lik1999

Termostat Volvo s/v40

61 posts in this topic

Salutare.

1.Datorita faptului ca nu am gasit nimic ,intreb aici poate stie cineva.

La cat deschide termostatul? Ma refer la s/v40 1.9di - 95,102,116 cp.

Care zice 86 grade ,altu 89 ,vecinu 92..

2.Ce marca este "mai recomandata"?

-Behr,Facet,Vernet

Share this post


Link to post
Share on other sites

88C iar ca firma nu prea conteaza, la fel de bun este si Behr si Vernet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel de 88 grade a fost inlocuit din cate stiu de cel de 92 de grade... Cel putin asa este la VOLVO 850... Si Behr si Vernet si Valeo sunt bune, dar OEM este Wahler.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, de cand are sau a avut 850-ul motoare diesel de reno ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu o avut!POate urmeaza :D .Din cate stiu 850/855/v70 140 cp au avut numai motoare de vw(audi a6 AEL).

MI am luat Valeo.Revin cu info dupa ce reusesc sa l schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

L am schimbat.Abia acum se simte caldura.Dupa 30 km te frige!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

stie cineva unde vine bujia asta 1275580(46)?

As vrea sa o schimb in curand.

post-312-0-32349100-1323631331_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

In U-ul ala de sub eticheta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

va rog frumos sa ma ajutati si pe mine,masina mea numai da deloc caldura apa se incalzeste daca merg cu ea si radiatorul este rece in continuu nu stiu ce poate sa aiba va rog sa -mi dati un raspuns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil a ridicat capota si a pus mana pe furtune.:D

App Andreea v 40 la ce temperatura sta apa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU RADETI DE MINE!apa la inceput este la jumatate si dupa aceea urca

nu stiu exact temperatura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai o secunda.Cum este la jumate si dupa urca?!

Ai fost la un mecanic sa vezi ce parere are?!Banuiesc ca ai o problema cu termostatul!!

le: despre ce motor e vorba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,9 diesel

oricum chiar nu poate sa-si dea seama tatal meu despre ce este vorba este foarte ciudat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, poate ai un dop de gheata pe instalatie.Nu a aparut problema dupa frigul de saptamana asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9 diesel .102/116 cp.

Ciudat nu cred ca poate fi!Doar putin complicat.

Dupa ce parcurgi vreo 4-10 km si s a ridicat apa la bord ,deschizi capota si "consulti" furtunele care duc/vin de la radiatorul de racire.Ar trebui sa fie caldute/fierbinti.Dupa setezi clima pe rosu(la caldura) si treapta a 4 a.In felu acesta poti "simti" daca baga caldura sau nu.

Iar la final revii cu un update.

Spor la mesterit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, poate ai un dop de gheata pe instalatie.Nu a aparut problema dupa frigul de saptamana asta?

Se incalzeste daca are dop de gheata si face si presiune in vasul de expansiune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta ar insemna sa ramana fara antigel? cristianc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se incalzeste daca are dop de gheata si face si presiune in vasul de expansiune.

Si @Andreea ce spunea la postul #13?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si @Andreea ce spunea la postul #13?

Spunea ca urca nu ca face presiune si da afara daca nu sti ce se intampla in acea situatie-eu am patit la o alta masina.Iar incalzire inseamna ca fierbe dupa 2 km!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sincer nu stiu ce naiba are!cred ca tre sa o duc la service ca mie frica sa ies cu ea,a verificat tatal meu furtunele termostatul si radiatorul si sunt in regula asa mi-a spus el,apa nu-si face circulatia cum trebuie din cate mi-a explicat el!tre sa verific pompa de apa?va multumesc frumos pt ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

POate sa fie de la termostat daca nu isi face bine circulatia.

Mergi la un service cel mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca termostatul este blocat pe deschis nu o se incalzeasca decat atunci cand sta pe loc si o turezi peste 2000de ture vreo 10 minute.Daca este inchis se incalzeste si incepe sa miroase a ulei ars.Pune o siringa cu antigel in lada frigorifica si dupa o ora verific-o.Daca nu ai completat vreodata cu apa distilata nu o sa inghete!Pompa de apa daca nu curge nu face zgomot nu cred ca poate avea ceva.Eu cred ca de vina este termostatul.Radiatorul care incalzesate in masina este pe un alt circuit de apa-inainte de termostat si radiatorul din fata.Poate fi de vina si clapeta care inchide si deschide ¨¨agetul termic¨¨pe radiatorul de incalzire.

Edited by cristianc

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil sa fie si de la pompa de apa,daca s-au rupt paleti din ea nu mai ''impinge'' apa si pot aparea probleme.Eu am patit asa la o Skoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi s-a stricat pompa de apa!tre s-o schimb........dar daca schimb pompa de apa tre neaparat sa schimb si cureaua de distributie si role si tot?

Edited by andreea v40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now