vali2mi

SENZOR CALITATE AER AQS

8 posts in this topic

STIE CINEVA UNDE E SITUAT SENZORUL CALITATII AERULUI.AS VREA SA-L CURAT SA VAD DACA E VREO SCHIMBARE.UNEORI SANT IN SPATELE UNUI CAMION SAU AUTOBUZ SI ...........VA MULTUMESC IAR DE NU NE MAI AUZIM ...... LA MULTI ANI SI TOT CE VA DORITI!UN AN NOU FERICIT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Cred ca cel mai bine ar fi sa verifici si eventual sa schimbi filtru pt habitaclu si cel mai bine sa-ti iei unu cu particule de carbon care filtreaza bine si noxele.Eu l-am schimbat de vreo 2 saptamani (am pus mahle , parca 220 ron)  si cu toate  ca afara sunt -7 grade ventilatia sta la prima treapta si la 24 grade setata si e super cald in masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM SCHIMBAT FILTRUL ACU 2 LUNI,DAR NU CEL CU PARTICULE.CAND AM SA FAC SHIMBUL ULEIULUI AM SA-L CUMPAR PE CEL ORIGINAL.DA VAZAND CA MASINA ARE CEVA KM (160000)ASI VREA SA CURAT SI ACEL SENZOR.(DACA AM SA REUESC SA-L GASESC)ORICUM MULTUMESC ORICE SUGESTIE E BINE VENITA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai spune-ne si noua care filtu ai schimbat. Cel pt motor se schimba de obicei atunci cand schimbi uleiul intre 10.0000 si 15.0000 de km parcursi iar cel de habitaclu este legat doar de interiorul masinii si protejezi doar ventilatia Cele obisnuite retin doar praful iar cele mai bune cu particule de carbon retin si noxele. Acum e alegerea fiecaruia ce pune pe masina, mie cel putin mi-a aratat cineva un filtru pus pe un S80 care e similat pt S60 , filtru ordinar de la turci la vreo 60 Ron care nici de frica nu l-as pune pe masina mea.Daca fitru este imbacsit volumul de aer care iti intra in masina fie pe aer rece fie pe aer cald este considerabil mai mic, de aici rezulta uzura ventilatorului si depunerea unor particule pe sistemul de dirijare a aerului.

    Am vazut de curand un caz , parca la Pro Tv de o boala care se poate propaga prin folosirea aerului conditionat atunci cand nu este schimbat filtrul la timp, o boala foarte rara dar totusi existenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VA MULTUMESC LA AMANDOI PT SFATURI SI IMAGINI.NU STIAM DE FILTRELE CU CARBON.CAND AM CUMPARAT MASINA AVEA ULEIUL SI FILTRELE SCHIMBATE IAR CAND A VENIT RANDUL MEU AM MERS PE MANA MECANICULUI CARE I-MI RECOMADASE MANN. DUPA ACEEA AM CONSTATAT CA SANT NISTE CARTOANE SI NU FILTRE INCLUSIV CEL DIN HABITACLU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MANN sunt filtre excelente. De fapt MANN si MAHLE sunt top pentru produsele aftermarket. Ce ai vrut sa spui cu "sunt cartoane si nu filtre" ?

PS: Te rugam nu mai scrie cu litere mari, in "graiul calculatoristic" caps lock-ul inseamna ca Å¢IPI LA LUME  :tongue3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i-mi cer scuze dar nu era cu intentie.nu vreau sa supar pe nimeni,scrieam pur si simplu.iar filtrele(mai mult ala din habitaclu)pare un carton.la celalalte masini foloseam un alt tip nu stiu cum se chemau iar diferenta e ca alea pareau mai "paroase"sa zic asa(sper sa se inteleaga bine)iar mann par din carton.acum nu pot s spun care .sant mai bune dintre cele 2.cel putin asa mi s-au parut.cel din habitaclu cand l-am scos parea mai consistent in materialul filtrant(dar nu ca era plin de praf) pe cand mann pare destul de subtire

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now