volvo v70

probleme cu relanti-ul

16 posts in this topic

salut am si io un volvo v70 2.5 tdi din 2001 si am probleme cu relanti-ul!!! vreau si eu un sfat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un sfat: du-te la un tester. În cazul în care ai fost deja, alt sfat: spune-ne şi nouă ce a ieşit.

Încă un sfat: spune-ne ce fel de probleme: oscilează, e prea mare, e prea mic etc.? Alte simptome asociate există? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost la un tester si a zis k e posibil sa fie injectorul cu fir cu probleme....mi se opreste din mers si apoi ii dau mult la automat si pana la urma porneste si scoate mult fum negru(adica motorina nearsa)

Astfel de scriere nu e acceptată!

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum adică "s-ar putea"?! Nu a zis nimic de MAF, pompa de injecţie, EGR, solenoid, regulator etc? Dar de garnitura de chiulasă a pomenit ceva? Dar de vacuum, nu pierde? În bord se aprinde ceva, "malfunction lamp"?

După cum vezi, sunt o sumedenie de întrebări, dacă nu binevoieşti să dai mai multe detalii... spune-ne exact ce a ieşit la diagnoză.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la diacnoza a iesit totul bine....chiar nu stiu ce sa fac

pierderi de ulei nu am....se vede putin scurs ulei pe la chiuloasa dar sunt vechi....am masina de 2 luni,nu o am de mult. am mai zis k atunci cand o las sa mearga la relantii mai mult timp (dar nu tot timpul face asa) se opreste singura k si cum s-ar inneca si apoi dau mult la automat si porneste si scoate un nor de fum negru deodata si apoi nu mai scoate fum.

Edited by HEIMÐALLR
Scriere neconformă

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ce ai făcut dignoza?

Aplică metoda de mai jos şi spune-ne rezultatul:

- cheia în poziţia II;

- ţii apăsat butonul READ;

- cu "READ" apăsat, apeşi de două ori, în mai puţin de o secundă, butonul pentru ceaţa spate;

- după ce dispare "CHECKING DTCS", apeşi "READ" pe rând şi scrii pe o foaie ce scrie în bord. Pune aici să decodăm.

PS: S-ar putea să nu-ţi iasă din prima încercare. Insistă!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am aplicat metoda data si am gasit urmatoarele:DTCS IN VEHICLE:-ABS CHECKING;-SRS READY;-ECM CHECKING;-AUM READY;-CEM DTC SET;-DIM READY;-DDM CHECKING;-CCM DTC SET;-PDM CHECKING;-REM DTC SET;-SWM CHECKING;-UEM READY.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu avem ce sa gasim... "DTC SET" inseamna ca ai erori pe modulul respectiv. Mai departe trebuie sa mergi la cineva cu un tester (de preferat DICE), sa ti le si citeasca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai aici in vrancea am fost la singurul tester care are de volvo si nu i-a aparut nimic... merge totul perfect....ce sa mai zic?o sa icerc totusi sa fac o proba cu alte injectoare sa vedem dak face la fel. si dak face la fel ce sfat imi dati?

Vrei să înţelegi odată că astfel de scriere e interzisă?

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are tester de VOLVO ? Si ne zici si noua cum arata testerul ala ? Nu exista sa ai erori pe CEM si CCM si sa nu ti le citeasca, decat daca nu e DiCE :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur nu e DiCE...

Volvo V70, când ai schimbat filtrul de motorină ultima dată?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai nu am schimbat nimic la ea ... o am doar de 2 luni

testerul nu era special pentru volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai aici in vrancea am fost la singurul tester care are de volvo si nu i-a aparut nimic... merge totul perfect....

Eu asta vad ca ai zis mai sus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

am aplicat metoda data si am gasit urmatoarele:DTCS IN VEHICLE:-ABS CHECKING;-SRS READY;-ECM CHECKING;-AUM READY;-CEM DTC SET;-DIM READY;-DDM CHECKING;-CCM DTC SET;-PDM CHECKING;-REM DTC SET;-SWM CHECKING;-UEM READY.

Ai eroare/erori pe:

CEM (central electronic module)

CCM - climate control module

REM - rear electronic module

Cauta o scula dedicata Volvo (VIDA / DICE) si poate vei gasi prblema. Daca testerul la care ai fost nu a vazut nici macar aceste probleme, nu este bun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e suficientă o citire a erorilor stocate. Pe ECM nu sunt erori, aşa că va fi nevoie de nişte măsurători suplimentare (presiuni, cantităţi, debite etc.), pentru depistarea eventualilor parametri aflaţi "la limită".

Eu aş începe, totuşi, prin a înlocui filtrul de motorină şi filtrul de aer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now