Tibi.Andrei

Întrebări despre un V50

66 posts in this topic

Anu asta au venit cu noi in concediu 4 pers(3 peste 130kile) si portbagaj full cu un bmw s320 de prin 2002 cred,ala de 150 cai.Consum 4.1 la dus si 4.3 la intors cu mers 80-90 pe nationale si cam 110-120 pe autostrazi. Si cam in aceasi categ este si c220 ala de prin 2002 la consum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anu asta au venit cu noi in concediu 4 pers(3 peste 130kile) si portbagaj full cu un bmw s320 de prin 2002 cred,ala de 150 cai.Consum 4.1 la dus si 4.3 la intors cu mers 80-90 pe nationale si cam 110-120 pe autostrazi. Si cam in aceasi categ este si c220 ala de prin 2002 la consum.

bmw s320... oare cum arata modelul asta ca mie nu-mi apare nici cum in memorie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eroare de tastare,scuze. seria 320d am vrut sa zic

Mersi pt corectare

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 320D SW consuma oleaca mai putin in oras decat Volvo V50 2.0D, dar doar la un mers "la consum".

De indata ce ai calcat pedala la BMW ca sa dezlantui herghelia de cai si cuplul ala impresionant, consumul creste simtitor.

In afara localitatilor (DN sau autostrada, consumul e aproape identic intre cele 2 masini).

BMW are avantajul tractiunii spate care necesita o mai mica fortare a motorului pentru a propulsa masina, insa tractiunea spate vine dupa ea cu saniuta pe timp de iarna si puteti sa-mi spuneti ce vreti voi, insa pe timp de iarna, orice masina cu tractiune spate este net inferioara celor cu tractiune fata...inclusiv la consum :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 320D SW consuma oleaca mai putin in oras decat Volvo V50 2.0D, dar doar la un mers "la consum".

De indata ce ai calcat pedala la BMW ca sa dezlantui herghelia de cai si cuplul ala impresionant, consumul creste simtitor.

In afara localitatilor (DN sau autostrada, consumul e aproape identic intre cele 2 masini).

BMW are avantajul tractiunii spate care necesita o mai mica fortare a motorului pentru a propulsa masina, insa tractiunea spate vine dupa ea cu saniuta pe timp de iarna si puteti sa-mi spuneti ce vreti voi, insa pe timp de iarna, orice masina cu tractiune spate este net inferioara celor cu tractiune fata...inclusiv la consum :)

ultima parte de unde l-ai scos?

tractiunea fata nu forteaza motorul asa ca patineaza rotile

:)

Ai sa razi dar un BMW seria 3 break de 2L @143cp consuma mai putin decat V50 2.0D . :D

da ai perfecta dreptate :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu scoate un s40 2.0d consum de 320d ala de 150 cai de prin 2002 nici batut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu mai fratilor eu mai mult de 6,5% in oras nu cred ca am scos si o forjez nu gluma , iar afara 6,5% dar la 180-200 km/h , cat despre tempomat nu vreau sa fiu rau dar nu stiu la ce va trebuie in Romania , mie unul imi place condusul sportiv , nu stiu cand il pun tempomatul ma tot gandesc ca timpii de reactie fata de un accident cresc si sincer nu merita , dar asta e parerea mea .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred orice ai zice despre consumurile alea.La 180-200 singur in masina,autostrada dreapta nu cred ca poti avea un consum sub 8-9% daca nu si mai mult.

6.5% as zice ca ar fi pe la 140/h, binenteles consum la pompa.Saptamana trecuta am facut si eu un drum de 730 km(140km autostrada) cu 40litri, mers destul de normal(pilot 110-120 pe autostrada,pe nationale cam la fel),deci un consum real de 5.4(4,6 la bord,deci aceasi eroare de 0.8-1%)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu as vrea sa vad consum de 6,5% la 200 km/h!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un pic pe linga subiect ,adica "subiectul" era D5 mers ct.~ 200 se ajunge pe la 11.7-12 instant ,temp aer 3gr

La 2l nu vad un consum cu mult mai mic chiar fara DPF,dar nimic nu este imposibil :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un pic pe linga subiect ,adica "subiectul" era D5 mers ct.~ 200 se ajunge pe la 11.7-12 instant ,temp aer 3gr

La 2l nu vad un consum cu mult mai mic chiar fara DPF,dar nimic nu este imposibil :smile:

pai din contra, la 2l consumul trebuie sa fie mai mare, pentru ca este mai turat, decat d5-ul, nu-i asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu neaparat. Din cate tin minte la 2.0D pe la vreo 170-180 ai vreo 3000rpm...Depinde mult de cutie.

Sent iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la 200 km/h ai vreo 4000 rpm, iar cuplul maxim este la 3000-3500 rpm, nu-i asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuplul maxim este la ~2100rpm.

La mine am consum asa:

extra 4.8 - 5

combinat ~6.5

urban cred ca 8.5 - 9 (n-am ajuns niciodata sa o testez...)

Edited by Ygrec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am obseevat la drumul germania nuremberg-passau-linz, consumul este mult scazut fata de cand mergi invers, cu d5 am scos consum sub 5 la 150 km/h cu 3 pers + bagaje, este o coborare sau sa fi fost vant de spate... in cealalta directi abea scoteam sub 6 la 130 km/h, e posibil omul sa o fii testat si sa fi avut conditii perfecte si a mers 200 cu un consum mic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,la vale.

Mergi pe A1 dus intors si ai sa vezi o usoara diferenta de consum.si diferenta de altitudine nu este char asa mare,in jur de 150 m .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai baieti draguti, este o mare diferenta intre consumul la 130km/h, 180km/h si 220 km/h.

Testat cu a mea: 100 km/h sub 7%, 130km/h - 8%, 180 km/h fix 10%, 220 km/h - dupa 5 km consumul s-a stabilizat la 22%.

Asa ca nu vad cum sa consume acel 2,0 diesel 6,5% la 200 km/h

Testat un BMW 320d, tinuta la 180 km/h, scos un consum de 8,5% (era in spatele meu cand eu am scos 10%)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum un 2L poate consuma 6.5% la 200km/h cand un 1.6D consuma 6.5% la 140km/h .

Oricum este important si drumul & anvelopele . Spre Pitesti ai un consum, de la Pitesti spre Bucuresti ai alt consum, cand bate vantul din lateral ai un consum, cand bate din fata ai alt consum, cand bate din spate ai alt consum .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vant spate + vale + 200 poate era 185 ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se mai intimpla sa te inseli un pic , colegule m7an9u si de aceea am zimbit putin in anteriorul post Logic vorbind ,nu poti scoate asa consum la acea viteza,indifernet ce ai face dar nu conteaza ,mai dezbatem si noi aici.

Sa se invirta roata in siguranta este cel mai bine. :thumright:

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt. mine consumurile astea sint sf-uri,eu n-am scos niciodata 4,8-5% in exterior

cu acest motor si sint la a doua masina cu motorizare diesel de 2L,prima fiind VW.

Edited by dann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai baieti draguti, este o mare diferenta intre consumul la 130km/h, 180km/h si 220 km/h.

Testat cu a mea: 100 km/h sub 7%, 130km/h - 8%, 180 km/h fix 10%, 220 km/h - dupa 5 km consumul s-a stabilizat la 22%.

Asa ca nu vad cum sa consume acel 2,0 diesel 6,5% la 200 km/h

Testat un BMW 320d, tinuta la 180 km/h, scos un consum de 8,5% (era in spatele meu cand eu am scos 10%)

Am mers intre 170km/h si 200km/h , eu vorbesc de o medie de 6,7%,nu era 6,5% am gresit , iar la 210km/h am 4000rpm.Nu stiu de unde a batut vantul , va pot spune ca e media de pe 322km/h , vorbesc despre consumul care il arata in bord . Voi credeti ce vreti .

Pt. mine consumurile astea sint sf-uri,eu n-am scos niciodata 4,8-5% in exterior

cu acest motor si sint la a doua masina cu motorizare diesel de 2L,prima fiind VW.

Depinde ce masina vw , eu am avut un passat din 2003 1.9tdi 130cp si imi lua 7-8.

Nu stiu cum un 2L poate consuma 6.5% la 200km/h cand un 1.6D consuma 6.5% la 140km/h .

Oricum este important si drumul & anvelopele . Spre Pitesti ai un consum, de la Pitesti spre Bucuresti ai alt consum, cand bate vantul din lateral ai un consum, cand bate din fata ai alt consum, cand bate din spate ai alt consum .

Eu vorbesc despre consum mediu , ma gandesc ca voi nu :)

Edited by m7an9u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca te minte computerul de bord, nu ai cum sa mergi cu o medie de 180km/h si sa ai un consum de 6.7% .

Sau hai altfel, eu nu cred asa ceva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nimeni de pe forum nu va crede acest lucru.

Fiecare isi lauda masina dar suntem prea multi cu acelasi motor si stim despre ce este vorba.

Pt. mine consumurile astea sint sf-uri,eu n-am scos niciodata 4,8-5% in exterior

cu acest motor si sint la a doua masina cu motorizare diesel de 2L,prima fiind VW.

Fa un drum un spatele unui tir si scoti lejer sub 5.Dar la un mers fara fortari ale masinii respectand regulile de viteza de la noi pe DN-uri scoti in jur de 5, si asta ma refer la 2.0d

La mine pe autostrada(Sebes-Deva,60km), pilot la 110 consum real am avut pe la 5%.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca te minte computerul de bord, nu ai cum sa mergi cu o medie de 180km/h si sa ai un consum de 6.7% .

Sau hai altfel, eu nu cred asa ceva .

Poate minte eu nu spun dar asta imi arata , traiectul a fost Alcora - Zaragoza google maps imi arata 322km .

Alcora unde locuiesc eu este un fel de sat , n-as spune oras , 11000 de locuitori , nu este circulatia din Bucuresti asta clar , dar este cumva pe un deal , tot drumul din sat este panta-rampa , dar este adevarat , nu pui multe frane , nu sunt gropi etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now