cloned

Membru
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About cloned

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday January 01

Profile Information

  • Locatie Timisoara
  • Auto Volvo V50 1.6D 2006
  1. Noxe in habitaclu

    salut si la mine au aparut chestiile astea, am motorina la 2 injectoare si noxe in habitaclu. mi-a strans mecanicul piulitele de la injectoare care erau slabite toate si mi-a zis ca trebuie schimbate garniturile de cupru si curatata motorina. mai aveam rupt furtunul de cauciuc dintre filtru de aer si turbina, chiar la intrarea in turbina si in partea de sus de peste culbutori. acuma parca nu mai miroase. nici eu nu am flexibil (V50 2006, 1,6D)
  2. DPF: delete sau replace?

    Multumesc pentru raspunsuri Am gasit in TM pe cineva care face DPF delete, ceva mai ieftin (400 euro parca, nu mai sunt sigur ?) cu tot cu inlocuire (teava) si resoftare "pe masa" (n-am inteles exact cum vine aia). In afara de asta am mai gasit un site in UK care vinde niste cutiute ce anuleaza erorile date de disparitia fizica a DPF-ului. La ITP se analizeaza si opacitatea fumului, diferentiat in functie de masina si anul de fabricatie? Eu ca principiu as fi pt replace, insa...hmm, e o diferenta mare de bani plus ca e o parte a masinii in care mi-am cam pierdut increderea.
  3. Buna tuturor forumistilor volvo Sunt un relativ proaspat (6 luni) detinator al unui Volvo V50 motor 1,6D, o masina foarte faina, dar... Din pacate la 1 saptamana dupa ce l-am achizitionat motorul mi-a intrat in "limp mode". Dupa o extensiva documentare online (multumesc tuturor care au postat informatii aici, mi-au fost de mare ajutor) si o diagnoza la Volvo Timisoara mi s-a spus ca e filtrul de particule de vina si l-au regenerat. Sfatul a fost sa merg mai turat ca sa nu se mai intample si sa evit sa merg mult prin oras. Situatia s-a repetat, de data aceasta fiind pe autostrada, la intoarcerea din concediu. Nu va spun ce placut a fost Grecia-TM in limp mode Iarasi service, regenereat, mi-au zis ca e foarte imbacsit si "mergi dom'le mai turat" sa se regenereze calumea. Bun zis si facut, drum Budapesta, 3000-3400 rpm constant pe autostrada. Acum, dupa aprox 2 sapt in care am avut mai multe drumuri in oras de facut mi-a intrat iara in limp mode. Din ce imi dau eu seama DPF-ul meu e cam kaput si trebuie schimbat(nu mi se pare o rezolvare a problemei sa merg vesnic peste 3000 de ture, plus ca ma simt ca un papitoi in a 2-a la 3200rmp cu motorul urland pe strada de se uita toata lumea la mine). Inlocuirea ar fi undeva peste 1000 euro din ce mi-au spus la Volvo. Intrebarile mele sunt 1. E mai bine sa-l scot (e clar mai ieftin) dar nu implica ceva dereglari ascunse, etc... 2. Exista si alti producatori de filtre de particule diesel, mai ieftini decat volvo? Va multumesc tuturor anticipat! Dan