Guest S40

Bateria?

16 posts in this topic

Azi dimineata imi luasem inima-n dinti si vroiam sa plec cu masina la birou. Surpriza mare a fost ca nu a mai pornit.

Am pus contactul pe II, au inceput sa se stinga beculetele dar am observat ca becul de airbag dupa ce se stingea se aprindea la loc. Cand am dat la cheie s-a auzit un pac, pac, pac (electric parca) si atat. Luminile se intrerupeau odata cu pac-urile astea.

E de la baterie?

Masina nu am mai folosit-o de vineri, doar luni am pornit-o pentru 5 minute.

Multam,

Mihai

Share this post


Link to post
Share on other sites

baterie descarcata in mod sigur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau bornele la baterie (oxidate, slabite )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acelasi lucru l-am patit si eu cand am uitat vreo 2 zile plafoniera din spate aprinsa, timp in care nu am mai miscat masina din parcare, doar ca mie imi ramanea si alarma blocata pe un sunet nebun, iar centralizata functiona leeeent.

Sa innebunesc de nervi shtiind ca aveam baterie de 2 luni, am chilarit-o nitel, dar eu facand ca~200km/zi s-a incarcat cat de cat la loc.

Roaga pe cineva care are cabluri sa te "incarce" vreo 10 minute cat sa o poti porni, vezi daca gasesti un aparat de masura sa verifici daca ai vr'eun consumator care sa o streseze si apoi fa o tura pana la munte si innapoi  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi ca daca bateria e descarcata si sta la ger ingheata! si dupa aia poti sa o arunci! faptul ca o arunci nu e mare lucru! mare lucru e ca tre' sa-ti cumperi alta! ;D. fratele meu avea la mercedes o baterie bosch silver cumparata din vara si a lasat-o pe masina descarcata (nu stiu unde are consumator de 0.8 A) si bateria a inghetat tun de zici ca a fost incarcata cu apa! vezi sa nu ai consumator! poti verifica scotand borna de - si punand un ampermetru in serie sa masori curentul. tre' sa ai maxim 50mA. stiu de la cei care fac garantii la baterii ca asa fac! daca stai la curte ar fi bine sa ai un incarcator sa mai pui bateria din cand in cand pt ca la drumuri scurte bateria se descarca. daca stai la bloc boti sa iei bateria in casa ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru sfaturi. Incerc in seara asta faza cu incarcatul de la alta masina.

Am remarcat si eu ca inchiderea centralizata s-a miscat foaaaarte lent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica si tu faza cu consumatorii. Ca daca nu aveai consumatori, nu era normal sa se descarce si e posibil sa trebuiasca sa o schimbi si sa stii cum iti programezi banii.

A mea a stat nemiscata (si ulterior sub nameti) de pe 27 decembrie pana ieri (in Bucuresti). A pornit 'la sfert', fara nici o problema.

Bafta,

Vlad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am alarma care consuma. De uitat nu am uitat nimik deschis.

Oricum, cu prima ocazie fac si faza cu ampermetru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am patit la fel . m-am speriat de clipocitul ala electric ce se auzea cand incercam sa ii dau la automat, dar  am vazut ca abis se aprind becurile in bord, si m-am linistit. am pus cabluri, de la alta masina, si dupa 5 min a pornit. partea mai proasta e ca daca a facut asa , e clar ca nu mai are multa viatza bateria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu te-as contrazice... mi s-a descarcat prin noiembrie bateria in asa hal incat nici nu mai inchidea usile (ce-i drept statuse cam mult in parcare)... dupa o noapte de redresor era full si inca pornesc la prima cheie... Fac deja un an si cu toate ca e slabita, inca porneste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Si eu patesc asta de o vreme. Tre sa o schimb. Apropo, care sunt specificatiile bateriei pt motorul de 1.9D fara extraconsumatori ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ullysse  Limitele normale ale tensiunii la bornele bateriei cu/fara consumatori se situeaza in plaja 13,5-14,2 volti. Esential este ca atunci cand cererea de curent este mare (faruri, dezaburire, proiectoare, radio, ventilatie, etc ), tensiunea la borne sa nu coboare sub 13,5v.

De asemenea, e bine sa verifici din cand in cand nivelul si densitatea electrolitului. Acesta trebuie sa acopere 15-20 mm nivelul placilor si sa prezinte o densitate de 1,28-1,29. Best, Florentin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Mersi de raspuns. Cam tehnic dar bun. Dar de fapt eu voiam sa stiu ce fel de baterie aleg cand imi cumpar una noua, ce scrie pe ea. Probabil nu am fost eu clar. Deci, de cat sa fie bateria noua, de 65A, de 70 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca incape in locas ia de 70, mai ales ca ai Diesel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now