Louis

pareri si sugesti pentru 460 1.6

7 posts in this topic

:excl: Salutare tuturor am un volvo 460 GL 1.6i multipunct cod motor B16F din 1992 m-ar interesa cateva modificari care pot fi aduse acestui tip de motor costul modificarilor randamentul acestora cat si problemele care pot aparea ulterior:crybaby: . Voi atasa poze si filmulte dupa fiecare modificare adusa masini.:wav:

post-2264-052357400 1296724492_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiind un motor normal aspirat nu prea poti sa-i faci mare lucru. Cea mai buna miscare din punct de vedere al raportului pret/performante ar fi sa-ti pui un motor de 1.7 turbo care are in jur de 120 de cai din fabrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intamplator am vazut motorasul asta dus la 100-110cp cu cip.

Banuiesc ca se pot face modificarile clasice la un aspirat: unicip/megasquirt... reduci putin camera de ardere... o axa cu came sport... etc. Mai mult de 20-30% nu prea poti merge, fara modificari serioase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La o axa cu came m-am gandit si eu.. .. Caut o axa cu came sport dar nu gasesk ... Toti cei care au o axa cu came sa ma contacteze :))) VB serios .. poti enumere.. ce ascunzi tu akolo in etc etc etc ... cip-ul unde il pot face si cam cat costa ...

Intamplator am vazut motorasul asta dus la 100-110cp cu cip.

Banuiesc ca se pot face modificarile clasice la un aspirat: unicip/megasquirt... reduci putin camera de ardere... o axa cu came sport... etc. Mai mult de 20-30% nu prea poti merge, fara modificari serioase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara modificari serioase.. adik schimbarea motorului ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

... VB serios .. poti enumere.. ce ascunzi tu akolo in etc etc etc ... cip-ul unde il pot face si cam cat costa ...

Chiar nu stiu sa iti dau date exacte... eu am diesel si astfel de proiecte le urmaresc doar de amorul artei.

Cred ca in primul rand ar trebui sa studiezi daca ai aceasi axa cu came, ca motoarele de 1.7i si 2.0i (cei cu 1.7 si 2.0 parca puneau axa de la B18E). La alea sunt ceva produse pe piata si exemple pe net.

Daca te pricepi la electronica, da o cautare dupa Megasquirt, cred ca e varianta cea mai ieftina.

De asemenea, cred ca gasesti mai multe informatii pe forumurile pasionatilor de Renault, gen: retro renault, renault.uk, Clio forum, etc.

Spor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now