Claudiu_Volvo_V50

Membru
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Claudiu_Volvo_V50


  1. Salut,

    Din cauza carburantilor care indeplinesc norme euro 4, euro 5  si sunt mult mai " uscati " fata de predecesorii lor, componentele sistemului de injectie au de suferit. Pentru a combate acest fenomen poti adauga ulei 2T la fiecare alimentare . Daca recurgi la aceasta metoda pune un ulei cu norma FD, mai putina cenusa rezultat in urma arderii.

    Pentru alte detalii: cantitati, tipuri de ulei  cauta pe forum.

    In alta ordine de idei ai spus ca a 2 a pompa a fost SH, deci nu poti afirma ca s-a uzat prematur deoarece nu sti in ce coditie se afla la montarea pe masina.

    O zi buna.

    Multumesc!


  2. Buna ziua,

    Ajutati-ma va rog cu o informatie/opinie/sfat.

    Detin un Volvo V50, 2.0, diesel, din 2009. Prin vara s-a stricat pompa de inalta presiune. Am mers in service, am schimbat-o cu una SH, a fost facuta curatarea rezervorului si a conductelor deoarece in filtru de motorina era span. Acum, dupa aproape 5000 de km, iar am o problema cu pompa. Merge in suturi, nu-mi da voie s-o accelez iar la relanti sunt fluctuatii de turatie. Cei de la service dau vina pe senzorul de pe pompa.

    Ce am sesizat inca de tura trecuta cand s-a stricat pompa, au fost bule de aer si pornire greoaie dupa un timp indelungat de stationare.

    Spuneti-mi va rog care ar putea fi motivul/motivele pentru care s-au stricat 2 pompe intr-un interval asa de surt de timp si daca acele bule de aer pot duce la acest lucru.

    Ma gandesc ca lubrifierea pompei se face cu ajutorul motorinei, iar daca se acumuleaza aer in pompa, pana cand ajunge motorina, exista o forta de frecare care in timp duce la o deterioare completa.

    Va multumesc anticipat!