fie de fapt?

    Pareri?

    Multumesc!


  4. Salut

    Sunt posesorul unui Volvo S40 Diesel an 2008. De un timp ( 2-3 luni) am o problema la motor si anume: incepand de pe la 1800- 2200 de ture cand accelerez usor sau decelerez, am o intrerupere scurta - imi da in nas. Cateodata imi da si de 2-3 orei sacadat. AM pus pe seama motorinei dar bag doar de la MOL si aditivata si ne, dar nu cred ca e e la motorina. Are putere in sarcina si nu imi arata  nimic pe bord ca eroare. Am fost la testere si origilane VIDA- DICE si Delphi , etc si nu imi arata nimic pe ele. Mecanicii isi dau cu parerea dar nimeni nimic concret. Unii o pun pe seama turbinei (goemetria variabila), altii pe un senzor ceva. Am mai avut o asemenea situatie dar atunci mi-a arata pe tester ca era senzorul de la vibrochen, pe care l-am schimbat si a fost ok. EGR are 20.000km de cand l-am schimbat. Ma intreb, daca este pe seama unui senzor sau ceva electric nu ar fi trebuit sa arate pe tester? Daca ma puteti ajuta cu un sfat ceva sau un mecanic priceput in Bucuresti.

    Mentionez ca acum 2 ani i-am facut un DPF off dar nu cred ca are vreo legatura, de atunci si pana acum nu a facut asa.

     

    Multumesc anticipat!


  5. Salut,

    AM si eu un S40 ..1.6 diesel din 2008.Am facut DPF off cu resoftare in luna iulie.A mers f bine,dar consumul in Bucuresti nu scade sub 10% cu toate ca pe bord imi arata 11,3. iar afara 5.3 la 150km/h.De azi imi arata pe bord anti skid service.Am fost la un tester si imi da urmatoarele erori:

    Cod 4438 - EGR control - stuck

    4477 EGR control - too low flow

    6720 EGR control too high flow

    4460 EGR control- stuck

    0101 -eror control unit

    Ar putea fi doar EGR-ul sau si altecva.Cu toate ca cei ce mi-au resoftat masina mi-au spus ca o sa apara o eroare si anume 7700 engine control module (ECM) incorect check sum,dar sa stau linistit ca e o chestie normala ca sa nu mai seziseze calculatorul ca nu are filtrul de particule.Asa, a mers f bine dar vad ca de azi a aparut si celelalte coduri.Ma puteti ajuta va rog cum se poate rezelva.Se curata EGR-ul sau e musai inlocuire? Merci


  6. Salutare!

    Sunt nou pe forum si am un Volvo S40 1.6 diesel din 2008.Am o problema vis-a-vis de filtrul de partticule.Am fost la un service si la o diagnoza a apart o eroare 2A40-particulate Trap Sistem.

    mecanicul mi-a zis ca e o problema la filtru.Altul(coleg cu el) a zis ca filtrul este in regenerare si sa-i dau o talpa pe autostrada.De regula in oras imi consuma 11,6 mers mai intepat cu schimbari de treapta la 3000 ture- si afara pe autostrada cu cruse control imi arata pe instant 4-4,4%. In fine,am plecat 30 km pe autostrada cu a4a la 4000 de ture sa-i scot dracii din filtru.Imi arata pe bord la consum instant cam 7,6-8%.Dupa 30 km am zis hai sa-i dau a 5a sa vad cum merge.consumul instant nu mai arata ca saptamana trecuta 4-4,4,ci 5,7 la 130km/h pe pilot automat.am zis,ma,poate nu s-a terminat regenerarea.mai dau o tura la fel si e tot asa.consuma f mult in oras.peste 11.5 %. intreb,daca anulez filtrul,este posibil sa scada consumul?Pe bord nu imi arata nicio eroare.merge masina,trage dar consumul m-a determinat sa fac o diagnoza si de aia am vazut eroarea.Unii zic ca e bine sa-l anulez,altii sa-l las asa.POate ma lumineaza si pe mine cineva care stie cu siguranta--Bogdan ce zici?:

    multumesc anticipat!


  7. Salut!Sunt nou in bransa, cumparandu-mi un Volvo S40 diesel, motor 1.6, B4164S3. Ca ulei imi zice sa pun tip ACEA A5/B5- 5w30. Ce ulei recomandati?Castrol?sau e vreun ulei recomandat numai de Volvo.Si poate imi spuneti si un pret sau de unde sa il achizitionez din zona Bucuresti.Multumesc!