Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Franke

Caut motor de maxim 2000 cc pt un 850 glt

8 posts in this topic

Va salut, tinand cont de cat este impozitul,pretul benzinei si consumul unui 850 glt, ma gandeam daca merita sa schimb motorul cu unul mai mic,de 2000 sau sub. Am un 850 glt, merge foarte bine,consumul este unul destul de decent daca merg cu ea....ca bunica.Insa daca o calc se duce naibii acu de benzina. Poate aveti sa-mi dati vreo solutie,eu stiu...schimbarea motorului,sau sa o pun pe gaz? Va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti pune un T5 de 210cp si 1984 cmc,dar cred ca va trebui sa ai o factura de la un service autorizat Volvo pentru inlocuire motor,pe care ti-o vor cere la Registrul Auto Roman unde va trebui sa faci omolgare de tip sau nu stiu exact cum se cheama.Ca idee un motor de 2000 cmc second hand in care nu stii ce gasesti(eu am avut surpriza sa fie 'omorat' desi avea sub 150.000 Km)costa cel putin 600 euro.Parerea mea aste ca bine ar fi sa te documentezi intai la RAR ce cheltuieli/acte presupune modificarea pe care vrei sa o faci.Apoi o sa ajungi la concluzia ca mai bine schimbi masina cu totul ;)Bafta!

A,uitam sa-ti spun ca 1984 cmc este cel mai mic motor pe caroseria de Volvo 850 :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiu ca doar pentru recarosare iti trebuie dovada ca a fost facuta lucrarea intr-un service agreat de RAR(de obicei o reprezentanta a marcii respective), pentru schimbare motor(care e considerat piesa de schimb) intalnesti 2 cazuri(cu necazuri) :

1.daca motorul pe care o sa-l pui pe masina ta este unul cu care a mai fost echipat tipul tau de masina iti trebuie un act ce dovedeste provenienta acestuia(a motorului) si eventual devizul de la un service unde l-ai montat

2.daca motorul provine de la un alt fel de autoturism se complica...iti trebuie si ...proiect

Dar cum traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ar fi cazul sa treci pe la RAR si sa mai intrebi pentru ca e posibil sa mai fi aparut ceva nou peste noapte...poate o adeverinta din care sa rezulte ca nu ai nevoie de adeverinta... :lol:

Multa bafta!:thumbsup2:

Va salut, tinand cont de cat este impozitul,pretul benzinei si consumul unui 850 glt, ma gandeam daca merita sa schimb motorul cu unul mai mic,de 2000 sau sub. Am un 850 glt, merge foarte bine,consumul este unul destul de decent daca merg cu ea....ca bunica.Insa daca o calc se duce naibii acu de benzina. Poate aveti sa-mi dati vreo solutie,eu stiu...schimbarea motorului,sau sa o pun pe gaz? Va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci mult pentru raspuns, este suficient sa ma las batut,ma doare capul cand ma gandesc prin cate trebuie sa treci.O gramada de costuri si poate mai am si surpriza sa nu functioneze motorul cum trebuie.mai bine il las asa.

Eu stiu ca doar pentru recarosare iti trebuie dovada ca a fost facuta lucrarea intr-un service agreat de RAR(de obicei o reprezentanta a marcii respective), pentru schimbare motor(care e considerat piesa de schimb) intalnesti 2 cazuri(cu necazuri) :

1.daca motorul pe care o sa-l pui pe masina ta este unul cu care a mai fost echipat tipul tau de masina iti trebuie un act ce dovedeste provenienta acestuia(a motorului) si eventual devizul de la un service unde l-ai montat

2.daca motorul provine de la un alt fel de autoturism se complica...iti trebuie si ...proiect

Dar cum traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ar fi cazul sa treci pe la RAR si sa mai intrebi pentru ca e posibil sa mai fi aparut ceva nou peste noapte...poate o adeverinta din care sa rezulte ca nu ai nevoie de adeverinta... :lol:

Multa bafta!:thumbsup2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaaa...am uitat sa-ti spun ca pentru motorizare trebuie sa te prezinti si cu blocul sau motorul in portbagaj,cel care e trecut in cartea de identitate.In Craiova sunt unii care te scutesc de "durerile de cap" si de drumuri ,cred ca si in orasul tau sunt ,ii gasesti pe langa RAR

Daca te hotarasti totusi sa schimbi motorul pot cauta o masina cu kilometri putini in Germania (400 euro motorul +cam 100 trecutul in carte te-ar ajunge cam la 500 euro).Cred ca daca ai pune un motor mai mic nu numai ca ai plati taxe mai mici dar te-ar ajuta foarte mult atunci cand vei dori sa o vinzi

Merci mult pentru raspuns, este suficient sa ma las batut,ma doare capul cand ma gandesc prin cate trebuie sa treci.O gramada de costuri si poate mai am si surpriza sa nu functioneze motorul cum trebuie.mai bine il las asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deeci ... la masini pana la Euro3 nu trebuie nicio dovada de service . Daca motorul a fost omologat pe caroserie , platesti o taxa de 80 de lei si ai scapat . Nu trebuie mers cu niciun motor in portbagaj .

Si sa nu dai mai mult de 250 - 300 E pe un motor de 850

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna ziua tuturor.am nevoie de un kilometraj pt un volvo 850 glt.crede ti ca ma pute ti ajuta?daca are cineva,rog seriozitate,platesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ai nevoie de o rotita de la odometru .

Share this post


Link to post
Share on other sites