pole

Sfaturi achizitie S40

16 posts in this topic

Buna ziua,

ma gandesc sa achizitionez un Volvo S40 pentru sotia mea, iar eu ma gandesc de ceva vreme la un S80 pentru mine daca tot ne gandim sa schimbam marca.

In sfarsit, deocamdata adun informatii despre S40 si mi-ar fi de ajutor daca mi-ati da cateva sfaturi in privinta fiabilitatii, lucruri de urmarit la cumparare, orice informatii ce mi-ar putea folosi in procesul de achizitie si ulterior la intretinere.

Ca si motorizare, ma gandesc la un diesel, ea are acum un BMW Seria 1, 2.0 Diesel, 163CP.

Am inteles ca este foarte inghesuita masina, este adevarat ? oricum, trebuie sa fie mai incapatoare decat seria 1, ma gandesc.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.La ce model de s40 te referi?Din ce an?ce motorizare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modelul actual, am inteles ca din 2005 pana in prezent, cu un facelift in 2008. Motorizare asa cum am spus, diesel, probabil 2.0.

Sigur, prefer ceva cat mai nou, deci 2008+

Edited by pole

Share this post


Link to post
Share on other sites
informatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun, in afara ca HEIMDALLR uraste din suflet Volvo-ul lui, in care a bagat toti banii luati pe vanzarea Opel-ului, nu prea m-am lamurit laugh.gif Preturile in ceea ce priveste revizia, mi se par mici, din ce spunea un coleg pe acel topic.

Am mai studiat putin problema, si S40-ul este mai mic decat seria 3 (nevasta-mea se uita si la seria 3), insa nu stiu cum se reflecta lucrul asta in ceea ce priveste spatiul interior.

Exista ceva probleme comune la acest model S40, cu motorizarea 2.0 diesel ? Este o masina "foarte" sensibila, este o masina fiabila, sa ma rog... mai fiabila decat alte marci concurente pe segmentul asta ?

Cam asta as vrea sa aflu.

Edited by pole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iei un S40 dupa 2008 nu vei avea nici o problema, bubele de electrica s-au rezolvat, din punctul meu de vedere este mai bun pe electrica decat E90.

Spatiul interior este asemanator cu cel din E90, este insa mai modern in interior iar ca si stabilitate sunt asemanatoare, eu am mers cu ambele si pot spune ca S40 este ceva mai silentios si nu vibreaza asa tare ca 2.0D de la BMW . In schimb de la 325D incolo prefer BMW .

Oricum in ambele variante recomand variantele cu dotari superioare, BMWul fara iDrive e ca painea fara sare iar daca masina are CIC deja este cozonac, iar S40 fara sonorizare Premium este tot fara sare iar daca S40ul este R design deja e cozonac . laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perfect, asta asteptam, ma bucur ca ai informatii si despre bmw, mai ales ca aici statea comparatia si dilema nevestei mele... am vrut sa scriu e90, dar nu stiam daca sa intelege :P

Oricum 2.0-ul de pe S40 , este mai slab decat ce are acum pe Seria 1 tot 2.0d (e87) si da, voi cauta ceva dotat, pentru ca pe actuala masina are cam tot ce se putea pune pe S1 si in mod normal cauti sa ai cel putin aceleasi dotari la urmatoarea masina. Nici eu nu inghit e90 fara cel putin clima automata, iDrive (si navi Professional nu Business ca arata ca naiba), piele, incalzire in scaune, PDC.....

Cum ti s-a parut interiorul, calitativ vorbesc, fata de e90, dar "zgomotul interior" si aici ma refer la chestii care scartie, gen "greierasi" etc ?

Multumesc frumos.

Edited by pole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer ca m-a deranjat in E90 a fost zgaltaiala de diesel, speram ca in 2008 nu mai exista motoare diesel care sa zgaltaie asa de rau, fata de e46 nu am sesizat stand cu mainile pe volan si apasand ambreiajul vreo schimbare, in schimb motorul trage nu pot spune ca nu trage. Dupa asta am mers cu E90 LCI, 2.0 177 cp (motorul mai vechi) si era mai putina vibratie la volan dar masina avea 2 ani deci ...era noua ce naiba .

In varianta Summum S40ul se bate fara probleme cu E90, nu este nici o diferenta de calitate, totusi daca poti iti recomand R design, este un fel de "M3 look" de la BMW, vine cu scaune sport, volan sport, sasiu sport, este alta masina sincer sa fiu .

Motorul de 2.0D este mai slab ca si putere decat cel de BMW dar cu soft se mai remediaza problema, oricum Volvo nu a putut rivaliza niciodata cu BMW la dinamica si motoare, tractiunea spate isi spune cuvantul . Chiar si acum in zilele noastre, un S40 D4@177CP este mai slab cu 1.2 secunde decat 320D @184 CP .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, am retinut si multumesc pentru sfaturi. :)

La ce probleme electrice faceai referire intr-un post anterior, la S40 ma refer ? Am inteles ca s-au remediat pentru modelel 2008+, insa sunt curios despre ce era vorba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La probleme de soft,module,de update-uri pe asta are ceva bube modelul pana in 2008wink.gif

Spor la achizitie!Sa ne spui si noua ce iei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, voi posta aici dupa achizitie.

Voi incepe alt topic despre S80, ala ma intereseaza pe mine, dar nu-i urgent.

Va multumesc pentru informatii :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cam toate calculatoarele masinii care dupa 5 ani o cam luau razna, la modelul facelift sunt mai putine probleme pe electrica .

Oricum usor usor Volvo renunta pe S40 la motoarele Pejo, in momentul de fata la MY11 exista un singur motor diesel Pejo (1.6 diesel), in rest numai 5 cilindrii , yupieeee laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...] HEIMDALLR uraste din suflet Volvo-ul lui [...]

N-auzi, bre, că n-o urăsc? ;D

E maşina mea de suflet şi bag bani în ea din plăcere... vorba aia: "Te bucuri de Volvo, nu de viaţă, d'aia repari unul"... hehehe

Acuma, serios vorbind, eu am conduns şi Volvo şi BMW (e drept, alte modele decât cele în discuţie) şi pot spune că BMW-ul mi s-a părut net superior Volvo-urilor, dar nu suficient încât să justifice diferenţele mari la capitolul cheltuieli. Nu mă pot pronunţa în privinţa fiabilităţii celor două mărci. Aş fi subiectiv să spun că Volvo se strică destul de mult, doar pentru că aşa face a mea, dar pot să-ţi spun că în Cluj, de pildă, reprezentanţele celor doi producători se află la vreo 500 de metri distanţă şi tariful pentru o oră de manoperă, la Volvo, e în jur de 100 RON + TVA, în timp ce la BMW e undeva pe la 200 - 250 RON (informaţie obţinută personal).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este adevarat ora de manopera este 208RON la BAVARIA dar cine isi ia un BMW nu se uita la asta, exista mereu serviceul de la colt laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ma rog, eu obisnuiesc sa intretin masinile la reprezentanta, la cate discutii sunt pe tema asta pe forumurile bmw, nici nu mai are rost sa intru in detalii. Nu stiu cum este service-ul volvo, insa nu imi inchipui ca e mai ok decat bmw, porsche etc.

In orice caz, poate fara motiv, insa imi ofera un confort psihic un service autorizat, in afara de asta imi pastrez cartea service "curata", ori asta conteaza si la revanzare. Sigur, acum toata lumea alearga dupa chilipiruri, conteaza mai putin intretinerea masinii si asta e adevarat. dry.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now