volvou

piulita strangere caseta directie

11 posts in this topic

Buna. Daca ma poate ajuta cineva cu poze din Vadis sau de undeva cu piulita (daca bine am inteles ca e o piulita) de strangere a casetei de directie.

Intreb pentru ca am un joc usor pe partea dreapta. Bieleta de directie si capatul de bara sunt ok, jocul e clar din cutie. Pe stanga nu misca deloc. Am citit pe forum ca exista posibilitatea sa strangi caseta.

Multumesc mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

jocul ala au cam toate casetele dupa ceva timp , nu e recomandat sa umbli acolo pentru ca e posibil sa mearga greu directia si strici caseta ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă jocul e numai pe dreapta, ţi-aş sugera să mai verifici o dată toate articulaţiile roţii: capătul de bară (în primul rând), bascula, bucşele, bieleta antiruliu, amortizorul şi flanşele amortizorului ş.a.m.d.

De obicei, capătul de bară (şi nu numai el) se uzează mai repede pe partea dreaptă, unde drumul are mai multe gropi...

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult Heimdallr. Totusi se vede clar ca jocul e din caseta. Oricum urmeaza sa desfac toata suspensia fata sa schimb telescoape, flanse, poate arcuri. O sa le vad atunci...mai de-aproape. Preventiv am intrebat si de caseta, tocmai ca sa pot lucra la ea, daca e cazul, cand e desfacuta masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am gasit astfel de documentatie in Vida, de strans se strange asta e clar pt ca exista acel surub de reglaj, o sa-l gasesti si tu insa nu trebuie sa abuzezi de el .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa stiam si eu ca la acea piulita nu prea se umbla pentru ca apoi va fi mai rau...unsure.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se umbla fara probleme.Am umblat eu si nu am avut nici o problema,Trebuie sa fiti doar atenti cat strangeti surubul.Il strangi prea tare scapi de joc in schimb va merge mai greu spre f. greo servo.Eu am gasit compromisul ideal:am strans surubul pana am scapat de joc,apoi l-am slabit pana servo mergea la fel ca inainte,in acelasi timp lasand si un pic de joc la roata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se umbla fara probleme.Am umblat eu si nu am avut nici o problema,Trebuie sa fiti doar atenti cat strangeti surubul.Il strangi prea tare scapi de joc in schimb va merge mai greu spre f. greo servo.Eu am gasit compromisul ideal:am strans surubul pana am scapat de joc,apoi l-am slabit pana servo mergea la fel ca inainte,in acelasi timp lasand si un pic de joc la roata.

De umblat se umbla la el relativ simplu.Am dat scutul jos,am cracanat putin o conducta de frana ce ma impiedica sa ajung acolo,am dat la o parte un manson de cauciuc ce acoperea surubul si pe urma baietii umblau acolo cu un fel de cheie oscilanta pe crichetul mijlociu.Nu mai retin exact de cat era capul la surub,trebuie doar putina rabdare din partea celor care umbla acolo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puneti careva o poza sa vad si eu unde e surubul acela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am joc pe partea dreapta si am strans surubul dar ma confrunt cu o problema,imi trage dreapta rau,unghiul de fuga facut de 6 ori ,nimic.NU RECOMAND STRANGEREA ACELUI SURUB.Jocul se face la capete unde se gasesc niste bucsi de teflon care se uzeaza,prin strangerea casetei se face o presiune mai mare pe axul casetei.

Recomandare:demontare si inlocuire bucsilor pana nu incepe sa curga uleiul de servo,adica si uzura semeringurilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now