whomight

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by whomight


  1. Salut baieti !

    Detin un Volvo S60 D3 163 cp cutie AUTOMATA, 85.000 km :

    -la cati km se schimba uleiul si filtrul la cutie

    -la cati km se schimba distributie

    -cureaua auxiliara are o perioada de rulare/schimbare sau nu e comform calendarului si se schimba cand se modifica structura

    -se poate face update la navigatie, actuala versiune de software este 0993 si versiune hartilor V 30.10.51

    Va multumesc, o zi buna !

    image.jpeg


  2. Salut 

    Ref. Anvelope RunFlat 

    Pana facuta de un cui, nici daca umpleam anvelopa cu 50kg de spuma, nu aveam sansa sa ajung la vulcanizare, deci asta cu spuma e pt pori/gauri fine,subtiri. Nimeni nu spune ca un ROF merge cu taietura, dar cu o gaura mare, cred ca ai sanse mari sa ajungi la vulcanizare sau sa fugi spre frontiera daca esti pe undeva prin Bulgari.

    Manevrabilitate/Stabilitate nu stiu de ce spune cineva mai sus ca trage stanga dreapta, cale ferata .... daca ai RunFlat S/H sau nu stiu prin ce debara facute, cred, acum fiecare a experimentat cate ceva. 

    Ref. TPMS - se gasesc sisteme de monitorizare, cu alimentare la priza (12v) pe ebay,amazon etc, sunt in jur de 80-100 $ , sau mai ieftin, capacele pentru valve cu ROSU/GALBEN/VERDE IN FUNCTIE DE PRESIUNE

    De curand am primit un email de la o companie de anvelope  "Nu va recomand sa montati runflat pe o masina care nu este prevazuta cu RunFlat (pentru a nu deteriora planetarele, articulatiile, caseta directie) "

    Voi ce parere aveti legat de partea tehnica Planetare, articulatii, caseta directie, amortizoare pompa servo etc

    P.S Tehnologia ROF a avansat destul de mult, nu mai sunt anvelopele atat de grele si dure,(marci premium) Latimea anvelopelor inseamna cresterea stabilitatii, pentru cei care nu sunt hotarati, asteptati noua tehnologie de ROF din 2016.

    Va salut