Guest giuchi01

Ambreiajul

7 posts in this topic

Salut.

E vorba de un S40 din 2000.

ÃŽn seara asta tocmai mă întorceam de la Cluj, când la un moment dat am simÅ£it că nu mai am ambreiaj.

Adică pedala moale ÅŸi nu puteam cupla nici o treaptă de viteză cu motorul pornit.

Mai mult, rezervorul cu lichid de frână se golise.

Am completat lichidul de frână, dar fără succesul scontat, tot nu aveam ambreiaj.

La o nouă  verificare am constatat că lichidul din rezervor scăzuse din nou, iar sub maÅŸină baltă.

Ce spuneţi?

Să fie numai o problemă de furtune, sau ceva ma grav?

Era deja noapte ÅŸi mai multe nu am putut observa.

p.s. Treptele se puteau cupla cu motorul oprit, astfel, după ce am cuplat în treapta I cu motorul oprit, am pornit la cheie cu ea cuplată, iar apoi, chiar ÅŸi fără ambreiaj (de fapt fără debreiere) am reuÅŸit să introduc în a II-a, iar apoi a III-a ÅŸi am ajuns acasă, la Gherla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lichidul curge pe la burduful cilindrului de pe cutia de viteze, cred că cel care comandă debreierea efectiv.

Oare e gravă problema, sau numai schimbarea cilindrului, respetiv a garniturilor?

Mă ajută ÅŸi pe mine cineva?

Scuze că uitam,

LA Mulţi Ani tuturor forumiştilor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si LA MULTI ANI !!  Nu intra in panica ,este vorba doar de deteriorarea garniturilor de la cilindrul de ambreiaj si care pot fi inlocuite cu unele noi...nu e grav dar trebuie sa iti cauti gasesti codul de pe cilindru ca sa poti comanda ce trebuie,si pe cineva priceput sa le schimbe...Mai este varianta de inlocuire a cilindrului cu unul nou si e mai simplu dar putin mai scump...Mecanicul trebuie sa vada starea cilindrului si hotarati de comun acord daca e mai bine sa iei unul nou sau doar garniturile....

 

    Cu stima,

            MihailCostin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Se poare rezolva problema,chiar de unul singur.Garniturile cilindrului s-au uzat.Daca nu ai mai avut pierderi de lichid pina acum,mai degraba s-au fisurat.Vezi si starea burdufurilor si daca sunt rupte,schimbale.Succes! :occasion13:

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Ti-am trimis un mesaj personal, exista set de reparatii atat pentru cilindrul "master" (cel de la pedala) cat si pentru cilindrul "slave" (cel de pe cutie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vină este cilindrul receptor. Garnitura era spartă. Deocamdată am montat o garnitură "manufacturată" ÅŸi aÅŸtept să sosească cilindrul nou. MulÅ£umesc tuturor pentru ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now