septy

S40 ma ia mereu prin surprindere!

28 posts in this topic

Dupa toate problemele pe care le-am avut , am cheltuit o groaza de bani, l-am readus la viata, ma trezesc ca pe partea dreapta imi baga aer rece si pe partea soferului baga aer cald, am vazut ca au mai patit si altii chestia asta, doar ca lor le-a trecut din senin, am sunat la reprezentanta si mi-au zis ca trebuiesc resetate ceva clapete.Modelul asta de volvo mi se pare ca e cel mai de rahat! din foarte multe pdv-uri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu prea e Volvo, e Ford/Peugeot. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am inteles este o restetare pe tester si se rezolva. Vezi cat iti cere la cea mai apropiata reprezentanta + carburant si apoi vorbeste cu oliver din turda si fa la fel un calcul si vezi unde iasa mai repede.spor

pacat ai avut atatea probleme...dar nu sunt generale :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu reusesc sa dau de acest oliver, poate ma ajutati!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze, http://www.volvo-clu.../285-volvo-244/

Vorbeste cu el poate stie pe careva in cj sa te poata ajuta. nu mi dau seama daca esti mai aproape de turda sau cj

SI eu am observat ce ai zis tu la mine de vreo jumate de an dar nu- i mare diferenta stanga fata de dreapta

stanga geam:vro 5 gr

stg mijloc : 6.8gr

dreapta mijloc : 8-9gr

dreapta geam: 11-12gr.

am masurat cu termometru cu sonda si l- am bagat 15 cm in fante.La mana se simte diferenta dar nu sa ma deranjeze.Asa ca l -am lasat in pace

Cu toate ca la opel imi baga 3.2 gr central pe ambele guri: clima manuala, pe laterale baga vreo 10 gr dar nu m- o interesat sa intreb de ce.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie recalibrare servomotoare flapsuri !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roby stie :D

S40-ul pana in facelift este cu adevarat o masina cu probleme, astea dupa 2008 au mult mai putine probleme, oricum problema cu lipsa de curent ramane, adica : atunci cand ramai fara curent se decalibreaza diverse ba chiar se pot arde diverse calculatoare, trebuie respectata cu sfintenie regula de montare/demontare borna conform manualului .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Septy

Stai sa vezi cand se strica deschiderea portbagajul, ce placut e sa demontezi tot capitonajul si sa fie stricat switch-ul care actioneaza deschiderea. :P

Sau sa se sparga radiatorul de la clima din cauza pietricelelor de pe sosea :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)) Din ciclul "stai sa vezi.." adaug si eu motorasul de la stergatoare, care nu e nici mai mult nici mai putin de 1500 RON si vine doar pe original.

Asa ca... long life volvo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar nu esti nebun sa cumperi motorasul cand se poate repara pe la 50E. Lasati voi cat ar costa piesa originala cand mai toate se pot repara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca esti norocos se pot repara...dar daca nu esti? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

O statistica ne o poate face bogdan...cate motorase a reusit sa repare si cate le a aruncat la gunoi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dinoco, s-a stricat, s-a inlocuit tot ansamblul ala cu unu de pe un focus, ma refer la portbagaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorasele de stergator se repara toate, problema este ca se ard fara nici o logica .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh...inseamna ca am aruncat 1500 ron pe fereastra :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt primii bani pe care ii arunci pe fereastra S40-ului . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce rai sunteti... :(

Sarbatori fericite si un an nou cat mai bun va doresc :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rai...glumind.

Oare motorasul vechi l-ai aruncat? Du-l la Bogdan ti-l repara si-l vinzi si mai scoti din bani.

Cum a zis si Bogdan nu conteaza ca s-a ars...conteaza de ce s-a ars, ca asa poti lua ala nou cu 15mil si in scurt timp sa cedeze si ala din alta problema electronica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca va coafeaza cu ceva nu se ard doar la Volvo :smile: ci la multe marci si preturile sunt tot pe acolo.

De ex la cotetul pe care il conduc acum e 11 mil nou si nu are nici senzori. nici increasing-speed, nici temporizare nici nimic fata de cel de pe Volvo :smile:.

La un Xsarra Picasso ( sau cum se scrie ) de prin 2008 a fost in jur de 2000 de lei

Edited by Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Roberto, I feel better now :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi sa rupt si mie mecanismul de la stergator si nu se poate suda e ceva aliaj din aluminiu cu nu stiu ce mama naibi si sunt nevoit sa cumpar altul nasol dezamagit de masina ma asteptam la mai mult de la ea acum mai nou nici nu mai porneste si cand pun contactu da cu stergatoarele continu

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi sa rupt si mie mecanismul de la stergator si nu se poate suda e ceva aliaj din aluminiu cu nu stiu ce mama naibi si sunt nevoit sa cumpar altul nasol dezamagit de masina ma asteptam la mai mult de la ea acum mai nou nici nu mai porneste si cand pun contactu da cu stergatoarele continu

Ai xenon pe masina ? De fabrica sau montat ulterior ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu siguranta are... si cu siguranta daca nu le scoate urgent va ramane fara modulul de stergatoare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI apoi il suna pe bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now