xc90awd

ambreaj lichid de frina xc 90

29 posts in this topic

Concluzia ?

Nu va apucati de Volvo pt ca va loveste rau de tot .

Share this post


Link to post
Share on other sites

f buna concluzia

insa cu chestia asta nu mai dau 2 bani pe service-uri, nu ma costat decat 136 lei resetul, desi mi-au spus ca suna motorul ca si cum ar fii sarita distributia................interesant.....de la CV la distributie eu zic ca mai este...cul putin cei 70-80cm aprox cat e de pe o parte pe alta a motorului, iar ca sa-mi complecteze uleiul in CV si diferential mai dura inca o sapt...chestie pe care am facut-o eu in mai putin de 2 ore

Edited by zzSami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca motorul tau suna urat si de aici si concluzia lor, daca se aude o "duduiala" in filtrul de aer este "inceputul sfarsitului" .

D5-ul Euro4 are probleme la chiulasa iar primul semn este zgomotul de evacuare ce se aude in filtrul de aer. Dupa asta incepe sa nu mai traga, da eroare de turbo si debitmetru pt ca nu mai inchid supapele pe evacuare, incepe sa arunce cu ulei pe evacuare, se infunda DPFul si intr-un final se smulge axa cu came, rupe umerii de sustinere din chiulasa si rupe distributia .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand l-am dat jos de pe platforma inginerul care a preluat masina-actele i-a dat o cheie sa vada daca ce spun eu e adevarat...motorul nu pornise, iar el mi-a spus ca suna ca si cum ar avea distributia sarita...

e adevarat ca turbo fluiera prea tare...dar asta e dupa evacuare, nu m-am uitat sa vad daca in filtru se aude acel (???) zgomot de la evacuare, am sa verific azi

Edited by zzSami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now