Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

LaboratorDiesel

Reparatii injectoare common rail Bosch pentru motorizatiile VOLVO

19 posts in this topic

Reparatii injectoare common rail Bosch. Injectoarele Bosch sunt verificate riguros pe banc de probe profesional si se readuc la parametrii de functionare prescrisi de producator conform fisei de calibrare.

Reconditionarea injectoarelor Bosch common rail presupune inlocuirea tuturor pieselor defecte si curatarea elementele componente. Se folosesc numai piese originale Bosch. Dupa reconditionare se verifica daca injectorul functioneaza in parametrii prescrisi de producator.

Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru.

Preturile sunt intre 80 RON si 350 RON, in functie de tipul defectiunii. Garantam returnarea banilor in cazul in care injectorul reconditionat nu este perfect functional.

Am dobandit o vasta experienta in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault. Injectoarele se pot trimite la reparat prin curier.

Livram prin curier oriunde in tara.

Contact: LaboratorDiesel.ro

Mai multe detalii la: www.laboratordiesel.ro

Tel: 0765 269 733 / 0765 269 021

Volvo S80 I D5; 2.4 litri; 120 kW; fabricatie: 08/2001 - 07/2006; motor: D5244T;

Volvo V70 II 2.4D; 2.4 litri; 120 kW; fabricatie: 08/2001 - 07/2006; motor: D5244T;

Volvo S60 2.4D; 2.4 litri; 120 kW; fabricatie: 08/2001 - 07/2006; motor: D5244T;

Volvo V70 II 2.4D; 2.4 litri; 96 kW; fabricatie: 12/2001 - 07/2006; motor: D5244T2;

Volvo XC90 D5; 2.4 litri; 120 kW; fabricatie: 01/2003 - 07/2006; motor: D5244T;

Volvo S60 2.4D; 2.4 litri; 96 kW; fabricatie: 12/2001 - 07/2006; motor: D5244T2;

Volvo S80 I 2.4D; 2.4 litri; 96 kW; fabricatie: 10/2001 - 07/2006; motor: D5244T2;

Volvo XC70 I 2.4D; 2.4 litri; 120 kW; fabricatie: 08/2002 - 07/2006; motor: D5244T;

Volvo V70 II 2.4D AWD; 2.4 litri; 120 kW; fabricatie: 08/2002 - 07/2006; motor: D5244T;

Volvo V70 II D5; 2.4 litri; 136 kW; fabricatie: 12/2005 - 07/2006; motor: D5244T3;

Volvo V70 II D5 AWD; 2.4 litri; 136 kW; fabricatie: 12/2005 - 07/2006; motor: D5244T3;

Volvo S40 II 1.6D; 1.6 litri; 80 - 81 kW; fabricatie: 11I2004 -; motor: D4164T;

Volvo V50 1.6D; 1.6 litri; 80 - 81 kW; fabricatie: 11I2004 -; motor: D4164T;

Volvo C30 1.6D; 1.6 litri; 79 kW; fabricatie: 10I2006 -; motor: D4164T;

Volvo S60 D5; 2.4 litri; 136 kW; fabricatie: 08/2005 -; motor: D5244T4;

Volvo XC70I D5; 2.4 litri; 136 kW; fabricatie: 12/2005 - 07/2007; motor: D5244T4;

Volvo XC90 D5; 2.4 litri; 136 kW; fabricatie: 05/2005 -; motor: D5244T4;

Volvo S40 II D5; 2.4 litri; 132 kW; fabricatie: 03/2006 -; motor: D5244T8;

Volvo C70 II D5 Cabrio; 2.4 litri; 132 kW; fabricatie: 08/2006 -; motor: D5244T8;

Volvo S80 II D5; 2.4 litri; 136 kW; fabricatie: 03/2006 -; motor: D5244T4;

Volvo S80 II 2.4D; 2.4 litri; 120 kW; fabricatie: 08/2006 -; motor: D5244T5;

Volvo V50 D5; 2.4 litri; 132 kW; fabricatie: 04/2006 -; motor: D5244T8;

Volvo V50 D5; 2.4 litri; 120 kW; fabricatie: 04/2006 -; motor: D5244T9;

Volvo C70 II 2.4D Cabrio; 2.4 litri; 120 kW; fabricatie: 08/2006 -; motor: D5244T9;

Volvo S60 D; 2.4 litri; 93 kW; fabricatie: 08/2005 -; motor: D5244T7;

Volvo S60 2.4D; 2.4 litri; 120 kW; fabricatie: 08/2006 -; motor: D5244T5;

Volvo C30 D5; 2.4 litri; 120 kW; fabricatie: 10/2006 -; motor: D5244T9;

Volvo V70 II 2.4D; 2.4 litri; 93 kW; fabricatie: 08/2006 - 07/2007; motor: D5244T7;

Volvo V70 II D5 AWD; 2.4 litri; 136 kW; fabricatie: 08/2006 - 07/2007; motor: D5244T4;

Volvo V70 II D5; 2.4 litri; 136 kW; fabricatie: 08/2006 - 07/2007; motor: D5244T4;

Volvo V70 II 2.4D; 2.4 litri; 120 kW; fabricatie: 08/2006 - 07/2007; motor: D5244T5;

Volvo V70 II 2.4D; 2.4 litri; 90 kW; fabricatie: 08/2006 - 07/2007; motor: D5244T6;

Volvo C30 D5; 2.4 litri; 131 kW; fabricatie: 10/2006 -; motor: D5244T..;

Volvo S40 II D5; 2.4 litri; 120 kW; fabricatie: 04/2006 -; motor: D5244T9;

Volvo S80 II D5 AWD; 2.4 litri; 136 kW; fabricatie: 03/2006 -; motor: D5244T4;

Volvo XC90 2.4D; 2.4 litri; 120 kW; fabricatie: 10/2007 -; motor: D5244T5;

post-2122-053210300 1294693012_thumb.jpg

post-2122-053210300 1294693012_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo ! Imi place cum ai expus problema ! iar preturile mi se par ok .

Spune-mi cat m-ar costa la un "miniD5" :P adica un 1.5dCI de Logan . Tin sa precizez ca porneste la sfert si la rece si la cald , problema este ca nu trece de 120 km/h si pe la 3000 rpm bate rau de tot un injector . Ma intereseaza sa le fac pe toate .

10X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reparatia unui injector Delphi Euro 3 sau Euro 4 pentru Dacia Logan costa 485 RON.

Reparatiile sunt facute profesional si sunt certificate de Delphi. Injectorul este calibrat electronic: i se aloca un cod hexazecimal care inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda. Folosind soluţia de reparaţie autorizată Delphi, reduceţi consumul, emisiile şi prelungiţi viaţa motorului.

post-2122-073157300 1294773296_thumb.jpg

post-2122-073157300 1294773296_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preturile sunt intre 80 RON si 350 RON, in functie de tipul defectiunii. Garantam returnarea banilor in cazul in care injectorul reconditionat nu este perfect functional.

Reparatia unui injector Delphi Euro 3 sau Euro 4 pentru Dacia Logan costa 485 RON.

:lol: de ce nu ma mira ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reparatia unui injector Delphi Euro 3 sau Euro 4 pentru Dacia Logan costa 485 RON.

Reparatiile sunt facute profesional si sunt certificate de Delphi. Injectorul este calibrat electronic: i se aloca un cod hexazecimal care inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda. Folosind soluţia de reparaţie autorizată Delphi, reduceţi consumul, emisiile şi prelungiţi viaţa motorului.

post-2122-073157300 1294773296_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brava, asa ti se duce motorina pentru 5000 de km pe reparatii de injectoare. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cât costă recondiţionarea unui injector D5 (motor D5244T din 2004)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brava, asa ti se duce motorina pentru 5000 de km pe reparatii de injectoare. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru injectoarele BOSCH preturile sunt urmatoarele:

- Verificare si calibrare injector care nu are uzura la supapa de retur - 80 RON.

- Reparatie capitala injector common-rail Bosch - 250 RON. Reparatia presupune curatare interioara, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe standul de centicubat.

Pentru injectoarele DELPHI:

- Reparatiile sunt executate profesional iar injectorul, dupa ce i se schimba supapa si duza se calibreaza electronic cu cod hexazecimal care inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda.

- Laboratorul nostru este certificat Delphi Diesel Point, iar reparatia injectoarelor este certificata de Delphi

- Consideram ca preturile practicate sunt cele corecte pentru o reparatie profesionala, cu piese originale, cu calibrare electronica si generare cod, plus garantia oferita de Delphi Romania

- Nu recomandam reparatii facute doar prin schimbarea supapei si fara calibrare electronica. Sigur ca cei care si-au dat cu parerea mai sus si cred ca reparatia presupune doar schimbarea supapei si poate sau poate fi facuta de oricine, nu vorbesc in cunostinta de cauza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru injectoarele DELPHI:

[...]

- Consideram ca preturile practicate sunt cele corecte pentru o reparatie profesionala [...]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru injectoarele BOSCH preturile sunt urmatoarele:

- Verificare si calibrare injector care nu are uzura la supapa de retur - 80 RON.

- Reparatie capitala injector common-rail Bosch - 250 RON. Reparatia presupune curatare interioara, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe standul de centicubat.

Pentru injectoarele DELPHI:

- Reparatiile sunt executate profesional iar injectorul, dupa ce i se schimba supapa si duza se calibreaza electronic cu cod hexazecimal care inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda.

- Laboratorul nostru este certificat Delphi Diesel Point, iar reparatia injectoarelor este certificata de Delphi

- Consideram ca preturile practicate sunt cele corecte pentru o reparatie profesionala, cu piese originale, cu calibrare electronica si generare cod, plus garantia oferita de Delphi Romania

- Nu recomandam reparatii facute doar prin schimbarea supapei si fara calibrare electronica. Sigur ca cei care si-au dat cu parerea mai sus si cred ca reparatia presupune doar schimbarea supapei si poate sau poate fi facuta de oricine, nu vorbesc in cunostinta de cauza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi garantam functionarea injectoarelor in parametrii stabiliti de producatorul sistemului de injectie, deci nu exista: "nu mai funcţionează deloc după recondiţionarea voastră".

Oferta noastra publicata pe acest forum se adreseaza injectoarelor common rail Bosch pentru unele motorizatii Volvo.

Referitor la injectoarele Delphi va sugerez sa nu incepem sa discutam doar de dragul de a scrie ceva pe forum. Numai un posesor de Logan Diesel care s-a lovit de problema reconditionarii injectoarelor stie cel mai bine ce inseamna sa le repari la un Delphi Diesel Point. Preturile sunt cele corecte iar de lucrul acesta va puteti da seama dupa un simplu search in piata.

Decizia finala apartine fiecaruia.

Cu respect,

LaboratorDiesel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi garantam functionarea injectoarelor in parametrii stabiliti de producatorul sistemului de injectie, deci nu exista: "nu mai funcţionează deloc după recondiţionarea voastră".

Oferta noastra publicata pe acest forum se adreseaza injectoarelor common rail Bosch pentru unele motorizatii Volvo.

Referitor la injectoarele Delphi va sugerez sa nu incepem sa discutam doar de dragul de a scrie ceva pe forum. Numai un posesor de Logan Diesel care s-a lovit de problema reconditionarii injectoarelor stie cel mai bine ce inseamna sa le repari la un Delphi Diesel Point. Preturile sunt cele corecte iar de lucrul acesta va puteti da seama dupa un simplu search in piata.

Decizia finala apartine fiecaruia.

Cu respect,

LaboratorDiesel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi garantam functionarea injectoarelor in parametrii stabiliti de producatorul sistemului de injectie, deci nu exista: "nu mai funcţionează deloc după recondiţionarea voastră".

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Brava

Aici ai scris exact despre service-urile de care trebuie sa te feresti, care nu sunt autorizate. Dovada: nu au aparatura care sa iti genereze codul hexazecimal care este crucial pentru functionarea corecta a injectorului, iar aceasta aparatura nu se poate achizitiona decat daca este Delphi Diesel Point, certificare care presupune si training pentru angajati si suport tehnic continuu.

@Heimðallr

Sansele ca un injector sa nu mai functioneze dupa 500 de km sunt aproape 0, asta daca il exploatezi corect, adica schimbi filtrul de motorina la timp si alimentezi cu motorina de calitate (sau cel putin de la lanturile de statii peco mari - pentru ca in orice caz motorina in Romania este de slaba calitate). Sincer, daca vrei poti sa iti strici injectoarele o poti realiza foarte repede, deci nu iti trebuie nici macar 500 km, si asta printr-o alimentare cu orice altceva decat motorina :).

Nu stiu ce vrei sa zici prin "Dar dacă injectorul se blochează - să zicem - "pe deschis" şi se beleşte cilindrul", dar deja mi-ai creat impresia ca ai intrat in aceasta discutie fara sa ai habar despre cum functioneaza un injector diesel. Iti recomand sa cauti pe youtobe niste ilustratii si sa iti dai seama ca lucrul asta nu este posibil :)

Dar sa revenim, daca se intampla ca injectorul sa se strice foarte repede (cu toate ca lucrul acesta nu ni s-a intamplat pana acum la injectoarele reconditionate de noi), de lucrul acesta iti poti da seama de altfel foarte repede (pentru ca motorul va incepe sa scoata un tzacanit puternic), te intorci cu masina la noi si daca problema vine intradevar de la injectoare iti dam banii inapoi. Mi se pare destul de simplu si fair. Nu incercam sa profitam tragand tepe oamenilor pentru ca nu asa se sustine o afacere. Sper ca te-a multumi raspunsul nostru.

In plus, pentru cei care intr-adevar sunt interesati de un service de calitate, experienta noastra ne recomanda ca unul dintre cele mai profesioniste service-uri de reparatii injectoare.

Injectoarele sunt probate in fata clientului pe banc special de teste si se poate observa foarte simplu cum debitele sunt aduse la parametrii conform fisei de reglaj specifice fiecarui injector.

Injectoarele sunt montate pe motor respectand anumite reguli astfel incat sa se evite contaminarea cu impuritati a conductelor de alimentare lucru care inevitabil va duce din nou la o uzare prematura a injectoarelor.

Iar pretul pentru injectoarele common-rail Bosch este doar de 250 RON / injector + 35 RON / injector demontarea si remontarea pe motor.

Pretul pentru un injector Delphi este de 485 RON pentru ca aceste injectoare presupun o operatie in plus si anume calibrarea electronica, calibrare care costa avand in vedere faptul ca aparatura necesara este foarte scumpa si accesibila doar anumitor firme care pot face fata cerintelor de calitate impuse de Delphi Romania. Daca dati un search pe google gasiti fel de fel de oferte de reparatii injectoare delphi intre 250 si 350 RON si va pot spune ca acestea sunt realizate intr-un mod foarte superficial (asa cum este descris in exemplele tale Brava), motorul iti poate merge imedia foarte bine, sau mai bine dacat inainte dar risti sa il strici de tot in timp. De ce? Pentru ca aceste injectoare nu au cod generat. Acel cod inmagazineaza informatii despre timpii de reactie a injectorului la diferitele turatii la care este presupus motorul astfel incat totul sa se sincronizeze perfect. Un injector fara un astfel de cod lucreaza dupa "capul lui" daca imi permiteti aceasta exprimare, pulverizeaza motorina in debite inexacte si in momente inexacte ale compresiei, deci pot rezulta arderi incomplete, functionare sub presiuni mari a motorului (in cazul in care debitul este mare) - deci uzura lui prematura, gazele de evacuare, nefiind complet arese infuda valva EGR-ul si de aici toate problemele despre care se tot se discuta pe forumuri, dar nimeni nu constientizeaza importanta unui lucru bine facut - ca o reparatie certificata, care, cu toate ca te costa mai mult, dar te si tine mai mult.

Daca aveti intrebari eu va stau la dispozitie, dar va rog sa terminati cu "provocari" si atacuri infantile fara sa va documentati in privinta subiectului.

Numai bine,

www.laboratordiesel.ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo , asa da , m-ai convins ! :P Eu unu sunt mai carcotas :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Experienţa voastră...

Nu mi se pare corect să returnezi banii şi să-l laşi pe client cu "ochii-n soare", după ce i-ai distrus injectorul. Eu mă gândeam foarte serios să apelez la voi, pentru testare/recondiţionare dar, după această afirmaţie m-am răzgândit, pentru că nu vreau să ajung să-mi spuneţi: Uite-ţi banii, ia-i şi du-te. Ţi-am "belit" trei injectoare. GRATIS! Nu e vina noastră, s-au comportat atipic. Probabil s-a mai umblat la ele sau ai băgat orice altceva decât motorină. N-avem ce face. ;D

Sincer, câte injectoare Bosch de Volvo aţi reparat, până acum?

PS: Voi nu acceptaţi decât clienţi cu diplomă de maistru mecanic sau cum? Care nu au, îi poftiţi pe iutub, să se documenteze: "Dom'le, ne pare rău, nu aveţi cunoştinţele necesare pentru a deveni clientul nostru. La revedere!" Sunteţi un labarator selectiv, deci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne scuzati pentru raspus precedent dar a fost o reactie la unele provocari si afirmatii nefondate din partea voastra. Nu va trebuie diploma de "maistru mecanic" pentru a fi client, dar s-au pus niste intrebari "ciudate" la care nu se putea raspunde :).

Din experienta noastra nu s-a intamplat niciodata ca un injector sa nu mearga, sau sa se intoarca un cliet si sa fie lasat cu banii returnati si cu ochii in soare. Teoretic nu are cum sa se intample asa ceva. Nu are cum sa se intample o defectiune asa de severa a motorului din pricina unui injector - (sa-l numim) reconditionat gresit. Practic foarte multi clienti ne trimit prin curier (sau vin cu ele pe masina) injectoare foarte uzate, iar intotdeauna pleaca foarte multumiti. Au fost cazuri, cei drept, in care unii s-au reintors pentru ca aveau impresia ca aud un zgomot ciudat sau ca masina nu mai trage, dar totul se rezolva pentru ca in toate astfel de cazuri problemele a fost ca injectorul nu a fost montat corect, era defecta alta piesa (pompa, turbina sau valva EGR) si lucrul acesta il putem depista fara problema printr-un test cu KTS-ul. In astfel de situatii, injectoarele au fost si scoase de pe motor si puse din nou pe bancul de test si i s-a aratat (din nou) clientului ca toate debitele sunt conform fisei de reglaj. A fost si un caz in care clientul a primit si banii inapoi (dar asta inainte de achizitionarea KTS-ului care acum iti spune toate problemele masinii), cu toate ca injectoarele au fost retestate si mergeau perfect, doar ca masina nu "tragea" cum trebuie (si cred ca va dati si voi seama, sunt multe lucruri care se pot defecta la o masina si nu te poti specializa in repararea tuturor). In cazul respectiv, in care clientul a primit banii inapoi, am aflat ulterior ca problema venea de la turbina care, desi era noua, montata de un service auto (foarte "meserias" :) ), nu mergea. Ei bine, in cazul respectiv, clientul a fost sunat dupa vreo doua saptamani si intrebat daca a rezolvat problema si a recunoscut ca era de la turbina si odata ce a schimbat-o din nou totul merge perfect. Ulterior a venit si a dat banii inapoi. Sunt fel de fel de oameni, iar noi suntem rezonabili cu toata lumea. Nu este in interesul nostru sa vindem un serviciu in care nu avem noi incredere in primul rand pentru ca te poti lovi de tot felul de probleme. Stiu ca in general service-urile auto sunt pline de oameni incompetenti, neatenti, "brutali" cu masina si te tot aburesc ca dureaza, ca e grav, te si mananca de bani si te tin si cu masina saptamani intreci in service. Dar la noi este atfel, in primul rand suntem specializati pe reparatii injectoare common-rail, deci atunci cand esti specializat pe ceva iti canalizezi toate resursele in acel domeniu si iti atingi obiectivele si mai bine si mai eficient.

In primul rand reparam injectoare Bosch common rail electrice, adica acele injectoare care au la inceputul codului cifrele "04451". Motorizatiile Volvo (din cercetarile noastre) au sisteme de injectie cu Bosch common-rail (electroinjectoare) pentru modele din primul anunt, mai exact urmatoarele coduri de injectoare: 0445110077, 0445110078, 0445110188, 0445110251.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites