Sign in to follow this  
Followers 0
mufac

Fierbe motorul

12 posts in this topic

Va salut cu respect.De putin timp sunt posesorul unui S40,an 1996,1.8 16V.La o saptamana dupa ce l-am cumparat am fost nevoit sa plec de urgenta in Franta si de aici incepe chinul;mai precis la intrare in Italia motorul a inceput sa fiarba.Am ajuns cu chiu cu vai in Franta,unde am lasat-o o perioada "pe dreapta".Inainte de a ma duce la un service aici,unde au niste preturi de se furnica pielea pe tine,am zis sa va cer un parerea,pentru ca la cat ma pricep eu problema e destul de ciudata.Mai precis,in vasul de expansiune nu sunt scapari de gaze,in ulei nu sunt urme de apa,insa la cca 5 min de la pornire apa fierbe in vas si bineinteles ca incepe sa deschida supapa din capac si da apa afara.Am scos termostatul dar simptomele sunt aceleasi.Am observat ca atunci cand fierbe partea de sus a radiatorului este foarte fierbinte insa partea de jos este rece ceea ce m-a facut sa trag concluzia ca nu ar fi circulatie in sistemul de racire.Mai dparte nu stiu ce concluzii sa mai trag si de aceea vin cu rugamintea sa ma luminati un pic.Cu mii de multumiri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca nu baga gaze in apa vezi pompa de apa ;

ii pe distributie sa nu fie o paleta rupta

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa te jignesc ,spune-mi si mie ce termostat ai scos,cum arata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pricep de ce ar trebui sa ma simt jignit?!Am scos termostatul de sub capacul ala de aluminiu si arata ca mai toate termostatele pe care le-am vazut pe la alte motoare.Chiar nu pricep substratul intrebarii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tare asta, pai cum poate sa arate termostatu ? :D

@Mufac tu nu ai trecut pe la mine cu masina? NU era aia rosie de pierdea ulei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scos termostatul de sub capacul ala de aluminiu si arata ca mai toate termostatele pe care le-am vazut pe la alte motoare.Chiar nu pricep substratul intrebarii!

GMV-ul porneste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da Bogdane aia rosie e.Intr-un final am stabilit clar ca e pompa de apa;a mai intervenit o problema in sensul ca acum vreau sa fac comanda de piese si m-am gandit ca daca tot umblu pe acolo sa schimb si distributia;toate bune si frumoase dar cand am vrut sa comand am constatat ca la acelasi tip de motor sunt doua tipuri de curele respectiv una cu 142 de dinti si alta cu 148 de dinti;in afara de a desface distributia si a-i numara dintii mai e si alta varianta de a afla ce curea am?

GMV-ul porneste?

Porneste numai cand se face PRT-ul verde!!!A fost o gluma dat fiind faptul ca nu-ti pot raspunde despre functionarea unui element atat timp cat nu am habar ce este

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema rezolvata la un service de aici,la un pret la care probabil in Romania schimbam pompa de apa la fiecare 2 luni:880 euroi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce anume ai schimbat de 880 de euro? Sunt curios pentru ca detin acelasi motor si ca sa stiu pe viitor la ce sa ma astept...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa de apa,singura problema e ca ar trebui sa citesti primul post pentru ca schimbarea ei s-a facut intr-un service in Franta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0