alexpopeystar68

Se descarca bateria - un pic de ajutor

53 posts in this topic

Cine ma ajuta si pe mine sa afluu ce imi papa bateria, fac cinste cu o fiola de vin rosu; io nu mai am

bani sa ma duc la un buleftric oarecare, sunt satul de neaveniti; am masurat 370 mA cu toate oprite ....

multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ramane aprins becul in portbajaj ( nu decupleaza intrerupatorul ). Asa a patit un cunoscut la un VW si a schimbat 2 baterii ( cei drept una veche prima data si noua a doua oara ) pt ca nea electriceanu spunea ca sunt gata bateriile. Cand colo surpriza ramanea becul aprins in portbagaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, vino joi la intalnire daca nu rezolvi pana atunci si poate gasim problema !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e niciun bec (portbagaj sau torpedou) iar bateria e buna - Varta silver dynamics 63 A, luata in vara trecuta;

am facut asta, am lasat-o cinci zile cu masa scoasa si am pornit la sfert dupa ce am conectat-o; am incercat

sa scot sigurantele de sub bord, in stanga; dar nu reusesc, sunt prea teapan de mijloc, deh, mambo; am aparat,

asi avea nevoie de ajutorul unuia mai tanar .....

apropo' cum pui apa intr-o baterie sigilata, o gauresti?

multumesc

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bateria ta poate fi capsata si la astea nu se complecteaza. Ai un led la ea care daca este verde inseamna ca e ok, daca este negru trebuie incarcata iar daca este alb trebuie schimbata ( aici cu negru si alb nu sunt sigur poate este invers )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bateria ta poate fi capsata si la astea nu se complecteaza. Ai un led la ea care daca este verde inseamna ca e ok, daca este negru trebuie incarcata iar daca este alb trebuie schimbata ( aici cu negru si alb nu sunt sigur poate este invers )

E capsulata, da pot s-o si capsez daca e nvoie biggrin.gif; nemtii astia nu au pus niciun led afurisitii, da e facuta-n EU, adica cine stie unde ...

@Andu G : multumesc, am sa vin repede, repede ..... rolleyes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai alarma montata(nu din fabrica)casetofonul(nu cel de origine)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot fi multe surse...

- Ai avut inainte de faza asta cu bateria, vreun mesaj de eroare privind alarma - alarm system service ? Daca da, e o problema la sirena/alarma si-ti "suge" curentul.

- Intrerupatoare (switch-uri) defecte la : torpedou, portbagaj, lumina parasolar/oglinda pasager...

- Nu mai incarca cum trebuie alternatorul: diode,curea slabita, contacte imperfecte...Sau poate nu conduci indeajuns de mult ca bateria sa apuce sa se mai incarce...

Trebuie pus un ampermetru inseriat cu + bateriei (scos evident) si citit consumul. Daca e ceva in neregula se scoate cite o siguranta si se citeste iar si iar consumul. Insa 0,3 amperi - cum ai spus tu nu e un consum exagerat pentru o masina in standby. Poate ai nimerit chiar o baterie cu un defect de fabricatie, un element/doua in scurt...

Ia scoate-ti ziua (fara prea multi consumatori porniti) la o plimbare masina vreo citiva zeci de km undeva, mergind la macar 2500 de ture pe ceas constant(doar daca esti sigur ca-ti incarca bine alternatorul, sa nu ai surprize sa ramai pe-acolo fara ajutor) si vezi daca a doua zi a mai murit bateria.

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut aceeasi problema,de ani de zile scoteam o borna ca sa nu imi omoare bateria,pana cand intr-o zi am cumparat radio cd SC803 parca(cel original) si stupoare bateria nu se mai descarca.Ce s-a intamplat mai pe scurt,dupa ce am montat radio cd-ul original am observat ca ledurile de la butoanele de la geamuri se sting dupa ce scot cheia din contact,innainte ramaneau aprinse si cred ca de aici si bateria mea se descarca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Matrixxx :

1. nicio eroare

2. intrerupatoarele sting toate becurile, ar putea fi, dar nu sunt sigur switch-ul de la capota motor,

cateodata nu imi deschide alarma si trebuie sa apas pe capota, da usile le inchide toate; insa ma

gandesc la faptul ca switch-ul fiind intrerupt, alarma nu consuma

3 alternatorul da 14,4v

4 consumul e de 370 mA, f mare, am fost la vendorul de baterii si mi-a citit ca trebuie max 40 mA

plusul bateriei ramane conectat si se inseriaza pe minus(masa) pt a citi consumul

5 bateria e buna, dupa o noapte, sau mai mult chiar, masor 12,8v, nu se descarca singura

incerc sa merg mai mult la turatia aia, da intreb : la ce ar ajuta? pt ca la banii mei de acum,

consumul ma omoara embarrassed.gif

@vlvboy :

la mine se sting toate ledurile, m-am uitata cam peste tot, doar sigurantele

nu am reusit sa le scot.

Inca o chestie : amandoua telecomenzile mele sunt cam duse, ar putea face astea figura, adica sa

nu deconecteze tot cand inchid masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca daca scoti cheia din contact si ai iesit din masina, chiar daca o incui,chiar daca o lasi descuiata, este acelasi lucru ! Corectati-ma daca gresesc ! ;D;D;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai alarma montata(nu din fabrica)casetofonul(nu cel de origine)?

alarma si casetfon am originale, asa cred ....

Multumesc moderatorilor pt schimbarea titlului, nu prea se potrivea, cer scuze,

deh mai dau si eu din cand in cand cu bata-n balta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am observat : cand e cald motorul, cam dupa un sfert de ora de mers, masor consumul cu toate oprite si e sub 10 mA !

dupa ce se raceste apare consum cu toate oprite de 360 mA !

are cineva o idee?

multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva asemanator am patit si eu la a mea.Daca o lasam pe dreapta vreo 2 zile,cand ii dadeam cheie invartea mai greu.Am fost la electrician,masurat incarcare,consumatori tot tacamul-rezultat toate bune si la locul lor.Dupa o perioada daca o lasam 10 min. cu pozitiile aprinse nu mai pornea,neam!

Beleaua s-a dovedit a fi bateria care nu tinea curentul in ea suficient de bine.

Pare sa fie acelasi lucru si la dvs. Faza cu scosul de pe masina si lasata pe bara am facut-o si eu si a dat aceleasi rezultate.Daca bateria e sigilata si nu are dopuri de umplere inseamna ca e fara intretinere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paul tu ai schimbat bateria originala, mr Popeye are bateria schimbata.

Mr. Popeye cati ani are bateria ? Parca scria 2010 pe ea sau am vazut eu aiurea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Originala pe naiba...Avea un an si jumate si era un Monbatangry.gif noroc ca era in garantie.

Never buy it againviolent1.gif

Te calicesti pe o parte si apoi ajungi tot la pretul uneia de calitate cu costurile pana la garantii,service-uri.Pe aia originala am schimbat-o acum 2 ierni(aprox. 6 luni de cand luasem masina,dep...statuse mult si bine in reprezentanta pana sa o iaugrin.gif)

Edited by vita_fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am observat : cand e cald motorul, cam dupa un sfert de ora de mers, masor consumul cu toate oprite si e sub 10 mA !

dupa ce se raceste apare consum cu toate oprite de 360 mA !

are cineva o idee?

multumesc.

Mergi la un popa!:D

Da cu putina apa sfintita si scad mAmperii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paul tu ai schimbat bateria originala, mr Popeye are bateria schimbata.

Mr. Popeye cati ani are bateria ? Parca scria 2010 pe ea sau am vazut eu aiurea .

Da, e din 2010, silver dynamics, 63 A.

Am luat-o cu un Bosch 60 A stricata din cauza slternatorului - o incarca la 17,6 v.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DETONATOR :

Mergi la un popa!:D

Da cu putina apa sfintita si scad mAmperii.

pai daca nu e cu dop, fiind fara intretinere, nu poci sa-i var apa sfintita-nauntru grin.gif

p'afara jaba dau .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deconectez zilnic bateria, asa nu am probleme, da m-am saturat;

consuma cu toate oprite 390 mA, prea mult; ma poate ajuta cineva?

fac cinste (sunt pe geanta nu ma pot duce la un electrician).

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie scoase toate sigurantele si se vede clar cine papa curentu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie scoase toate sigurantele si se vede clar cine papa curentu .

Am scos toate sigurantele si toate releele din compartimentul motor - am masurat dupa fiecare, tot consuma;

mai mult, e o siguranta de 20A care tine tot blocul de sigurante din habitaclu, cel putin asa scrie pe capac, deci

ar insemna ca le-am verificat si pe acelea, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La rabla mea am avut aceeasi problema: daca nu foloseam masina un weekend luni dimineata riscam sa ma duc pe jos la servici. La mine problema era de la unul dintre motorasele de reglaj faruri. Cand aprindeam pozitia se auzea un motoras lucrand ( un bazait dus-intors). Deconecteaza de tot motorasele de reglaj de la faruri si vezi ce se intampla o vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine problema era de la unul dintre motorasele de reglaj faruri.

Io nu stiu sa aive t4 motoare de reglaj faruri, poate de spalat, da nici alea nu stiuunde se afla .....unsure.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un consum asa mare, tind sa cred ca este un consumator mare (mai ales ca ai scos sigurantele si nu s-a schimbat nimic). Este posibil sa aibe electromotorul un scurt si sa descarce bateria. Verifica daca nu cumva mai sunt sigurante si in portbagaj. Cu un ampermetrul si scosul sigurantelor este singura varianta de a verifica consumatorii (fara a merge in service) si daca inca mai sunt consumatori cu toate sigurantele scoase, inseamna ca problema este de la un consumator fara siguranta (electromotor, alternator, etc...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now