dorinel

probleme cu motorul

11 posts in this topic

sunt in posesie de un vlvo v40 , de mai bine de o luna nu stiu cum sa repar motorul , diversi mecanici spun ca trebuie sa demolez ca nu merita sa o repar , dar din punctul meu de vedere masina poate fi reparata , motorul a functionat pana in ultimul minut dar apoi s-a oprit scazand din putere si .......... unii zic ca este pompa de motorina , altii ca este turbina plina de ulei si nu are compresie etc....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre ce motor este vorba?Km / an?

Operatia cat costa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul are mai bine de 200,00 km , iar turbina a fst schimbata la aproximativ 140,00 km masina este din anul 2001 caut si alte pareri nu se stie , multumesc ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si masina mea e motorina din 2001 si am peste 260.000 km la bord si nu consider ca motorul ar fi perisat.

Dar ca sa poti fi ajutat trebuie sa pui mai multe detalii despre masina ta si despre problema efectiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu v-am dat detalii o mie si tot n-a sarit nimeni sa-si dea cu parerea si la mine=))) Oricum trecand la subiect, depinde ce anume este stricat la masina, in ce stare este masina pentru ca 260.000 km cu masina intretinuta pot fi egali cu 100.000 km cu masina neintretinuta...nu se pot compara kilometri...fiecare masina are istoricul ei. Eu tin sa cred ca daca costul de reparatie este mai mare decat valoarea masinii teoretic nu ar trebui reparata dar acuma depinde de fiecare cat de tare s-a atasat de rabla lui... Daca citesc bine printre randuri masina ta este diesel....pacat.....din cate stiu motoarele diesel de la Volvo sunt de fapt Renault...ca atare masina se comporta ca un Renault...

Daca vii cu detalii mai multe poate iti ofera cineva un sfat mai bun... Multa bafta cu Volveta!:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutari,am cumparat un v 40 acum 3 luni,nu mi.a facut probleme pana acum,dar am pus o frana brusca si mi s.au blocat franele pe fata,s.au deblocat sar se mai blocheaza din cand in cand.va rog un raspuns daca se poate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumpara un kit reparatie etrier si du-te la un mecanic sa se apuce de treaba.Daca nu isi revin nici asa,alti etrieri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu v-am dat detalii o mie si tot n-a sarit nimeni sa-si dea cu parerea si la mine=))) Oricum trecand la subiect, depinde ce anume este stricat la masina, in ce stare este masina pentru ca 260.000 km cu masina intretinuta pot fi egali cu 100.000 km cu masina neintretinuta...nu se pot compara kilometri...fiecare masina are istoricul ei. Eu tin sa cred ca daca costul de reparatie este mai mare decat valoarea masinii teoretic nu ar trebui reparata dar acuma depinde de fiecare cat de tare s-a atasat de rabla lui... Daca citesc bine printre randuri masina ta este diesel....pacat.....din cate stiu motoarele diesel de la Volvo sunt de fapt Renault...ca atare masina se comporta ca un Renault...

Daca vii cu detalii mai multe poate iti ofera cineva un sfat mai bun... Multa bafta cu Volveta! :smile:

" M " Cu rabdarea trecem marea! sau cam asa ceva deci rabdare si vei avea si raspunsuri!

sunt in posesie de un vlvo v40 , de mai bine de o luna nu stiu cum sa repar motorul , diversi mecanici spun ca trebuie sa demolez ca nu merita sa o repar , dar din punctul meu de vedere masina poate fi reparata , motorul a functionat pana in ultimul minut dar apoi s-a oprit scazand din putere si .......... unii zic ca este pompa de motorina , altii ca este turbina plina de ulei si nu are compresie etc....

Daca pentru o pompa de motorina sau o turbina vinzi masina nu cred ca e bine ce faci cat poate costa aceasta schimbare! Daca sunt mai multe in motor stricate, vezi poate gasesti un motor sh bun!

Acum tu stii mai bine ce sa faci noi doar ne dam cu parerea, dar vezi ca nu toti pot repara volvo! Mai cauta mecanici! Eu am patito cu niste bucsi mau taraganit si si-au dat cu parerea o gramada de zisi mecanici pana am ajuns la un meserias in volvo, a ridicato pe elevator si gata a gasit problema! Deci mai cauta!

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,si eu am probleme cu motoru(diesel)l,un coleg mai sus a spus ca diselurile sunt de renault,deci is cam nasoale,dar sa trecem la subiect;sa vinzi masina?-eu zic sa te gandesti,gandestete ca un chit de reparare la motor esteaprox. de 400euro,eu atata am dat,dar tu stii caroseria ca i galvanizata si te tine min. 30 ani fata de o alta masina din acelasi an si aceiasi categorie;-pompa de injectie o cumperi la mana a doua cu max. 100 euro(dezmembari);

Eu iti dau un sfat dute la un mecanic si stai langa el ,vezi cand scoate si ce scoate,spunei sa-ti curete in primul rand injectoarele de calamina(este spray special),pune-o pe tester sa vezi ce erori iti da.La mine de exemplu mecanicul a incurcat senzorul de apa cu cel de temp.,pe tester iti arata 70% din probleme ,daca mec e bun atunci sigur rezolva problema.Momentan si eu am probleme cu injectorul pilot,dar di pacate asta era problema inainte de a repara motoru,pt. ca nu l-am pus pe tester si m-am dus pe incredere.Deci concluzia pune-o pe tester si dupa aia cu ajutorul mecanicului si cu un sfat de la tine o s-o puneti pe drum.......sunt masini bune ....Succes!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,si eu am probleme cu motoru(diesel)l,un coleg mai sus a spus ca diselurile sunt de renault,deci is cam nasoale,dar sa trecem la subiect;sa vinzi masina?-eu zic sa te gandesti,gandestete ca un chit de reparare la motor esteaprox. de 400euro,eu atata am dat,dar tu stii caroseria ca i galvanizata si te tine min. 30 ani fata de o alta masina din acelasi an si aceiasi categorie;-pompa de injectie o cumperi la mana a doua cu max. 100 euro(dezmembari);

Eu iti dau un sfat dute la un mecanic si stai langa el ,vezi cand scoate si ce scoate,spunei sa-ti curete in primul rand injectoarele de calamina(este spray special),pune-o pe tester sa vezi ce erori iti da.La mine de exemplu mecanicul a incurcat senzorul de apa cu cel de temp.,pe tester iti arata 70% din probleme ,daca mec e bun atunci sigur rezolva problema.Momentan si eu am probleme cu injectorul pilot,dar di pacate asta era problema inainte de a repara motoru,pt. ca nu l-am pus pe tester si m-am dus pe incredere.Deci concluzia pune-o pe tester si dupa aia cu ajutorul mecanicului si cu un sfat de la tine o s-o puneti pe drum.......sunt masini bune ....Succes!!!!!

kitu de reparare motor pe care ai dat 400 de euro ce include si ce repara efectiv la motor?

ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now