ionutv

Membru
  • Content count

    31
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by ionutv


  1. Salutare tuturor. De cand au inceput noptiile sa fie mai reci, dimineata cand pornesc motorul se tureaza singur intre 1200-1400rpm apoi scade sub 900 si moare.Insa daca il tin turat cateva secunde , mai oscileaza putin dupa care ramane constant. Care ar fi cauza/cauzele pt care motorul scade sub 900 si se opreste..?masina e 1.6 benzina


  2. Va salut .Se pare ca de cand am achizitionat s40-ul asta am/postez doar probleme si am sa incep: astazi a doua oara mi s-a oprit motorul, dupa ce am dat sa plec de pe loc, iar in bord imi apareau doi martori: martorul de ulei si cel de Check Engine.Am luat/reluat contactul, am pornit si dupa ce am turat-o pana in 4000 in treapta a 3-a si am schimbat cu a 4-a, surpriza: s-au aprins toti martorii in bord si motorul s-a oprit. Spuneti-mi va rog la ce sa ma astept in cazurile astea..


  3. Acum 5 minute, 1984 a spus:

    Maneta din stinga are rotita de INFO  si buton de RESET..Rotesti  INFO si trebuie sa ai DSTC ,consum instantaneu ,ceas ,consum mediu,,Cu ajutor RESET activezi sau nu DSTC EIN sau AUS,.....resetezi consum instantaneu etc..

    Nu vreau sa cred ca ai o maneta pusa la misto si vinduta tie masina  cum ca ar avea calc de bord.:) 

    S-AR PUTEA sa fie doar la misto !!! Cand am luat-o din Austria nu m-am uitat si la chestia asta .Si acum incet incet imi dau seama ca ...are hibe


  4. Pai cu 50lei am facut aprox 70km(maxim) si deja acul e ff aproape de rosu.Ideea e ca masina nu are nici macar o luna de cand am adus-o , am mers cu ea destul de putin pot spune , iar prima parere(proasta) e cea a  consumului...Mecanicul care mi-a atras atentia asupra furtunului fisurat mi-a zis ca se simte miros de benzina mai mult decat normal si ca-mi consuma mai mult. In comparatie cu cealalta masina(v40 2001 1.8) consuma mult peste in conditiile in care am mers in acelasi mod-economic cu ambele.