habeeb

Membru
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About habeeb

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie iasi
  • Auto xc 90
  • Fabricatie 2007
  • Auto 2 bmw
  • Fabricatie 2 23
  1. Salutare! Ramasesem dator sa va spun cum a evoluat situatia.Dupa schimbul de ulei (alti 6-7 litri), si refacerea nivelului, cutia se comporta din nou exemplar.Multumesc celor care m-au ajutat!(si cu idei si sfaturi)
  2. ok, Multumesc frumos.O sa incerc varianta asta..
  3. Da, este posibil.Nu exista o varianta prin care se poate curata ansamblul este expus acestor depuneri?Eventual montarea unui soi de filtru pe circuit?
  4. E relativ ciudat, pentru ca inainte sa fac schimbul de ulei mergea perfect..Am sa mai fac odata schimbul cu 8l si am sa verific nivelul uleiului dupa procedura de mai sus.Masina are putin peste 257000.
  5. Sunt sigur ca i-am auzit spunand ceva de resetarea intervalului de schimb al uleiului, nu mai tin minte nimic in legatura cu calitatea uleiului.
  6. uleiul s-a schimbat urmand procedurile din fisierul atasat, gasit tot aici,S-au folosit aprox 15 litri de ulei.Nu stiu exact cum s-a facut nivelul in final(am fost nevoit sa las masina pe mana prietenilor care s-au ocupat de procedura). Transmission fluid changing TF-80SC AWD.pdf
  7. Salutare!Am achizitionat de curand un xc 90, 2.4 din 2007.Toate bune si frumoase pana primul schimb de ulei in cutie, treaba facuta corespunzatoar, dupa indicatiile gasite cu ajutorul vostru, aici.De atunci am facut aprox 800 de km.In acest timp s-a intamplat de 3-4 ori ca la o plecare mai agresiva, in treapta a 2-a sa patineze putin, la peste 4500 de turatii, apopi sa cupleze treapta a3-a cu o oarecare smucitura.Cui as putea sa cer ajutorul pt rezolvarea acestei probleme, care desi e relativ rara in manifestari, mi-e teama sa nu se agraveze.In bord nu pare nici un fel de eroare, iar alte smucituri nu sesizez la schimbarea vitezelor sau la trecerea intre modurile de conducere, cu toate ca nu am mai condus pana acum cu cutie automata, dar am in general o experienta relativ mare in condus, lucrand mult timp in domenii care presupuneau parcursul a multor sute de mii de km. Am incercat la repr din Iasi, dar am primit un raspuns fascinant..nu mai au diagnoza pt volvo..Deci nici macar update-ul care am inteles ca se face dupa schimbarea uleiului nu am resit sa-l fac, daramite  sa pot obtine un pronostic pt problema masinii..cu toate ca, din cate am inteles, nu sunt cei mai in masura pt acest lucru.Rog pe oricine ma poate ajuta cu ceva solutii sau idei sa o faca.:) Multumesc frumos anticipat!