larahau

Cum dezlipim "capacul" / lentila din fata a stopului?

17 posts in this topic

Dupa cum spune si intrebarea din titlu vreau sa scot capacul acela al stopului sa ramana doar partea in care stau becurile fixate, practic sa scot toata lentila din fata a stopului.Dupa cum vad eu e lipita de corpul stopului.Cunoasteti vre-o solutie care sa dizolve acel lipici?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da...e si asta o solutie dar credeam ca exista una mai "eleganta" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu, imbinarile sunt lipite cu ultrasunete, asa ca nu stiu cum altcumva ai putea sa le dezlipesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lentila este lipita la cald, se poate dezlipi doar spargand lipitura, adica iei o surubelnita in linie si incepi dintr-un colt sa desfaci. Trebuie insa rabdare, se desface foarte incet, in unele cazuri se intampla sa-ti plece o fisura de unde desfaci pana in mijlocul stopului.

Daca il tai cu freza nu este chiar ok, vei avea 1-2mm lipsa din material iar de lipit la loc este ceva mai greu pt ca tot fuge lentila, daca il desfaci usor cu surubelnita o sa-ti ramana un umar de sprijin si se poate lipi foarte usor .

Poti folosi ca ajutor si un pistol cu aer cald, incalzesti bine si ridici cu surubelnita .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea era ca vreau sa ajung la ledurile din stopurile de la S40 modelul 2008.Sunt foarte aiurea puse practic nu se pot scoate decat daca scoti lentila sau daca tai eventual cumva prin spate...Am incercat varianta cu surubelnita la ochii de pisica, care sunt prinsi pe spoilerul spate.Pe unul am reusit sa il desfac prin metoda asta iar pe celalalt l-am crepat.E riscanta metoda, trebuie multa rabdare.Nu stiam eu de ce nu gasesti pe google cum sa dai lentila jos, pt ca e aproape imposibil dar in schimb la faruri gasesti filmulete si explicatii cate vrei :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

folosesti fara pb un "dremel", face o taietura de 1mm

Edited by le car

Share this post


Link to post
Share on other sites

@le car: "pb" = pofta buna, presupun...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine incerci cu un fierastrau de traforaj! Parerea mea ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incet, incet ajungem la ciocan :D Dupa o sa ptamana de "studiu" si in stop distrus am ajuns la concluzia ca nu se poate scoate cu scopul de a se refolosi fara sa se vada urme ca a fost desfacut. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intreb si eu, nefiind meserias, ce este un "dremel"? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intreb si eu, nefiind meserias, ce este un "dremel"? :smile:

Dremelul este un fel de freza ce merge pe aer! Are mai multe intrebuintari!

post-1775-0-13978400-1327999350_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, merge pe aer. :) E un fel de "flex" in miniatura, sau mai bine zis, un fel de freza de dentist. >:D De la 5000 la 35000 de rotatii/minut. Pentru hobby e geniala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha! Stiu scula, dar denumirea asta n am mai auzit o pana acum.

Multumesc baieti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai de fapt denumirea asta este un brand "Dremel"...sunt si electrice si pneumatice, a mea e electrica. :(I)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles. Cam cum ai zice "Mi am luat adidasi!" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now