CostinAnton

Probleme cu motorul? ajutati-ma, va rog!

24 posts in this topic

SAlutare! Sunt posesorul unui Volvo S40 1.9 tdi 1998, acum 6 luni din cauza unu`i furtun fisurat, am calat motorul masinii(asta acum 7 luni), de aceea, am fost nevoit sa schimb motorul. L-am schimbat, dar acum a intervenit o problema..de pornit porneste la sfert, dar scoate fum cenusiu spre negru si nu sta la relantii, adica e turata..la 1400 rpm, tin sa mentionez ca, pana sa se caleze motorul...cand era rece, pornea extraordinar de bine, dar cand era calda, pornea greu...si daca pornea...mergea balbait, iar daca nu o acceleram, se oprea si in bord se aprindea un bec aflat in dreapta jos a bordului, habar nu am de la ce poate sa fie? Poate cineva sa ma ajute cu un sfat? apreciez!

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAlut,

1.ai pus noul motor complet pe masina?Adica motor + pompa de motorina + ecu(calc motor) ?

Bec ul ala din dreapta jos nu e "imobilizatorul"?UN fel de cheie?

2.Despre ce motor e vorba?Ce ai avut inainte si ce ai pus acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus decat blocul motor, atat, chiulasa si restul sunt de la celalalt vechi. am avut un motor de 1.9 din `98, iar acum omu` de la care l`am luat a zis ca e acelasi motor, numai ca difera anul..mi`a zis ca e din 2006 :) acum nu stiu daca m`a mintit sau nu, motorul e bun, are o compresie foarte buna...porneste la sfert. si in legatura cu becul...e portocaliu, iar in interior e un fel de triunghi verde, nu stiu daca e ceea ce zici tu, habar nu am . Acum am alta problema, nu mai porneste deloc. mi`a zis mesterul la care o am, ca azi de dimineata a pornit la a doua cheie la sfert, a lasat`o pornita un pic, a turat-o, a mai oprit-o, a mai pornit-o...apoi a pornit-o din nou si a lasat-o cateva minute, a oprit-o si cand sa o porneasca iar, nu a mai pornit deloc, mi-a zis ca a consumat si 2 spresiuri de pornire si degeaba...el mi-a zis ca nu m-ai are ce sa faca..pentru ca a montat tot si mi-a zis ca e de la pompa..acum..nu stiu...d`asta am si apelat la voi, poate imi dati vreun sfat, nu stiu...sunt disperat...am bagat o gramada de bani in ea.. :( multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai o secunda.

Tu ai masina din 1998.Dar ce motor ?

Sunt 2: de 90 cp si 95 cp

Iar noul motor banuiesc ca e din 1996 ?! sau pentru ca tu ai scris acolo 2006.?!

Fa o poza cu bec u ala ,daca poti.

Nu ii mai da cu spray ca il omori de tot.

Ai montat si pompa de motorina de la motorul "nou"? sau numai " blocul motor, chiulasa"?

Fumul ala negru poate avea mai multe cauze,acuma depinde ce ai schimbat la masina.

App: inainte sa crape furtunul ala masina mergea bine ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba "mesterul".

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Becul" cred ca e lambda ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieselu nu "cred" ca are lambda.

"e portocaliu, iar in interior e un fel de triunghi verde" - parca am mai vazut semnu,dar nu imi dau seama..

Costin care i becul?

post-312-0-69863400-1327765317_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul e de 90 cp. blocul motor, atat, chiulasa e de la celalalt vechi, iar pompa e de la celalalt vechi. omu` de la care am cumparat blocul motor a zis ca e din 2006, acum nu stiu daca m`a mintit sau nu. avea o problema, care tot din cauza pompei cred eu ca era...cand era rece pornea la sfert, cum se incalzea, o opream si vroiam sa o pornesc din nou, pornea greu si dupa ce pornea...mergea balbait si scotea un fum alb spre albastru asa...iar daca nu o acceleram, murea. daca o turam scotea fum negruu. asta e semnul care mi`l arata in bord asta e file.html

Mironb, crezi ca se poate sa fie de la mester ? :o

Ma poate ajuta cineva? va rog mult ! :(

Edited by CostinAnton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema la pompa de motorina si/sau ecu/imobilizator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi poti arata unde este, te rog ? si daca imi poti spune undeva unde as putea sa o repar sau de unde sa cumpar ? multumesc !

despre ecu vb cand spun sa imi arati. multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa te uiti in imaginea de mai sus si sa ne spui care este martorul din bord aprins.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ecu se afla

Pompa de motorina banuiesc ca stii.

MIron ii ala de langa imobilizator(masina taiata cu x)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok. ms. as mai avea o intrebare...merge sa pun pe tester masina ? ca am fost la cineva si mi`a zis ca e totu` mecanic...si ca nu merge pusa pe tester...dar nu prea imi vine sa cred. voi ce ziceti ?

si stii de la ce poate sa fie aprins becul din bord, ai idee? imi cer scuze daca sunt cicalitor, dar sunt disperat sa o fac.. multumesc anticipat !

imi poti spune mai exact unde se afla , ca din poze nu inteleg mare lucru...te rog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

costine, oare a verificat mesteru' daca nu cumva a sarit distributia de la punct?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Virtual e mai complicat.

CAuta pe cineva care te poate ajuta cu o diagnoza.Un bosch kts cred ca ti ar fi de ajutor.

Daca zici ca scoate mult fum negru ar trebui sa fie de la pompa de motorina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce nu a mai pornit,a mai verificat o data distributia?Si pana la urma e sonda lambda cea care se aprinde atunci cand merge rau si da cu fum?Parerea mea e sa mergi la un centru de reparatii pompe de injectie.Eu stiu unul dar nu cred ca te ajuta,e vis a vis de puscaria Rahova...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok o sa incerc si o sa revin cu un raspuns . multumesc frumos

nu stiu ce sa zic...de verificat distributia dupa ce nu a mai pornit, nu cred ca a mai verificat`o. ar putea sa se deregleze asa deodata? in legatura cu martorul acela, nu am aflat nimic...habar nu am :| in legatura cu pompa, asa am sa fac..o s-o duc la un centru de reparatii. multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti recomand sa mai verifici inca o data distributia.Poate sari in momentul opririi motorului iar daca te duci la "pompagiu" bine ar fi sa merg cu masina,nu doar cu pompa.De pe bordul pus de lik2008 este simbolul din dreapta sus intre sageata cu varful in sus si masina cu X.Da e sonda lambda si se aprinde numai cand da cu fum,posibil ca ea sa fie cauza.Succes!

Edited by capi_1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

Becul portocaliu cu verde in interior indica probleme in sistemul de management al motorului.

Incearca sa cauti pe forum, sunt multe informatii referitoare la motorul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare...Am un necaz cu un V40 1800i -GDI-benzina, fabricatie 20.08.2000. La pornire se accelereaza cateva secunde motorul, dupa ce se incalzeste scade turatia motorului in 500-600 de rotati/m...iar cateodata in trafic scade turatia si se opreste....Consumul in afar orasului este de 6-7l/100km, iar in oras poate ajunge si la 12l/100km, de la 9-10l/100km...Multumesc..

Unde il gasesc pe Bogdan?...Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieselu nu "cred" ca are lambda.

"e portocaliu, iar in interior e un fel de triunghi verde" - parca am mai vazut semnu,dar nu imi dau seama..

Costin care i becul?

Si eu am acela-si tip de motor si am martorul cu masina taiata de un x,ultimul martor din partea derapta,i-mi poti spune ce inseamna ?Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu iti recunoaste cheia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now