HOV17

Ajutor!!!

23 posts in this topic

Am o grava problema, a trebuit sa schimb turbo la masina mea, un Volvo S40 1.6D,124000km nu am avut bani de unul nou, deci l-am dus la reconditionat, mi-a dat altu reconditionat! Mecanicii de aici l-au montat si surpriza, masina a mers 10 minute si a murit iar turbo, aceleasi simptome ca inainte(lipsa putere, fum negru, si o haraiala mare pe sub capota)! Vina o da unu pe altu intre mecanic si ala ce a reconditionat turbo, ajungand la concluzia ca trebuie schimbata pompa de ulei, cik la motoarele ford din cauza pompei pica turbo ca nu face ungerea buna! Intrebarea este, a mai schimbat cineva turbo? A trebuit sa schimbe si pompa de ulei sau astia vor sa mi-o bage pe gat sa se scoata ei? Si o alta dilema, dc nu mi-au spus de la inceput ca motoarele astea au problema cu pompa de ulei si trebuie schimbata? M-am saturat de mecanici prosti si nesimtiti care umbla doar sa castige cat mai mult! Problema e ca sunt din Campulung Moldovenesc si nu stiu un mecanic bun in care sa am incredere! Va rog cine poate sa imi zica si mie ce sa fac, sa nu ma apuc de investit degeaba!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

din pacate ii adevarat.intra daca vrei pe forumul ford si acolo este un baiat care a schimbat 5 turbouri toate pe garantie.picau toate una dupa alta in timp scurt.dupa 1an de schimbari or zis poate ii de la pompa de ulei ca nu face ungerea buna.si aia a fost.si multi zic la fel.acolo pe forum gasesti mult mai multe informatii despre probleme de turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit pana azi numa forumul de la ford, is satul, nu am vazut niciunul sa schimbe pompa de ulei, unu a schimbat 8 turbosuflante din cauza unei site dintr-un surub, dar ala a fost scos la montarea primei turbine in cazul meu si tot a mers 5 minute:((! Am dus turbina la ala care mi-a reconditionat-o, mi-a facut-o pe garantie, acum ma duc sa o iau de la el si o duc la mecanici! Intrebarea este, iar trebuie sa schimb uleiul si filtre si restul daca masina a functionat 10 km?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is disperat, azi a montat turbo din nou, a mers 3 minute si a picat! Presiunea la ulei este buna totul e verificat! Au fost facute toate cele necesare in cazul unui schimb de turbo si nu stiu ce are, va rog frumos cine stie si ma poate ajuta, sau un numar de telefon de la un mecanic! Cred ca ii dau foc si nu imi iau in viata mea masina ford sau volvo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu este vrun service mai bun acolo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu este vrun service mai bun acolo?

Nu, din pacate is multi asa supranumiti mecanici da is varza toti, dar ce tine de mecanica cica asa a facut tot, presiunea la ulei e buna, tot a fost curatat, si cu toate astea nu merge, ma duc azi la un test sa vad ce erori imi da si o sa vb cu bogdan, sper sa gasesc o varianta daca nu o vand asa cum e! Imi iau dacia 1300!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar pentru ca masinuta ta a incaput pe mana unor nepriceputi intr ale marcii nu inseamna ca e varza Volvo. E doar foarte pretentioasa. Si cere multa experienta din partea mecanicului. Iti inteleg sentimentul pentru ca l am cunoscut si eu. Dar m am lecuit de carpaci si de cei care cred ca daca merge la alte marci merge si la Volvo. Cauta pe cineva cu experienta pe modelul tau.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost ieri la tester, in mare parte am schimbat turbinele degeaba:((, am o fisura in galeria de admisie, sau ii crapata o garnitura pe la admisie acolo! Merg azi la mecanic cu ea sa vad ce prostii imi mai spune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e de soft la tine, tb sa vezi ce presiune ai, eu cred ca ai ciptuning dupa erorile pe care ai zis ca le ai .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost ieri la tester, in mare parte am schimbat turbinele degeaba:((, am o fisura in galeria de admisie, sau ii crapata o garnitura pe la admisie acolo! Merg azi la mecanic cu ea sa vad ce prostii imi mai spune!

Aleluia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aleluie, alta galerie de admisie:(((((( stiti un pret ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inainte sa schimbi toate piesele de pe masina schimba mecanicul!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il schimb, da nu stiu unde sa merg:)) bani de reprezentanta nu am, deci cred ca o sa merg la Rosca din suceava, am mai citit despre el si pe forum, dar sa imi raspunda la telefon! Pana una alta am mai auzit azi vreo 5 pareri diferite. ba schimba galeria de admisie, ba nu o schimba:)) ba vine lipita din fabrica de aia de aluminiu dde sub ea, ba nu vine si e prinsa in suruburi:( is foarte dezorientat, cred ca merg la un service o las acolo si ii zic "Suna-ma cand e gata" ca m-am saturat sa invat mecanica si sa ma cert cu prosti! Oricum sper sa nu mai pateasca nimeni ca mine, si cred ca nu a mai patit nimeni ca peste tot unde am citit nu am vazut de asemenea problema!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cateodata e mai ieftina reprezentanta decat coltul blocului.:) Iti trebuie un mecanic pe marca. Vezi si tu cei de pe forum din zona ta pe unde isi repara masinile. Poate fi ceva minor. A mea nu mai tragea si multi mi au zis ca e turbina. De fapt era o valva de 200 lei. La reprezentanta am rezolvat o. Pana la urma o testare la reprezentanta te poate lamuri. Nu e obligatoriu sa o repari la ei.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema, era galeria de admisia crapata si prindea aer fals! Ca un sfat, mergeti mai intai la o diagnoza si la un mecanic care mai stie meserie sa nu ajungeti sa cumparati alte componente degeaba!

Toate bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema nu este rezolvata 100%, galeriile alea nu se crapa de nebune, ceva probleme sunt pe la motor. De exemplu acea galerie se poate sparge daca presiunea depaseste 2.6 bari frecvent .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema nu este rezolvata 100%, galeriile alea nu se crapa de nebune, ceva probleme sunt pe la motor. De exemplu acea galerie se poate sparge daca presiunea depaseste 2.6 bari frecvent

Bogdane, nu ma pricep sincer, i-am zis mecanicului sa o puna dupa ce o mondeaza pe tester sa verifice! A zis ca totul e ok, am doar eroarea aia de soft de care iti ziceam! Daca ajung pe la Bucuresti trec pe la tine daca se poate sa faci cu un tester adevarat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucur ca ai rezolvat si iti doresc sa nu mai ai probleme!

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina aia este posibil sa aiba un soft prost si sa mearga cu presiune mare de turbo, tocmai de aceia trebuia facut un test in mers si vazut cat de mare este overboost-ul si boost-ul, normal overboost este 2.5bar si boost 2.3 bar . Daca ai peste nu tine traseul de turbo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hov17 daca mai ai probleme cu masina(in viitor) sa imi spui si iti voi recomanda un mecanic bun la Tg.Neamt si o diagnoza la Bacau :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca motoarele astea de 1.6 sunt dubioase rau de tot iar cei de la Volvo le-am facut si mai dubioase, sunt foarte greu de diagnosticat cand sunt puse pe un Volvo, pe 307/407 cu Lexia (scula de fabrica) este o placere, cu scula de Volvo sunt o pacoste si din pacate nu merge scula de PSA pe Volvo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hov17 daca mai ai probleme cu masina(in viitor) sa imi spui si iti voi recomanda un mecanic bun la Tg.Neamt si o diagnoza la Bacau :smile:

Ms, sper totusi sa nu mai am probleme, cu toate ca am schimbat turbo meu bun cu unu reconditionat degeaba, si nu imi place cum suna dar o sa astept sa vad ce se intampla!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca motoarele astea de 1.6 sunt dubioase rau de tot iar cei de la Volvo le-am facut si mai dubioase, sunt foarte greu de diagnosticat cand sunt puse pe un Volvo, pe 307/407 cu Lexia (scula de fabrica) este o placere, cu scula de Volvo sunt o pacoste si din pacate nu merge scula de PSA pe Volvo .

Pai nu stiu ce sa mai cred, nu ma pricep asa ca astept sa vedem ce se intamplasu masina asta incurcata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now