dan1986

Achizitionare VOLVO 480

6 posts in this topic

salut,

sper sa nu incurc....sunt nou pe formului Volvo.

Vreau sa achizitionez un Volvo 480 din 1990..arata bine masina...

acum la ce ma astept de la voi... este sa-mi spuneti la ce sa ma uit,

ce sa verific la masina inainte de cumparare?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Problemele care ar putea fi mai deranjante sunt urmatoarele:

- farurile escamotabile, sa verifici daca functioneaza corect si usor;

- rugina la pasajele spate;

- scurgeri din caseta de directie;

- 480-urile timpurii (si posibil si celelalte) aveau probleme cu infiltratiile de apa. Trebuie verificat sub mocheta, in special pe partea soferului si in portbagaj de eventualele stricaciuni provocate de apa;

- sa mergi macar 30 de minute cu el, in toate treptele si turatiile, inainte sa il cumperi si sa urmaresti turatia daca este acolo unde ar trebui;

- motorasul de relanti cedeaza la un momentdat, la fel si pompa de benzina din rezervor;

- nivelul uleiului si starea uleiului... un motor cu ceva km si neintretinut, poate consuma ulei.

Mai sunt cateva detalii legate de fiecare motorizare in parte, de dotari si de anul fabricatiei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna, eu in iulie 2010 am luat un 480 2.0 din 1995...ce sa zic:

am schimbat la el: franele(etriere, discuri, placute, furtun)

distributia, uleiuri(motor+cutia), bucse, stabilizatoare, capete de bare, pompa de benzina, bujii(3 ori), toba de esapament, motoras de relantiu, sonda lambda, fise de bujii, filtrele...si sigur ca am uitat ceva.

Trebuia neaparat verificat: Farurile(e cosmar sa schimbi becul) sa fie impecabil, altfel lasi o avere daca nu merg perfect, geamurile electrice sunt inca o problema, daca la bord merg toate becurile(cand dai contact)-poate proprietarul a demontat becurile de martor pentru abs, sonda labda etc...apa intra in masina la diferita locuri: la stopurile din spate, lange cheder la usa portbagaj, la geamurile laterale se las si intra apa si acolo, impinge usor geamurile, daca misca putin, atunci sigur intra si acolo apa, ia o galeata de apa si toarna peste masina-boala grava la 480. Stopurile din spate sunt aproapa imposibile de gasit, nou costa 240 euro bucata, second toate sunt rupte/crapata, apa intra si acolo in interior. La indicatorul in fata tot intra apa, macar nu in interiorul masinii...Daca a fost lovita masina vreodata, sa nu cumperi in nici un caz, foarte multe greseli apar daca a fost lovit din fata. Orice fel de rugina este grava!!! Verifica uleiul de motor, ce culoare are, cum arata motorul in general. Clima daca nu merge, sa nu creiz daca proprietarul zice ca numai trebuie incarcat cu freon, aproape sigur ca compressorul es de vina, care este scump. Interiorul se deterioreaza la noi aproape automat din cauza drumurilor, ca si suspensia. Ceasul care arata kilometri parcursi de obicei nu merge...si vitezometrul face tot asa. Sincer, poate este masina ieftin sa cumperi, dar daca nu ai la dispozitie o suma de 2-3 ori cat costa masina, eu sfatuiesc sa nu cumperi. Este o masina foarte frumoasa, exclusiva, foarte comod si placut sa conduci, consumul este acceptabil(la mine consuma 12 in oras, in afara nu am tupeu sa pornesc cu el). Sincer sa fiu, daca nu iubeam masina asta, luam deja un flacon de benzina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt curios ce bani ai bagat in masina? la tot ce ai enumerat cred ca cumparai alta masina,dar se vede ca ti-a intrat in sange VOLVO. SUCCES

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt curios ce bani ai bagat in masina? la tot ce ai enumerat cred ca cumparai alta masina,dar se vede ca ti-a intrat in sange VOLVO. SUCCES

sincer...sunt si eu curioa, sau nici nu stiu, nu am facut lista cu cheltuieli, ca stiam bine ca ajung la o snma enorma care dauneaza grav relatia mea cu masina. Acum, cum m-am intors dupa sarbatori, asa ma bucur ca am gasit masina cu acumulatorul descarcat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt posesor de 480 turbo proble mele sunt in felul urmator:

-pompa de benzina te lasa

-caseta de ditectie va pierde lichid

-pasajele spate, eu le-am schimbat cu unele de golf 2 de fata si am latit-o cam 4 cm pe fiecare parte ca sa mi imi mai atinga jantele

-bordul e dintr-un plastic foarte casant si se sparge f usor

-triplele spate daca nu ai reglata luneta bine ti se vor sparge iarna cand o sa inghete si sunt foarte scumpe 2300 de lei setul

- cablul de acceleratie eu am schimbat 2 cel original si unul din dezmembrari nou e 350 de lei si gasesti numai original

-motorasul de relanti va face figuri adica o sa iti sta turata in 2000 rpm sau va oscila cand 2000 cand 1000 rpm

-pe parte electrica e varza varza rau de tot , tot timpul si se va strica cate geva sau nu va merge, eu am mers fara semnalizare aproape un an ca nu stiam ce are si nimeni nu ii dadea de cap, pana la urma i-a dat de cap un nene

Cam asta e in mare, eu nu am avut probleme cu apa absolut de loc a mea e din 1990 si nu am avut nici o gaura in podea cand am bagat=o la tinichigerie

Volvo 480 turbo e o masina destul de costisitoare, ca vei baga benzina in ea ca un nebun si nu te vei putea abtine deloc sa ii tragi. Cu toate ca e destul de greu de intretinut si destul de stricacioasa mai ales pe partea

electrica alta masina nu mi-as lua si pe asta nu o voi vinde niciodata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now