crysty99

defectiune volvo s60

11 posts in this topic

salut la toata lumea sper ca nu am scris gresit aici

am o problema mare cu un volvo s60 benzina 2002 motor de 2 litri STE cutie automata si dupa un drum de aproximativ 160 de km a inceput sa scoata un fum abundent alb si scoate ulei pe teava de esapament

imi poate spune cineva ce poate sa fie defect? si ce as putea sa fac

multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Cel mai corect raspuns la intrebarea "ce as putea sa fac?" este sa te duci la service; acolo o sa-ti spuna mai precis ce este.

Dar, ca idee:

Fumul alb e cauzat de arderea uleiului, daca mai si scoate picaturi pe teava si e clar.. cel mai probabil e de vina turbocompresorul(etansare lagare). Dar poate fi simptom asemanator, bine - mai putin uleiul lichid pe evacuare, daca de ex. un injector nu functioneaza sau probleme interne motor; alte simptome? s-a aprins la bord un martor galben de avarie motor? cum se tureaza/ cum trage masina?

PS: http://www.volvocars.com/uk/footer/Pages/Dealer-Locator.aspx

http://www.volvocarslondon.co.uk/Service-Parts-and-Bodyshop/Volvo-Servicing/

Edited by Andreos

Share this post


Link to post
Share on other sites

La service cu el,scapi usor daca ar fi EGR-ul scapi scump cand se desface motorul(segmenti,semeringuri supape,etc adica multi bani)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul B5204T5 (2.0T, 180 CP, 2002) nu are EGR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai motorul trage perfect , se tureaza perfect si scoate fumul doar cand e turata masina dar nu e fum , e nor alb daca merg eu pe strada restul traficului se opreste

eu sunt in uk , si servisul aici e scump, maine o voi duce sa imi spuna ce e , dar la prima poste omul a zis intre 500 si 2000 de lire

el crede ca ar fi un piston ,si am gasito si fara 2 litri de ulei, probabil i-am aruncat eu pe strada pana am ajuns la destinatie

becuri in bord , toate sunt normale, totul e a locul lor , mai putin lumina de la casetofon si faza lunga care merge doar la blitz

am masina de putin timp dar m-am indragostit de ea , se comporta perfect la drum

am circulat 160 km cu cruise la 140, mile pe ora fara nici un fel de problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fa-i compresia, e simplu si ieftin. Apoi verifica jocul axului turbinei (scoti furtunul gros ce intra in turbina si misti axul sus jos / stinga dreapta).

Scoate fum doar cind o turezi la plecare de pe loc sau mergind constant, ii dai talpa si-i afumi pe toti ? La relanti prelungit si apoi la plecare, scoate fum mult ? Mai da-ne niste detalii dar in mare, astea-s intrebarile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

scoate fum doar cand accelerez , cat e acceleratia apasata scoate fum de parca ar fi un tren din epoca de piatra

daca as stii eu care e turbina aia ce bine ar fi , dar eu sunt cam pe langa

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa arata turbina/locul unde sa te uiti, urmareste teava groasa de deasupra motorului unde intra acolo jos, vei gasi turbina cu siguranta.

post-96-0-18701200-1301348998_thumb.jpg

post-96-0-83669100-1301349006_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

am masina de putin timp dar m-am indragostit de ea , se comporta perfect la drum

am circulat 160 km cu cruise la 140, mile pe ora fara nici un fel de problema

fara? nu chiar..

ai mers cu o masina pe care nu o cunosteai destul de bine, care denota niste interventii nereusite din problemele electrice pe care le descrii si despre care nu aveai suficiente informatii ("fara 2 litri de ulei, probabil i-am aruncat eu pe strada" - cam mult!) zeci de km / minute la "top speed" de 130mph(210km/h) cu eroarea de vitezometru de rigoare iar acum se vad rezultatele, fara suparare!undecided.gif

du-te la un service serios doar pentru o diagnoza, nu cred ca e mai mult de 50-75-100 de lire, sa-ti spuna doar ce e (nu te obliga la nimic) nu la unii care isi dau cu parerea cat costa fara sa stie care e problema, apoi iti putem da alte sfaturi ce ai putea sa faci, unde sa gasesti piese ieftine eventual..

inclin sa cred ca e de la turbo, daca uleiul venea din motor ardea tot in turbina si scotea numai fum, nu si lichid..

stiu ca serviciile si manopera sunt scumpe acolo, ti-am dat niste locatii Volvo din Londra, iti mai dau una cu nu asa oficiala:

http://www.rawspares.co.uk/volvo_car_servicing.php

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost la la service si mi-au spus ca e turbo

au desfacut un furtun si au gasit un fel de mazga inauntru presupun ca e ulei uscat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul ala uscat nu e semn ca s-a dus turbina, era alta problema daca gaseau ulei..."lichid"...

In fine, sper sa fie turbina - vezi poate gasesti doar cartusul + o`ringurile necesare, sa nu dai banii pe o turbina intreaga.

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now