Guest daptzoanca

UN SFAT , VA ROG !!!

21 posts in this topic

ciao baieti, ajutati-ma va rog cu un sfat sau ma rog .... cu orice. In cursul zilei de ieri am fost contactat de un prieten care are un mecanic foarte priceput, e , cat de priceput a fii... nush sa v-a spun, cert este ca acesta din urma are in garaj un 740 TD din`86 si-l pune spre vanzare la pretul de 2200 euro, masina, dupa cum a mentionat chiar si prietenul meu este de garaj, adik f bine intretinuta. Intrebarea vine: Se merita?.... sau nu ?... la pretul asta un 740 din `86, tinanad seama ca pana nu de mult era un domn aici pe forum care cerea pana nu de mult pe unul din `90 .... 2500 euro, dar cu clima "zero". Astept un rasp cat de prd posibil !!! merci mult !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, eu am avut 740. Are motor de Vw LT, motoras bun, 6 pistoane in linie. Eu am vandut-o pe a mea cu 1200E din 89`. Nu  mergea clima pe ea. Daca poti suporta taxele pe ea (vre-o 4 mil impozit, aprox. 8 mil RCA, Rovinieta...si faptul ca dupa 2010 nu o sa mai ai voie in oras fara cel putin Euro 3) pretul e bun. Intretinerea masinii e ieftina, consumabilele la fel.... Are tractiune spate si iarna pot sa-ti spun ca e destul de nasol, motorul fiind pe fata...Dar daca pui tot timpul cauciucuri noi pe spate...e mai bine... In rest masina e mare, e tanc la propriu si e si confortabila... Eu te cred ca ai bugetul limitat, daca ar fi sa ai bani presupun ca ai cumpara noua...Dar cu buget limitat, eu as alege tot un 740 sau 760.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    WHAT ? Cum adica sa nu mai ai voie prin oras daca nu ai Euro3 ? Asta cand au mai ouat-o ??? ?

    Pai motorasul meu e trecut in PDF-ul de la RAR ca Euro3, si cand mi-au inmatriculat-o mi-au trantit "Euro2" pe talon... Sa nu ii f....elicit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, stiti cat m-ar costa toate taxele si draciile astea de impozite , la ce suma m-ar aduce in total, si dak se poate mai detailat ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, nu cred ca fac astia din 2010. Si in nici un caz minim E3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu daciile ce fac ?  :D

Le baga in telenovelele romanesti ptr. cascadorii (esuate)  ?  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are tractiune spate si iarna pot sa-ti spun ca e destul de nasol, motorul fiind pe fata...

Ba eu zic ca nu e nasol, distributia greutatii unei masini trebuie sa tinda catre idealul 50-50 pe axe... Daca aveai si motorul tot pe spate, ai fi mers perfect, in conditii excelente de aderenta, insa numai inainte...

La tractiune spate este obligatoriu sa ai cauciucuri de iarna. Bune. Si toate 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piesele sunt foarte ieftine. Sa schimbi distributia te costa maxim 3 mil piesele. + manopera. Cat despere Euro 3 asa scrie in tratatul de la Kyoto. Nu stiu cum se va pune in practica asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar dacă repet oarecum ce Å£i-a răspuns ÅŸi Budulan, dar pt că ai mai întrebat, iată taxele ÅŸi impozitele:

- impozit auto: 360 ron

- RCA : max 800 ron după cum au anunÅ£at asigurările majorarea preÅ£ului pt anul viitor.

Eu mi-am reînnoit RCA-ul pe 22 luna asta, tot pt un motor peste 2000 cc ÅŸi la sfatul agentului de asigurări am plătit pt un an, la preÅ£ul de 480 ron. Dar existau unele zvonuri că după data de 25 vor veni alte preÅ£uri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci d-lor !!!, masina tot nu am reusit s-o vad   :'(, si sper sa o mai "prind" pt k nu am timp nici sa respir  >:( . Imi trebuia o masina pt distante lungi avand in vedere k am de facut niste drumuri Timisoara>Baia Mare sau Timisoara>Pitesti, samd, si vroiam o masina economica, relaxanta, si de ce nu... cu personalitate, de aceea cred k aceste toate calitatii le are Volvoul. Problema este alta: se apropie sarbatorile....bani.....,+ caci de curand tatal meu a dus vechea Dacie intr-un atelier, si-l costa vreo 20...25 mil s-o faca, dupa care sa mi-o dea mie, si stiti si voi cum e cu parintii... nu asi vrea sa cheltuiasca atata pt o Dacie, si de aceea ma gandeam sa-mi iau una, pe banii mei, tinand cont k am un buget mic pt achizitionare si pt toate taxele precum si pt consum... Apropo, cat consuma limuzina asta???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mult ;D 8-9% in oras si 6% in afara. A mea atata consuma. E diesel si motorul e mare pt. caroserie, drept pentru care nu e turat si chinuit, merge in regim normal mai tot timpul.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt varianta cu turbo poÅ£i adăuga un litru în plus, la ce a spus Budulan, cel puÅ£in pt mine, cu un stil de condus în forÅ£ă. Oricum, cu tot cu aerul condiÅ£ionat, nu am depăÅŸit niciodată 10% în oraÅŸ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TNX mans, atunci o sa astept mai degreaba pana dupa Sarbatori si sa vad dupa aceea ce se v-a mai intampla cu piata asta romaneasca auto si cu "pungulita" mea, caci deocamtada pare cam sumbra, desii sunt constient k se poate si mai rau, dar n-o sa ma las fara de un 7.....4....0... ;), pt k ma atrage ...  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi am mai spus ca e tractiune spate....daca o cumperi, te rog mult in primele doua luni nu-i da forja ca se conduc total diferit de cele cu tractiune fata....Dupa ce o sa te obisnuiesti cu ea...nu o sa mai vrei cu tractiune fata....dar pana atunci te rugam sa fii atent, mai ales cand urci panta si ii dai treapta inferioara sa depasesti...Ca la cat e ea de grea tot fuge de sub tine....Si atentie iarna cu frana de MOTOR. Nu se aplica ca si in cazul celor cu tractiune fata. Urgent o pui de-a latul drumului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut probleme din astea pe zăpadă doar până am cumpărat cauciucuri de iarnă. ÃŽn primul an am avut doar pe spate ÅŸi deja era o altă maÅŸină, iar anii următori am avut ÅŸi faÅ£ă ÅŸi deja îmi permiteam ÅŸi accelaraÅ£ii mai bruÅŸte. Până să pun cauciucurile de iarnă pe spate, pe o pantă foarte lină, în urcare (pt cei care ÅŸtiu BucureÅŸtiul, în zona Ciurel spre pasajul Lujerului, în dreptul McDonnalds), am reuÅŸit să circul doar în stil SINUSOIDAL, ca să fac aluzie la forumul cu pricina, spatele Volvălăului meu fiind când la stânga, când la dreapta. Dar nu s-a întâmplat decât o singură dată, pt că în aceeaÅŸi zi am cumpărat ÅŸi montat cauciucurile de iarnă pt spate ÅŸi nu am mai avut probleme. Cred că ajută foarte mult ÅŸi masa mare a maÅŸinii, mai ales dacă mai pui ÅŸi ceva greutate în portbagaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu eram insurat atunci cand am avut masina, ca sigur o indesam pe soacra-mea acolo!!! Asa...ca sa nu derapeze masina... :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Åži EA ÅŸtie ?  Oricum, replica ta m-a făcut să râd bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ar stii.....as dormi in masina. O sa-i spun da` numai dupa ce da caldura... :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum o sa afle si daca nu mai ai masina aia....o sa dormi pe presh la usa  ;D , eu zic ca este destul de cald, eu inca nu am izbutit sa dorm acolo, dar nu este tarziu  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un 740...in prima iarna cu ea am patit si eu cu ea ca unde mi-a fost botul mi-a ajuns fundul... ;D..noroc ca era noapte si pustiu...insa dupa o iarna am invatat sa o stapanesc, tractiunea spate nu as inlocui-o cu una fata sub nici o forma...eventual doar un 4x4...insa tot pe un sedan...cauciucurile de iarna sunt obligatorii...la fel si lanturile in portbagaj....am condus si masini cu tractiune fata...acuma insa nu-mi mai spun nik. O masina cu tractiune spate iti da alte senzatii chiar daca trebuie sa fii mai atent cu ea, mai ales in curbe stranse pe teren alunecos. Regret ca Volvo au trecut la tractiunea fata...apropierea lor de masini mai comerciale si de Ford le-a stirbit o parte din stilul lor caracteristic....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un 740...in prima iarna cu ea am patit si eu cu ea ca unde mi-a fost botul mi-a ajuns fundul... ;D..noroc ca era noapte si pustiu...insa dupa o iarna am invatat sa o stapanesc, tractiunea spate nu as inlocui-o cu una fata sub nici o forma...eventual doar un 4x4...insa tot pe un sedan...cauciucurile de iarna sunt obligatorii...la fel si lanturile in portbagaj....am condus si masini cu tractiune fata...acuma insa nu-mi mai spun nik. O masina cu tractiune spate iti da alte senzatii chiar daca trebuie sa fii mai atent cu ea, mai ales in curbe stranse pe teren alunecos. Regret ca Volvo au trecut la tractiunea fata...apropierea lor de masini mai comerciale si de Ford le-a stirbit o parte din stilul lor caracteristic....

mi-ai vorbit din inima  :D

pacat, da ...  :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now