Sign in to follow this  
Followers 0
ioanflorin

turatie sus la pornire motor S40

14 posts in this topic

Salutare.

Am o problema cu motorul.

La pornire e turat sus 1100rpm. Dupa un timp de mers (5-10 min.) turatia scade la 500-550 la ralanti.

Stie cineva care ar putea fi cauza?

Am fost la un mecanic in SB, a pus tester-ul si mi-a zis ca e un furtunas (10 cm) de la recirculare gaze.

Cind era scos furtunul turatia era normala 750 rpm.

Am schimbat furtunul si nimic nu s-a schimbat.

E ceva problema pe admisia de aer, senzor de temperatura, supapa reglare ralanti?

As aprecia mult ajutorul vostru.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce stiu eu, orice masina cand o pornesti are un soc automat (la daciile mai vechi era manual) de-ti tine turatia un pic ridicata in jurul a 1000/1100 ture pana se incalzeste un pic motorul. Mai ales iarna cand este mai rece.. Dupa cateva minute scade..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci cand pornesti motorul si este rece, este normal ca turatia sa fie mai mare. La mine la chevrolet kalos urca chiar peste 1100 de turatii. Conteaza si cat de frig este afara. Turatia de 550 rpm la relanti mi se pare intradevar mica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce stiu eu, orice masina cand o pornesti are un soc automat (la daciile mai vechi era manual) de-ti tine turatia un pic ridicata in jurul a 1000/1100 ture pana se incalzeste un pic motorul. Mai ales iarna cand este mai rece.. Dupa cateva minute scade..

Nu mi se pare normal, cind am luat-o mergea ok, porneam si dupa max. 1 min. era la 750 (vara).Iarna la pornire urca si mai sus de 1500 dupa care revenea la 750 in max. 2 min.

Are cineva vreo poza cu circuitul de admisie aer?

Sau stie cum e cu admisia aerului?

Merci pt. raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este normal ca iarna turatia sa fie mult mai mare la pornire. Anormala este turatia la cald de 550 rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica (si curata) motorasul de control ralanti, e langa clapeta de acceleratie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa este si la mine de cand stiu masina cand este rece motorul sta la 1000-1100 si apoi scade la 600

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica (si curata) motorasul de control ralanti, e langa clapeta de acceleratie.

Salut.

Multumesc de raspuns.

Nu pot vedea poza.

Atasez o poza, poate se vede ceva.

post-687-093994000 1295263341_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

7700859134_b.jpg

Asa arata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

7700859134_b.jpg

Asa arata.

Azi am desfacut mufa de la supapa de reglare ralanti si in interior, la contacte era o pasta albicioasa de consistenta unei vaseline.

E normal asa ceva?

O sa incerc sa pun un colier (ipo a postat poza la deturare). Poate o sa mearga.

Multumesc de raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prin contacte te referi la cele electrice sau la valva aia din interior? Valva din interior e normal sa fie murdara, se curata cu un spray de carburatoare sau cu benzina. La contactele electrice nu e normal sa ai nimic. Poate sa fie partea electrica defecta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prin contacte te referi la cele electrice sau la valva aia din interior? Valva din interior e normal sa fie murdara, se curata cu un spray de carburatoare sau cu benzina. La contactele electrice nu e normal sa ai nimic. Poate sa fie partea electrica defecta.

Salut.

Am curatat supapa reglare ralanti.

Am curatat si contactele.

Se simte o imbunatatire usoara, nu mai sta motorul turat sus mult timp.

Ma intreb daca nu trage aer fals pe undeva.

Poate la primavara o sa desfac tot circuitul de aer poate o fi vreun plastic crapat sau furtun imbatrinit pe undeva.

Inca o data multumesc pt. ajutor.

Sanatate si numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0