elviszft

rugaminte la toti posesori de volvo v40

45 posts in this topic

"nu vreau sa iti mai zic ca soliciti aiurea masina (de la motor pana la roata) daca o turezi asa," asa cum?schimband la/in jurul valorii d e 3000 rpm?

"cu siguranta iti pot spune ca nu conduci eficient." adica?Conduc ca un mos?:))

"ai grija sa nu te prinda astia cum arunci uleiul la canal, daca nu vrei sa te falimenteze pe viata. uleiul folosit se duce inapoi la magazin. sunt obligati sa-l ia cei care-ti vand uleiul." daca tu nu iti faci service ul singur asta e.Eu o fac singur si de aceea merg la un Hobby Werkstatt(Do it yourself ).

Doctore nu exista canale aicea!Cel putin eu nu am intalnit pana acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai ziceai ca-ti trebuie canal ca sa arunci uleiul. acuma nu te supara si tu prea tare, ca n-am nimic cu tine! :kiss2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare di nou, DA DE LA CE VA-TI LUAT ? :)).Pt lik2008 si danyx.. Am fost azi la service norauto italia cu 134 euro am schimbat uleiul ,filtrele,un beculet pe spate,reglaj cablu de frina ca nu prea tinea.Control la : geometrie,distributia,amortizoare,cauciucuri,lichid parbriz au pus tot ei,lichid frina etc Deci cu bani astea mi-a controlat toata masina si mi-au dat o foaie la mina ca un fel de garantie ca cele specificate sunt bune si eficiente pina ajung la 165 000 km deci 20 000 km pina la urmatoarea verificare.mentionez ca tre sa schimb si cauciucurile pe spate ca ei zic ca sunt uzate dar sincer io nu imi dau seama parca totusi are carne pe ele. vis-a-vis de cauciucuri AM O INTREBARE LA VOI: CIND IAU O CURBA MAI STRINSA MI SE PARE CA SE LASA F TARE MASINA SI PARCA FUGE SPATELE,E POSIBIL SA FIE DE LA CAUCIUCURI SAU CE PARERE AVETI VOI? MS MULT

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea să aibă joc axial amortizoarele spate, dacă ai impresia că "fuge". Dacă doar "se lasă", sunt (doar) slăbite.

Verifică-le să nu fie curse sau/şi fă-le un test şi, dacă e cazul, schimbă-le.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DUPA CUM AM SPUS MAI SUS CEI DE LA NOR AUTO MI-AU ZIS CA SUNT EFICIENTE SI M-AU CHEMAT PENTRU URMATOAREA REVIZIE DUPA 20000 DE KM SAU DUPA 2 ANI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se aude nici un zgomot cand se lasa masina (gen cloncanit, troznit, scartait)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, dacă aşa ţi-au spus şi crezi necondiţionat ce-ţi spun ăia, înseamnă că maşina NU "se lasă în curbe" şi NU "parcă fuge spatele"... ;D

Ţi le-au testat sau doar au spus?

Te rog să dezactivezi "caps lock"-ul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze nu cred ca ai inteles.. tot ce mi-au mai zis ca tre sa fac e sa schimb cauciucurile pe spate ceia ce costa 240 euro si tocmai de aia am intrebat de voi daca poate sa fie de la cauciucuri pt ca cei de la servis asta mi-au spus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate sa fie si de la anvelope,dar poate fi de asemenea bara stabilizatoare sau bieletele antiruliu(nu mai stiu care si cum sunt pe spate!).

Ar fi bine daca ai face si un test la telescoape!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aşa, Lică... ;D ...păi, şi eu ce-am zis? ;D

Elvis, le-ai spus că "se lasă" şi "fuge în curbe"? Au mers ei cu maşina şi au constatat asta? Dacă nu şi nu, de ce crezi că ar fi testat amortizoarele?

Cred că tu nu ne-ai înţeles: AU TESTAT AMORTIZOARELE SAU NU? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci; pe fisa de control scrie in felul urmator: control geometrie=ok,amortizoare spate=eficiente,amortizoare fata=eficiente,discuri de frina=eficiente,placute =eficiente,tamburi posteriori= nu sunt prezenti,control gume fata=eficiente,control gume spate= de schimbat,cablu de frina=eficient,lichid frina= complectat pina la nivel,lichid parbriz=compectat la nivel,cureaua de distributie =eficienta,mai sunt citeva care au controlat si sunt eficiente duar nu stiu eu sa le traduc. Deci zic ca ei imi garanteaza tot controlul asta timp de 2 ani sau 20 000 km. acum m-am facut inteles? sper ca da.

Edited by Vita_Fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, am înţeles că ţi-au declarat eficiente amortizoarele, dar, la un test de amortizoare, eficienţa se exprimă, de obicei, în procente (cât sunt de moi faţă de cât ar trebui să fie, în termeni "plastici"), nu doar "da 'au ba"... ;D ...acuma, nu-ştiu, or fi mai înapoiaţi pe-acolo, dar m-aş mira să nu fie la fel... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare ... eu am schimbat toate filtre si ulei 5W40 castrol magnatec aici in italia si am platit cu tot cu manopera 160 e dar spre nefericirea mea baietii au gasit joja rupta si au trebuit sa o scoata... sincer ar trebui sa mergi la un mecanic si te poate sfatui el cum e cu distributia... mie fostul proprietar mi-a garantat ca e ok si ca e real ce scrie si in cartea service... in romania amverificato la un service si am facut aceleasi verificari si in italia si sincer e la fel

eu am o problema cu airbag de la scaunul soferului si nu stiu cum sa ii dau de capat... poate ma ajuta careva... un program ceva sau ce sa fac mai bine zis... multumesc mult eu am un 1.9 d 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ady ce are airbagu'?Sta aprins bec ul?

sau

Nu ai deloc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slutare la toata lumea si La multi ani! am vazut ca a postat ady aici o problema cu airbagul din scaun si m-am gandit sa va comunic si io ceva identic: in urma cu trei saptamini am schimbat interiorul cu unul din piele luat de la dezmembrari in stare perfecta platit 350 euri. si dupa montare am ramas cu un bec aprins in bord de la airbag. am fost la cei de la volvo sa-mi stearga eroarea si au zis ca nu se poate si tre sa verifice ca are o defectiune. acu eu nu stiu au in scaune airbaguri si este posibil ca astea care le-am pus sa nu aibe?mentionez ca sub scaun la sofer sunt niste mufe care le-am mufat dar lacelalant scaun nu sunt iar cele vechi aveau amindoua.

Edited by elviszft

Share this post


Link to post
Share on other sites

incepator nu am mai fost atent la topic dar ... in legatura cu airbag imi sta aprins tot timpul ... la tester mi-a zis ca e cel din scaunul soferului si nu stiu ce sa ii fac. a incercat sa stearga eroarea dar fara succes.... am cautat vadis sa incerc sa vad despre ce e vorba dar fara nici un rezultat ptr ca atunci cand dau sa vad fisierul unui anumit component de la masina imi da eroare adica imi zice ca nu exista.... deci nici cu vadis nu am reusit nimik vezi ca am adresa de messenger daca ma poti ajuta cu airbag sau cu vadis sa ii dau de capatai. multumesc ....

elviszft la mine sunt 2 mufe sub scaun una de la centura si cealalta de la airbag.... dar u ce ai schimbat scaunele din fata sau numai fetele de pe scaune? daca ai schimbat scaunele si nu au nici o mufa sub ele sa stii ca cele vechi aveau airbag in lateralul scaunuluila sofer si pasager (daca mai ai scaunele vechi e ok daca nu e aiurea acum)....

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost azi si am luat scaunele mele inapoi acu tre sa ma duc la cineva sa-mi puna airbag de pe cel vechi pe cel nou... ce parere aveti e mult de munca?ADY in ce oras stai in italia io in rimini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

elviszft salu parerea mea e ca ar trebui sa te interesesz mai bine in legatura cu sfhimbarea airbag-ului sa nu ai probleme. Oricm sunt curios cum ai rezolvat problema. Eu stau langa parma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In afara de schimbat trebuie montat bine airbagu' plus acele mufe de sub scaun.Daca nu fac contact bine iar o sa ai bec ul aprins.Iar la final trebuie mers la un tester.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca schimbi viteze in jur de 3000 ai consum de 6-7 urban??

Mie imi vine greu sa cred asta. Si eu am V40 1.9 D 116cp si am consum in oras de 10 (cu schimbat in 2000-2300)

Vezi ca poate ai vreo problema la consum..nu poate sa pape atat in oras in carte scrie 8,2l/100 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now