funkydj85

Membru
  • Content count

    303
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by funkydj85


  1. pe la minutul 1:34 apare o cutiuta "magica" cu 2 mici filtre de aer. din cate mi-am dat seama (si am mai vazut si pe alt 850t5)este vorba de un inlocuitor al oil-trap-ului .

    Care ar fi ideea? un traseu mult mai "clean" pentru vaporii de ulei?cu ce scop?


  2. @pedala- inca n-am schimbat turbina, dar astept un prieten din suedia poate imi aduce una de t5r cu tot cu galeria de evacuare ...

    @Bogdan- n-am dat jos IC-ul OEM... doar am marit diametrul tevii si am scurtat distantele dintre turbo, IC si admisie(reverse intercooler). Intrebam doar daca ar merge schimbat cu unul mai jos in bara tinand cont ca astfel se lungeste semnificativ traseul...

    @Matrixxx- eu as merge pe varianta de la Ipdusa (daca IC-ul are caracteristicile enumerate de ei) deoarece nu trebe modificat nimic in traseul deja calculat din fabrica- traseu care mi se pare cel mai optim .

    Am schimbat traseul de la/pana la IC cu teava din inox... Constat ca se incalzeste foarte tare. Da, si teava din aluminiu care era montata din fabrica se incalzea dar parca nu asa tare. Deci ca o concluzie personala traseul este bun cat mai scurt si cat mai bine izolat ,in cazul meu datorita tevii care trece fix pe deasupra motorului unde se ridica toata caldura....

    Am reusit sa schimb etrierele de pe partea dreapta (fata si spate), lichidul de frana cu Ate Blue racing, urmeaza si partea stanga, apoi discuri si placute.... Ah am mai schimbat si bielete anti-ruliu . Mai trebuie capete de bara si probabil bielete de directie...