Guest ronix

volvo 144 deluxe...batrana doamna....poate cea mai batrana de pe forum

13 posts in this topic

Salut fratilor.Sunt un mare pasionat de masini vechi.Mi-am achizitionat de curand un volvo 144 deluxe,fabricat in 1974(1954 cm3,cutie automata,80 CP

).Pe vremuri a apartinut ambasadei Elvetiei in Bucuresti,asa ca a fost destul de intretinuta.Din pacate trecerea anilor si urmatorii 2 propritari au lasat cateva urme pe infatisarea masinii.Cand o sa fac rost de ceva bani o sa ma ocup serios de masina caci vreau sa o restaurez complet.Vreau sa ma ajutati cu cateva detalii tehnice caci nu prea sunt in domeniu.Va spun sincer ca nici o masina nu ofera o siguranta mai mare ca aceasta batranica.....

      1.in primul rand unde as putea gasi un manual pt volvo144

      2.unde gasesc un cuplaj elastic pt cardan

      3.Caroseria e mancata la nivelul portierei spate-dreapa si in portbagaj,la roata de rezerva....se poate repara?

      4.Unde as putea gasi niste oglizi si stergatoare?

      5.Ce fel de bujii as putea cumpara

      6.plutitorul nu merge iar rezervorul e sub portbagaj.Se poate repara?

      7.puteti sa-mi oferiti un pret estimativ pt o tinichigerie completa(repararea caroseriei mancate,lustruirea chederelor etc)plus o revopsire completa?Macar ceva estimativ.Poate stiti care e pretul la vopsitorii si tinichigerii...

      8.O astfel de masina poate fi trecuta si pe GPL?

      Va multumesc mult si sper sa ma ajutati sa fac din batranica mea,o adevarata doamna de societate.............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Categoric, Bullet are dreptate. Oricum si peste banii astia trebuie sa mai pui, dar in mod cert asta iti rezolva o mare parte dintre problemele arzatoare. Mai exista un 142 (daca nu ma insel) pe forum il are Buleala

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Din pacate la piese nu te pot ajuta... Poti incerca sa vorbesti cu gabone sau gabone_byker de pe forum, el are un Volvo AMAZON si si-a facut rost de ceva piese pentru el (nu ma intreba de unde ca nu stiu ;D)

    Da, buleala are un 142 rosu.

    Cat despre trecerea pe GPL... Nu o strica cu gaz ! E pacat de ea... Plus ca n-ar mai fi ca si originala :)

    Al tau e alb cumva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveti dreptate,masini ca astea nu mai face nimeni.Acum totul e comercial si nu te tine f mult(ca sa cumperi altele)Vreau sa ma ocup in timp de ea,dar deocamdata vreau sa rezolv problemele arzatoare,adica cele estetice(de la portiera) si cuplajul elastic de la cardan.Poate aveti idee daca pot sa pun un altul adaptat de la alta masina........Am vrut sa o vand la inceput,pe urma m-am razgandit.Daca nu reusesc sa o fac asa cum vreau eu,probabil o sa las sentimentele la o parte si o dau,dar in nici un caz laREMAT.Masina asta ma poate mult si bine si e pacat sa mearga la topit.Masina e albastra,am mai pus-o eu pe niste siteuri autohtone de vanzari masini asta vara,dar totusi nu e caruta,sa o dau pe nimic.Am cerut 1000 euro.Intre timp m-am razgandit.Bag ceva bani in ea si ma plimb mandru si sigur cu o masina cu care au mers multi ministrii inainte de 89.Nu e ea masina de fite,dar are un portbagaj cat toate zilele,bagi ce vrei acolo,reparatii le faci singur,e usor de condus ca are cutie automata si daca o lovesti nu te jelesti langa ea gandindu_te la costuri.

masinuta din link e intradevar draguta,dar in romania nu o mai poti inmatricula,asa ca te uiti la ea,sau o iei pt piese doar.....A mea e in regula.Merge bine.O sa fac si eu niste calcule amanuntite si vad daca merita sa bag bani in ea sau o vand unuia care il intereseaza sa-si faca treaba cu ea,fara sa tina cont de design.Va multumesc mult si astept in continuare opiniile voastre,sfaturi.....si rasp la intrebarile ale:--)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo pentru achizitie, si pentru ca te-ai hotarat sa-l tii ... No-sa ai de pierdut nimic!!!

Exista un 144 de nota 10 la Tirgu Mures ... inca n-am reusit sa dau de proprietar ... poate in primavara.

Piese pot sa-ti fac rost de cateva, eu avand un 244 din 1979, nui mare diferenta de varsta ... , de unde imi procur eu piesele exista si pentru 144, Amazon, 1800 etc ...

Cauta-ma si vorbim.

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai bani bine poti contacta Retromobil. Acolo lumea se pricepe, numai ca priceperea... cere bani. Te poti interesa macar pentru anumite lucrari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ai relatzii prin state, aici se mai gasesc manuale facute de Haynes pt 140, coperta este roz sau verde (au fost doua editii!)

ultima data cind am vazut una era vreo $15.00

daca vrei, pot sa iau o poza coperta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nenea, nenea.....stati la rand, nu va bagati in fata.....este aicia un nene Gabone(adica io) care are un amazon cu "a" mic, de prin '64.....asa ca bafta la restaurare

io am luat piese ptr a mea direct din suedia.....unde probabil am sa mai plec in vara , asa ca domnule draga baga matale niste vorbe cu ce trebe la 144 lu' matale pe mess la gabone_biker2 , sau la telefon 0723.040.287 gabone :)

Sa-l stapanesti sanatos nenea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am cumparat si eu un Volvo 144 S 20 b din anul 1968, functionabil.

A-ti restaurat autoturismul dvs. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un 144 in Timisoara intr-o parcare.Daca va intereseaza revin cu poze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca mai exista acea masina sunt interesat.Mai intati poze .

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now