alexpopeystar68

Se descarca bateria - un pic de ajutor

53 posts in this topic

@paunionutz : ... daca inca mai sunt consumatori cu toate sigurantele scoase .... ;

am scos sigurantele pe rand si am masurat dupa fiecare, deci nu toate sig. in acelasi timp;

in portbagaj nu sunt alte sigurante, sau cel putin eu nu am vazut, daca stii unde sunt

amplasate scrie-mi te rog; ar putea sa fie alternatorul, l-am reparat acum un an, poate

mecanicii sa fi facut un scurt cand l-au montat; e f greu sa ajung la bornele lui, iar de

electromotor nu stiu nici macar unde se afla la t4 ..... mersi mult, am retinut, sa vad

cum verific.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex sa inteleg ca tu la T4 reglezi inaltimea farurilor sus-jos la surub deschizand capota?:) Nu ai reglaj inaltime faruri din habitaclu in partea stanga fix langa reglajul intensitatii luminii in bord? Oricum eu asa am rezolvat problema la mine....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nu ne-am inteles.Cand am spus ca nu are reglaj,m-am referit ca nu are reglaj manual din bord.Farurile cu xenon original de fabrica au autoleveling(adiva se regleaza singure in functie de incarcarea masiniiwink.gif)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nu ne-am inteles.Cand am spus ca nu are reglaj,m-am referit ca nu are reglaj manual din bord.Farurile cu xenon original de fabrica au autoleveling(adiva se regleaza singure in functie de incarcarea masiniiwink.gif)

Ce treaba desteapta, nu stiu cum face asta, presupun ca prin incovoierea botului care se aridica-n

sus ori se coboara functie de straturile de slanina ale ocupantilor grin.gif, altfel, mecanisme d'astea

sofisticate nu prea sunt p'acolo primprejurul farurilor; daca o fi un butonas si nu-l stiu ie o lipsa,

tre sa pun mana pe carte si sa holbez pupilele mai tare cool.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul de autoleveling de obicei e pe puntea spate,nu stiu exact cum e la S40/V40.Acolo il intereseaza mai multa adunatura de slanina(cum spuneti dvs :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul de autoleveling de obicei e pe puntea spate,nu stiu exact cum e la S40/V40.Acolo il intereseaza mai multa adunatura de slanina(cum spuneti dvs :D )

Aha, daia sta ia cu fundu-n sus, ca sa-l scoboare cand urca namilele in spate grin.gif , acu'nteleg si io cum sta treaba, multam,

cat traieste omu'nvata ....

da consumu e constant mereu, am masurat si cand e rece si dupa ce se incalzeste motorul; cu o luna in urma scadea la

sub 10 mA cand motorul era cald, ar putea sa fie de la alternator cred, cand ma duc sa verfific cum sta treaba cu freonul ,

am sa-i rog pe baietii de la Gieuroservice sa se uite si la alternator, ei mi l-au pus la loc dupa ce l-am reparat ...

CpNmTbooo! numa la volvisti (ai de pe forum, nu la toti! biggrin.gif ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut!!! la mine era senzorul de la pedala de frana.care era "usor" deranjat de la locul lui si pedala nu mai ajungea sa intrerupa contactul.Am descoperit din greseala ca becurile pe frana ramaneau aprinse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut!!! la mine era senzorul de la pedala de frana.care era "usor" deranjat de la locul lui si pedala nu mai ajungea sa intrerupa contactul.Am descoperit din greseala ca becurile pe frana ramaneau aprinse.

Contrasalut ... cu intarziere, da spusei mai sus ca nu e nimic aprins, bec sau led, nici in bord, nici prin alte parti, numa daca

b-o fi pe sub masina ceva, UV sau infrared ....grin.gif

mersi si CpNmTbooo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropos de baterie, daca am inchidere centralizata si incerc sa inchid cu cheia din iala portierei si nu merge sau merge f f greu, asta inseamna ca e de la baterie? adica are legatura bateria cu inchiderea centalizata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vad sa aibe vreo legatura.... Probabil e intepenita yala.Da cu niste WD40 in ea,invarte cheia de cateva ori in ea,ar trebui sa mearga mai usor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vad sa aibe vreo legatura.... Probabil e intepenita yala.Da cu niste WD40 in ea,invarte cheia de cateva ori in ea,ar trebui sa mearga mai usor!

ideea e ca totul s-a intamplat in momentul cand masina mea nu a mai pornit. pur si simplu nu mai porneste. am vrut sa o inchid, nu a mers din telecomanda si a mers din iala, dar f greu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci trebui sa verfici si bateria.Ea este folosita si la inchiderea centralizata,dar ma gandesc ca nu are un cosum atat de mare incat sa nu faca fata,chiar daca e descarcata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci trebui sa verfici si bateria.Ea este folosita si la inchiderea centralizata,dar ma gandesc ca nu are un cosum atat de mare incat sa nu faca fata,chiar daca e descarcata.

eu aveam de mult indoieli ca bateria mea e cam dusa. probabil ca azi a "decedat" . sper sa fie asa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu o schimba inainte sa o verifici.Poate e mort alternatorulblush.gif

e posibil sa fie si asta intr-adevar :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bateria ce virsta are?Cu aproximatie.370 mA e cam mult consum permanent.Vezi putin lumina portbagaj,daca ai,scoate becul si refa masuratoarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De saptamana trecuta consumul de curent din baterie, cu toate oprite, e de 740 mA !!!

adica s-a dublat, fie ca motorul e rece, fie cald .... are draci in ea masina asta, ma omoara cu zile ...

imi e si frica s-o mai pornesc, ma gandesc sa nu ia foc vreun cablu cine stie pe unde ....

are cineva o ideie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex, parca ziceai ca te-au sunat de la Primus pentru o verificare gratuita ! Ai fost ? Daca da, le-ai zis de problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex, parca ziceai ca te-au sunat de la Primus pentru o verificare gratuita ! Ai fost ? Daca da, le-ai zis de problema?

maine ma duc, ii intreb sigur, poate stiu ei ceva, sunt sigur ca e o problema pe unde s-a umblat la

reparatii, poate in portiera sofer ca motorasul merge cand e cald si masina sta in soare, cand e

rece, incui cu cheia, prin telecomanda nu vrea, banuiesc eu .....

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci bafta pentru maine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la verificarea gratuita oferita de Primus Auto - a rezultat o lista cu mai multe piese decat ma gandeam;

trebuie sa spun ca baietii de la service sunt profesionisti si f. amabili; sunt impresionat si de nivelul sowroom-ului,

design scandinav, sobru si rafinat; insa problema cu bateria a ramas cap de lista, iar, din pacate, la asta s-au

adunat si cele gasite la verificare, numai piesele ar costa 14.000 lei, adica in jur de 28.000 SEK ....

oricum, stiu cum stau, le multumesc celor de la Primus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vinovat pentru consumul bateriei est alternatorul !!! astazi, dupa ce mi-au schimbat furtunele

de frane pe fata (amandoua aveau cate o gaurica sa bagi destul mic !!! ), cei de la Gieuroservice

au deconectat alternatorul (borna +) si , de mai multe ori am masurat consum cu toate oprite, 20 - 30 mA !!!

MC si Bogdan G au descoperit asta cu doua saptamani inainte, dar fiind motorul incins, nu

s-a reusit desfacerea bornei de plus de la alternator; le multumesc mult, amandoi sunt

doctori Volvo ! si mai e cineva, care prin contorsionarea propriului tors kiss.gif a reusit sa

elimine toate sigurantele de pe lista, cis, cis ! biggrin.gif

simt ca Dulcie a mea incepe sa traiasca, ..... si eu pe langa ea!!

Aveti mare grija la frane oameni Volvisti, eu m-am ingrozit cand am vazut gaurile din furtune, ma

si mir ca n-am patit nimic pana acum cu circulatia asta din Bucale, unde franezi din 10 in 10 m !

La cat mai multi CpNmTbooo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca ai gasit si rezolvat buba :wave::wave::wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now