Bursuc

engine system service required

54 posts in this topic

Salutare am iesit ieri cu masina din service si mi-au facut geometria la turbo  180 ron m-am costat inca nu am iesit cu ea la drum intins doar saptamana viitoare o sa ma pot convinge ca e in regula

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 7/19/2017 at 11:47 AM, maverick a spus:

Salut, 

Supra-alimentare zice? Fa ce am facut si eu - mergi 20-30 km la 4.000 RPM si s-ar putea sa scapi de problema. Eu pe S60 2011 ce-i drept am avut o singura data asta si trebuia curatat DPF prin ardere - cand DPF trebuie curatat, "baga" mai multa motorina pentru ardere suplimentara. De atunci am invatat - un drum afara din oras - minimum 50 km - la viteza constanta si gata. 

Si acum face la fel - cum ma prinde pe autostrada cum ma "arde" daca nu am fost mai recent. Dupa 50 km cu consum marit cu 1,5 L / 100 km se "linisteste". Motorina efixs, super-aditivata, cere ardere suplimentara DPF. Alte motorine mai rar / putin. 

Am patit si eu o chestie similara, am alimentat de la OMV cu Mototina Evo+ < cea mai scumpa> dupa ~100km a inceput sa imi apara pe consola centrala mesajul : "Mentenanta necesara: System Motor , vreti sa contactati dealearul?"  ca in final nu dupa multi km sa imi apara in bord "Performante reduse" .
Am simtit ca parca nu mai aveam turbina, dupa 2000rpm se accelera insa foarte greu, aproape ca nu puteam sa depasesc un logan 1.4 la 80km/h.

Am mers < neavand alta alternativa > circa 40km cu ea asa dar turata 2500-3000rpm < consumul era foarte mic pe acceleratii ~ 6-7l  si pe mers constant 3-4.5l > dupa care am orpit am scos cheia si am repornit . Limitarea disparuse.

Am banuit DPF-ul asa ca am mers urmatorii 40km pe pilot automat 3200rpm.  Momentan masina merge perfect < parca consumul la drum intins cu pilor ~100km a mai scazut putin 4.5-5l >.

Din pacate in GL nu avem diagnoza, iar in Bucuresti ajung pe 21.04 < daca un coloeg imi poate face o diagnoza as fi recunoscator> o sa incerc o programare si la reprezentanta, insa fiind sambata nu prea imi fac mari sperante.

Multumesc!
 

IMG-7579.JPG

IMG-7577.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 7/19/2017 at 11:47 AM, maverick a spus:

Salut, 

Supra-alimentare zice? Fa ce am facut si eu - mergi 20-30 km la 4.000 RPM si s-ar putea sa scapi de problema. Eu pe S60 2011 ce-i drept am avut o singura data asta si trebuia curatat DPF prin ardere - cand DPF trebuie curatat, "baga" mai multa motorina pentru ardere suplimentara. De atunci am invatat - un drum afara din oras - minimum 50 km - la viteza constanta si gata. 

Si acum face la fel - cum ma prinde pe autostrada cum ma "arde" daca nu am fost mai recent. Dupa 50 km cu consum marit cu 1,5 L / 100 km se "linisteste". Motorina efixs, super-aditivata, cere ardere suplimentara DPF. Alte motorine mai rar / putin. 

Am patit si eu o chestie similara, am alimentat de la OMV cu Mototina Evo+ < cea mai scumpa> dupa ~100km a inceput sa imi apara pe consola centrala mesajul : "Mentenanta necesara: System Motor , vreti sa contactati dealearul?"  ca in final nu dupa multi km sa imi apara in bord "Performante reduse" .
Am simtit ca parca nu mai aveam turbina, dupa 2000rpm se accelera insa foarte greu, aproape ca nu puteam sa depasesc un logan 1.4 la 80km/h.

Am mers < neavand alta alternativa > circa 40km cu ea asa dar turata 2500-3000rpm < consumul era foarte mic pe acceleratii ~ 6-7l  si pe mers constant 3-4.5l > dupa care am orpit am scos cheia si am repornit . Limitarea disparuse.

Am banuit DPF-ul asa ca am mers urmatorii 40km pe pilot automat 3200rpm.  Momentan masina merge perfect < parca consumul la drum intins cu pilor ~100km a mai scazut putin 4.5-5l >.

Din pacate in GL nu avem diagnoza, iar in Bucuresti ajung pe 21.04 < daca un coloeg imi poate face o diagnoza as fi recunoscator> o sa incerc o programare si la reprezentanta, insa fiind sambata nu prea imi fac mari sperante.

Multumesc!
 

IMG-7579.JPG

IMG-7577.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

am un xc90, 2011, motor d5, cu cateva luni in urma am schimbat clapeta de swirl care imi tot sarea si am rezolvat problema pe moment foarte rapid si foarte usor datorita forumului si va multumesc pe aceasta cale.

azi pe autostrada, viteza in sarcina aud o pocnitura la motor destul de serioasa si masina incepe sa traga cu sincope. Am iesit pe prima si m-am uitat la clapeta swirl care era cazuta dar cand am pus mana pe partea dinspre motor se simte ca e rupta inaintru si degeaba punt clapeta la loc ca nu mare ce actiona in admisie... daca pornesc motorul si accelerez la fel trage in sincope dar nu vreau sa “aspire” ceva inauntru...

cel mai bine ar fi sa chem trailer sau pot sa ii fac ceva sa ajung pana acasa vreo 100 km?

 

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now