ScorpionulRazvan

Schimbare bucsi bascula si bielete antiruliu

13 posts in this topic

Pentru a schimba bucsile de la bascula si bieletele antiruliu se cere la service ~250 ron ca manopera. Un cunoscut, mecanic amator, mi-a spus ca nu e mare dificultate in a le schimba in garajul propriu. El mi-ar cere doar 50 ron! E adevarat? A incercat cineva? Poate strica ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am schimbat singur bieletele antiruliu datorita aparitiei unor pocnituri suspecte, perceptibile la bracarea rotilor (stanga/dreapta). Timp de lucru in jurul a 2 ore.

Cu bucsile din bascula nu am avut onoarea sa ma confrunt, inca. Sa vedem ce zic cei mai avizati.

Edited by AdiP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucsile se schimba foarte usor cand ai presa de 10T, fara presa si fara cunostinte risti sa strici mai multe.

Mare grija la senzorii ABS si la capul de planetara .

A si sa nu uit, bucsile se monteaza la semn, daca le pui langa semn s-au rupt cum ai dat jos masina de pe cric .

Succes .

PS>250RON manopera este pomana .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, Bogdan! Acum sa-l vad pe "mecanicosul" meu, de unde scoate presa aia si daca stie de semn. Merci, AdiP!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei te pot ajuta cu un service foarte bun de care sunt foarte multumit. Ai putea sa il intrebi pe om cat te-ar costa sa ti le monteze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, Zack! Cand fac rost de piese iti dau un PM pentru detalii! Ma intereseaza un mecanic atent care sa-mi schimbe bucsile la bascula fara sa afecteze senzori de la roata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI fara sa-ti scoata planetara din cutie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, mai ales planetara! Chestia cu montatul bucsei la semn nu e valabila pentru bucsa cu cauciucul plin. Cred ca de aia mi-au recomandat-o mecanicii pe aia plina, sa n-aiba batai de cap!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal ca e valabila si la alea :D

Cand lasi masina jos torsionezi cauciucul si se rupe imediat fie el si plin .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa inteleg corect despre ce e vorba trebuie sa vad bucsa si bascula la pozitie. Nu-mi imaginez cum s-ar torsiona bucsa atata timp cat intra fest in lagarul cilindric a basculei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intra fest in orice pozitie tocmai de aia e greu de montat corect .

Piesa nr 2 poate intra in orice pozitie, ba mai mult poate intra mai mult decat trebuie in bascula .

S60controlarm1.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai perfecta dreptate, Bogdan! Tu vorbeai de Volvo iar eu ma gandeam la Dacia 1400! :banghead: . A trebuit sa ma bag sub masina sa inteleg! :slap: ... Referitor la bieleta antiruliu, dupa ce iti dai seama ca e "dusa"? Am tras cu mana de ea (roata era data jos) si nu are joc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare !

Eu am schimbat singur bucsile de la bascula (cu ajutorul presei hidraulice) . Cum apare la Bogdan in desen piesa nr. 2 se pune la semn deoarece se rupe la o rotire mai mare a axului. N-am stiut dar m-am uitat in Vadis. Acolo arata pozitia optima de montaj.

Numai bine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now