septy

O fi turbo dus sau o fi altceva?

55 posts in this topic

Am fost la Primus... si normal ca atunci cand te doare ceva si te duci la doctor iti trece :) Nu am reusit sa reproduc fasaitul... se auzea foarte foarte slab, au zis ca e un sunet de la turbina dar ca e ok (se incadreaza in normal), nu are erori, nu stiu daca i-au pus diagnoza probabil ca da ca m-au intrebat de niste erori mai vechi, le-am povestit ca a fost curatata turbina... au zis ca nu are nimic si ca poate nu e echilibrata, in urma curatarii... si uneori o prinde intr-o pozitie aiurea.

E posibil asa ceva ?

Uleiul este la nivel neschimbat.

Nici nu stiu daca mai are rost sa o mai caut ? Sa merg la firma aia unde si-a facut Andu turbina sa o echilibreze/verifice ?... m-am cam plictisit sa umblucu ea, cred ca ii verific mai des uleiul sa n-am surprize si astept...fie sa crape fie n-o avea nimic si sunt eu paranoia dar va zic ca nu e normal sunetul ala, cand apare e puternic, si am avut 4 diesel-uri pana acum, nici unu nu facea asa, si intermitent

Share this post


Link to post
Share on other sites

am putut, eram presat de timp, cu bugetu stramtorat si m-am bucurat ca era 350€ in loc de 600€. pe site nu scria nicaieri ca este aftermarket made by alibaba. de potrivit s-a potrivit pana la urma, dar a trebuit sa-i largesc gaurile de pe flansa. omul din greseli invata, d-aia va spun si voua, ca sa nu faceti ca mine. pana la urma am facut si o germania - romania - germania in august cu turbina aia plus alti km pana in ianuarie cand mi-a plesnit un furtun de la frana. gandindu-ma ca a plasnit ceva pe pistonasul la ambreiaj, am lasat-o pe dreapta pana in februarie, cand i-am schimbat acel furtun si am maritat-o. as putea sa zic ca am avut o experienta proasta la pachet cu v40-ul. dar am fost oarecum singur vinovat: nu ar fi trebuit s-o cumpar.

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit aici ceva interesant pt. toti cei care vor sa stie mai multe despre defectiuni si cauze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au trecut aproape 4 luni de cand a inceput aceasta problema caruia inca nu i-am gasit rezolvarea! M-am chinuit cu masina asta toata iarna, medie consum 11l%, pornit super greu indiferent daca e cald sau frig, trebuie sa invarta mult, dupa ce reusesc sa pornesc motoru acesta suna ca un tractor nu merge rotund deloc, ca si cum ar merge in doua-trei pistoane,se aude asa ca o bataie regulata, accelerez si da sa moara ca si cum s-ar ineca, scoate fum alb albastru, toate astea pana ce se incalzeste putin, ma gandesc sa duc injectoarele la verificat, desi nu apare nici o eroare la ele pe tester.eu am o banuiala, daca injectoarele nu-si fac treaba si combustibilu nu arde suficient de bine in cilindri se poate ca turbina sa nu poata crea presiunea dorita instantaneu din cauza densitatti scazute a gazelor pe evacuare ci cu mare intarziere? si de-asta sa urce incet in turatii in mers?

MULTUMESC SI APRECIEZ EFORTIL CELOR CARE MA VOR AJUTA CU UN SFAT , GAND, ORICE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Stiu ca a trecut timp de la ultima postare a ta dar spune-ne, s-a rezolvat pana la urma? si cum? am o problema similara si nu-i mai dau de capat. Turbina am dus-o la un centru de reconditionari, este in regula, insa nu face presiune suficienta pe admisie. 1.6 bari pe loc si maxim 2.1 bar in mers, dar nu repede, ci foarte lent. Furtunele se intaresc ele, dar nu cum trebuie. Ma gandesc acum fie la ce ai scris tu cu un post mai sus, fie la filtru de particule, desi presiunea diferentiala pe filtru este OK.

Edited by yuly4you

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now