malack

probleme xenon

45 posts in this topic

Pe balast sunt sigur ca nu scrie canbus, dar am minunile astea doua atasate de el:

post-4930-0-65688400-1390847466_thumb.jp

de obicei doar becul din dreapta face figuri si nu se aprinde cand nu sunt farurile pe automat, iar flicker are cel din stanga

Edited by lucipher

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da... chiar nu stiu ce sa zic despre aceasta instalatie. Nu am vazut, nu am folosit... nu pot sa-mi dau cu parerea despre ea! La instalatiile slabe calitativ (sau daca bateria nu are amperaj), face figuri becul de pe dreapta (asta la majoritatea masinilor), pentru ca este cablajul (care ajunge la far) mai lung si cum ballasturile consuma mult cand se incarca, se "pierde" curent pe partea dreapta. Oricum fa-le ceva si nu le mai lasa sa licare, flicare, stinga-aprinda, ca se duce integratul de la motorasul stergatoarelor de parbriz si o sa cheltuiesti aprox 150 euro, degeaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da...pai ori caut altceva, ori ii mai pun o masa si eventual legatura directa la baterie.....Ori revin la halogen si asta e.

Sa vorbesc si cu Bogdan G sa vad daca mai are kit-uri

Edited by lucipher

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masa nu te ajuta cu nimic. Poti incerca cu 2 condensatori. Ai poze si cum se monteaza pe prima pagina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instalatiile de xenon consuma destul de mult de mult curent la aprindere (mai ales cele proaste). Daca sunt pe automat, ele se incarca (balasturile), inainte de a porni motorul. Daca le aprinzi imediat dupa pornirea motorului, nu mai au de unde sa-si ia curent, deoarece ai si alti consumatori. Ce instalatie ai? Eventual fa o poza la un balast.

Eu unul nu am intalnit nici o masina indiferent de marca, model tip sau ce mai vrei (camion, turism) care sa aiba mai putin curent cu motorul pornit decat cu el oprit. Poate daca o faci sa fie asa ii scoti alternatorul,magnetoul, dinamul ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu au mai putin curent cu motorul pornit, ci scade amperajul bateriei imediat dupa pornire! Electromotorul consuma mult la pornire, daca mai este pornita si clima si casetofonul, scade amperajul destul de mult, iar instalatia de xenon, nu mai are de unde trage curent, pentru a se incarca, comprende?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca poti face o proba, sa zicem practica destul de simpla: se da una masina, una bucata sofer si cheile necesare pentru pornire. Se urca soferul, pune contactul, porneste absolut tot ce poate consuma curent si dupa ce vede/simte ca tinde sa scada puterea bateriei (amperajul cum bine zici, tensiunea scade destul de tarziu si putin ca valoare, iar scaderea acestuia cel mai la indemana: este vizibil cum scade viteza stergatoarelor, "trag" mai greu), se porneste motorul. Ai sa observi cum turatia aerotermei creste, stergatoarele prind viata, lumina farurilor parca chiar exista, etc. Timpul de reactie al alternatorului pentru a produce si alimenta masina/bateria exista insa este extrem de scurt. Daca te ajuta, la nivel pur teoretic ai dreptate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e kit-ul meu, daca e cineva curios sa-l vada. Pe ballasturi nu era nici un sticker. L-am dat jos si am pus din nou halogenele. Poate la un moment dat gasesc un kit mai bun. Pana atunci...

post-4930-0-33732000-1391021067_thumb.jp

post-4930-0-12847100-1391021072_thumb.jp

post-4930-0-16694500-1391021077_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare din nou. Am trecut si eu la etapa urmatoare si anume am atasat cate un condensator la fiecare bec. Problema e ca tot nu functioneaza. Acum se aprind becurile, iar dupa 5 sec cel din stanga se stinge si nu-si mai revine chiar daca sting si aprind din nou. La un moment dat s-au aprins ambele si s-au stins ambele, in alt rand nu s-au aprins deloc. Atasez si 2 poze sa vedeti cam cum m-am priceput eu sa lipesc condensatorii. Ajung la concluzia ca nu e bun kit-ul pe care il am, pur si simplu nu e compatibil cu masina mea.

post-4930-0-87169800-1391872051_thumb.jp

post-4930-0-18627600-1391872057_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si atunci de ce mai scrie pe el CAN BUS ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naiba stie. Poate din cauza ca e la moda si se cere. Le-am scos si incerc sa le mai lipesc o data, poayte nu erau bune lipiturile. Daca nu merge, inseamna ca am stricat bunatate de becuri degeaba. :))

@Bogdan G: Mai vinzi kit-uri xenon? Daca da, ce preturi au?

Edited by lucipher

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma mai ocup de xenon, prefer sa repar ce strica xenonul pus aftermarket . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma mai ocup de xenon, prefer sa repar ce strica xenonul pus aftermarket . :D

Aha, cam multe subintelesuri. :) Cu alte cuvinte, ar fi bine sa stau cuminte :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau sa pui o instalatie de calitate ce consuma putin la pornire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomanda-mi ceva, te rog.

Sent from my Nokia Lumia 720 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am ce pt ca nu ma mai ocup iar ce vindeam eu nu se mai fabrica .

Vb cu PaunIonutz .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca pana la urma kit-ul nu e bun. Am pus 2 ballast-uri de la un prieten, de 35w, ceva mai vechi, se numesc GT hid sau ceva de genu. Sunt mai groase, mai robuste si functioneaza perfect. Se aprind becurile din prima, fara flicker, fara probleme. Si fiind de 35w vad ca nu-mi da eroare in bord (cred ca am DRL dezactivat si am pus si condensatori pe becuri) si deocamdata nici stergatoarele nu au luat-o razna.

Inca o chestiune: acelasi amic mi-a dat kit-ul xenon de pe un V40 din 2002 (cred) care arata cam asa:

post-4930-0-11610700-1392234326_thumb.jp

post-4930-0-21642200-1392234330_thumb.jp

Astea ar putea fi compatibile cu V50-ul meu? Numai ballast-urile, fara cablurile de D2S. Ma gandeam sa le inlocuiesc cu cabluri pt H7. E fezabil? Sau ballast-urile sunt fabricate special pt tipul de bec D2S/R? Parca ar fi pacat sa nu profit de ele. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate cablurile nu le poti schimba, sau le poti schimba, insa este o gramada de munca. In mod normal ballasturile au un silicon inauntru, sa nu patrunda apa, si este posibil sa nu-l poti scoate. Teoretic ar trebui sa mearga. Vezi si tu daca poti face rost (cu imprumut), de un bec D2S, il bagi in soclu si legi balastul la mufa ta. Daca functioneaza fara eroare, inseamna ca merge, daca nu... sti ce ai de facut

PS: sa nu-l incerci pe cel cu firele "belite" ca o sa te curentezi ca-n filmele de groaza, o sa jici ca scanteia de la bujie este masaj :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Electrosocurile nu au omorat pe nimeni ..........cred . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, redeschid si eu topicul acesta, am si eu o problema cu farul xenon pe stanga volvo s60 2003, m-a lasat ca am lasat un capac nepus si a intrat apa in el, i-am schimbat becul si balastul dar tot nu merge. Am demontat farul pe dreapta si i-am pus mufa si merge. Aveti idee ce poate fi? Siguranta nu cred ca e, am vazut ca e pe pozitia unu 15A am scos-o si nu mai mergea nici ala pe dreapta (siguranta din partea soferului cand deschizi usa in lateralul bordului, de altele nu stiu.

Multumesc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now