-
Content count
303 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by funkydj85
-
-
Vin eu, mai intarzii un pic, sunt la depozit inca:((
-
-
Multumesc baieti pt ajutoriu si sfaturi! Imi cer scuze pentru unele raspunsuri acide, eram obosit!
O sa ajung si cu 850 candva, stati sa mai strang ceva banuti la buget....
-
Nu Andule, e pt forlvo )
-
Vreun clubangiu dornic de ajutat un coleg de forum sa schimbe niste discuri si placute la trocarici asta seara avem? Sa stiu cum ma imbrac ....
La intalnire , am si cric si capre....)
-
Ceva "clubareti" astazi
-
Daca v70-ul este circulabil il iau eu si-ti dau 850 meu... te-am innebunit, stiu.
-
Se vede un pic in prima poza.... oricum, ma bucur ca v-am revazut!
-
Si masina de la schimb de mame unde e???
-
Midnight, am eu un debitmetru de 740 sau 760 nu stiu exact, oricum e mai mare si decat ce am eu pe t5. Daca te ajuta ti-l donez cu drag.
-
tot pentru ford le voiam si eu..... poate nu-ti plac cum vin si mi le dai mie )
Te-ai trezit cam tarziu cu jantele, deja au ajuns aici
-
-
Azi vine cineva? Eu ajung devreme,pe la 5 sunt acolo... Daca se mai plictiseste careva il astept.
-
salut!
ai cumva ratacita vreo joja pe acolo?
ecu -urile de ce motor sunt?
poate trec pe la tine prin week-end daca esti pe acasa... sa mai vad si io s40-ul ca mi-e un dor de el de morrrrrrrrr.
-
cea de pe fata autorizata are transparenta de 75%. "intuneca" f putin culoarea geamului - aproape insesizabil...
Cred ca am sa va vizitez si eu baieti ! ne auzim la telefon.
-
Apar si je cu forvolu'.
-
comming soon....1 person likes this -
pe la minutul 1:34 apare o cutiuta "magica" cu 2 mici filtre de aer. din cate mi-am dat seama (si am mai vazut si pe alt 850t5)este vorba de un inlocuitor al oil-trap-ului .
Care ar fi ideea? un traseu mult mai "clean" pentru vaporii de ulei?cu ce scop?
-
Am scos aproape tot ce era in spatele scaunelor din fata. au mai ramas fetele de usi , mocheta si bancheta din partea dreapta care nu vrea sa iasa.... m-am dat batut.
-
salut!
am conectat un stop de v70, pe leduri. din pacate n-am si unitate de control , deci va trebui sa mesteresc ceva sa mearga.
Multumesc!!!
-
sper ca pana la sfarsit de martie sa o scot legal pe strada.
Aveti idee mufa galbena de pe haion este pentru al 3-lea stop de frana? ca am conectat stopul insa nu se aprinde....
-
Bravo!!!! sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme!!! doar update-uri si resoftari sa traga mai bine!
1 person likes this -
@pedala- inca n-am schimbat turbina, dar astept un prieten din suedia poate imi aduce una de t5r cu tot cu galeria de evacuare ...
@Bogdan- n-am dat jos IC-ul OEM... doar am marit diametrul tevii si am scurtat distantele dintre turbo, IC si admisie(reverse intercooler). Intrebam doar daca ar merge schimbat cu unul mai jos in bara tinand cont ca astfel se lungeste semnificativ traseul...
@Matrixxx- eu as merge pe varianta de la Ipdusa (daca IC-ul are caracteristicile enumerate de ei) deoarece nu trebe modificat nimic in traseul deja calculat din fabrica- traseu care mi se pare cel mai optim .
Am schimbat traseul de la/pana la IC cu teava din inox... Constat ca se incalzeste foarte tare. Da, si teava din aluminiu care era montata din fabrica se incalzea dar parca nu asa tare. Deci ca o concluzie personala traseul este bun cat mai scurt si cat mai bine izolat ,in cazul meu datorita tevii care trece fix pe deasupra motorului unde se ridica toata caldura....
Am reusit sa schimb etrierele de pe partea dreapta (fata si spate), lichidul de frana cu Ate Blue racing, urmeaza si partea stanga, apoi discuri si placute.... Ah am mai schimbat si bielete anti-ruliu . Mai trebuie capete de bara si probabil bielete de directie...
-
i-am schimbat etrierii dr fata si spate. am completat cu Ate blue Racing lichidul de frana, zic completat deoarece inca n-am apucat sa-i fac aerisirea....
1 person likes this
Intalnire saptamanala SECTOR 1 BUCURESTI
in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
Posted · Report post
Eu si ionuț suntem deja aici...