• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
Guest Golfsburg

Probleme electrice

9 posts in this topic

Salut tuturor,

tocmai mi-am cumparat masina din semnatura. Are (pe langa altele mai putin importante) urmatoarea problema:

in mod aleator (cand vrea ea) in mers... are intreruperi ale curentului, adica pentru fractiuni de secunda, se intrerupe curentul (casetofon, iluminare ceasuri de bord... tot). Se reseteaza ceasul (0:00) si "trip-meterul". Intreruperile sunt foarte scurte. Uneori curentul se intrerupe mai rau si duce la oprirea motorului. Probabil ca este o intrerupere ceva mai lunga de o fractiune de secunda, poate o secunda. De ce spun asta, pentru ca spre deosebire de intreruperile scurte in care se reseteaza ora din bord acum se reseteaza si posturile de radio si (cel mai grav) se opreste motorul. Dupa cca o secunda se aprind toti martorii la bord, si trebuie sa dau la cheie ca sa-l pornesc din nou. Ca si cand l-as fi oprit eu de la cheie. Ce e nasol, e ca nu face tot timpul. Ieri a facut timp de un sfert de ora, cat eram in trafic, iar azi dimineata pe parcursul a vreo 2-3 km. Apoi isi revine de la sine, si nu mai face figuri. Este enervant rau. Aveti cumva idee ce poate fii? Ati mai intalnit asa ceva?

Multam fain!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Eu nu am patit asa ceva.

Sa nu fie contact imperfect la masa ca prea iti cad toate. Poate ar fi bine sa desfaci acolo si sa cureti temeinic.

Pe urma vezi ce se mai intimpla.

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg de ce se opreste motorul... am mai avut masini atat pe benzina cat si pe motorina, si din cate imi aduc aminte, puteam chiar sa scot bateria in timp ce motorul functiona, iar acesta nu se oprea. Mi-e teama ca e ceva mai mult decat un contact imperfect la un cablu, ma gandesc sa nu fie vreun modul sau un releu stricat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sint vreun expert in mecanica auto deci poti sa-mi iei opiniile cu rezerve.

Atunci cind scoti bateria si motorul functioneaza se datoreaza electromotorului care se invirte si genereaza curent.

Daca masa e cu buba, acest curent nu mai ajunge unde trebuie ( bujii+pompa alimentare benzina+injectoare ... ) deci motorul se opreste.

Oricum, as zice sa incepi cu masa. O desfaci, o cureti si vezi pe urma. Nu te costa nimic, doar ceva timp pierdut ( poate 30 minute - 1 ora ? ).

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Atat la benzina cat si la motorina, daca deconectezi bateria in timp ce merge motorul risti sa arzi diodele din alternator, ceea ce nu e tocmai bine.

   Problema ta s-ar putea sa fie o masa "fugara" asa cum a spus si iridibo. Shpeedy a avut o problema similara cu S40-ul lui, cand punea contactul si se aprindea doar jumatate din bord si nu invartea deloc demarorul, iar daca tzopaiam pe masina se aprindea si cealalta jumatate. Din pacate am cautat jumatate de ora prin VADIS o poza cu puctele de masa insa nu le-am gasit... Nu stiu de ce-mi amintesc ca le-am vazut pe-acolo...

   Cineva cu AutoData, aveti idee pe unde sunt ? Parca la Shpeedy era undeva in dreapta-jos cum te uiti din fata la masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha.

Deci solutia problemei este sa "inchiriezi" pe cineva care sa topaie pe masina cind ai drumuri de facut.

Midnight, cit iei pe km ?  :D

Sorry, nu m-am putut abtine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prietene iti sugerez sa incepi cu vrf. bornelor de la baterie. Este necesar sa vrf. apoi, (in afara de "mese"), cablul de la baterie la alternator(f.posibil sa ai un contact imperfect la + -ul de la alternator). Vrf. de asemenea cablurile/mufele de la contact.

Bafta si tine-ne  la "curent"!!! ;D ;D ;D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intampin si eu aceiasi problema ca cea din startul acestui topic numai ca la mine este aleatorie 

Adica acum nu merge inchiderea acum nu merge casetofonul sau plafoniera acum se reseteaza ceasurile

Sunt curios cum sa rezolvat problema lui Golfsburg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now