Mariuz

Membru
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Mariuz


  1. Salut!

    Daca ai problema aia 1815 se rezolva cu schimbarea valvei, daca ai drum prin suceava putem proba, sa vedem daca face vreo diferenta, am o valva de rezerva.

    Eu am curatat EGR si schimbat cam tot ce tine de turbo: pompa vacuum, valva n75, actuator turbo, valva bypass de pe galerie, merge mai binisor dar totdeauna se poate mai bine, urmeaza o curatara la turbo dar inca nu stiu unde sa o fac.


  2. Buna ziua oameni buni!

    Problema sta in felul urmator:

    Sunt posesorul unui Volvo S40, 2001 , 1.9 115cp, D4192t3. Stiu ca multi s-au confruntat cu problema asta si au sau nu au rezolvat-o.

    Dupa cum scrie si in titlu, masina are o lipsa de putere pana la aprox 3000 rpm. ( probat nici furtunul de la intercooler nu se intareste).

    Verificat/probat cu altele, urmatoarele echipamente : senzor MAP , senzor MAF , regulator turbo, senzor vacuum (cel din spatele galeriei de admisie), comanda EGR ( inclusiv curatat egr). Wastegate-ul functioneaza (se misca tija , nu pot spune daca in parametri sau nu ).

    O diagnoza dedicata volvo nu am reusit sa fac insa am obtinut niste coduri de eroare cu autocomu-ul :

    1813 - Releu principal - intermitent

    1815 - Valva regulator turbo - intermitent ( schimbat cu alta noua valva nici o diferenta)

    1826 - Circuit preincalzitor bujii - permanent

    1816 - Releu control preancalzire.semnal mic.

    Poate sa-mi ofere cineva o sugestie referitoare la cauza problemei.( in afara de "incearca diagnoza dedica Volvo").