costin1974

mecanismul schimbatorului de viteza

20 posts in this topic

salut.am si eu o problema cu mecanismul care este sub schimbatorul de viteze.mai exact nu mai are punct mort si pentru a manevra schimbatorul de viteze iti trebuie o forta de marinar.aveti idee de ce se intimpla sau a mai patit cineva chestia asta?multumesc frumos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut si multumesc frumos.cred ca este de la timonerie pentru ca odata shimbatorul tras in pozitie intra foarte usor in viteze.problema este pina il aduc pe pozitie.problema este exact unde trebuia sa lucreze schimbatorul stinga dreapta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca trebuie sa schimb toata timoneria.eu speram sa aiba un resort rupt sau sarit,dar din poza trimisa de tine si pentru care iti multumesc foarte mult se vede treaba ca nu exista nici un resort! :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Costin!E gripat unul din cele doua cabluri,timoneria nu are nimic.Demonteaza consola centrala scoate cate unul pe rand ca sa-l identifici pe cel gripat,eventual incearca sa dai cu un spray degripant pe cabluri,daca nu reusesti sa-l faci sa mearga usor fuga la desguace si cumpara alt cablu cu 2-3 euro ;) .Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci mult!hai ca parca am mai prins curaj!o sa incerc asa poate am noroc sa fie un cablu.daca e asa il pun nou ca la dezmembrari nici o sansa!am cautat un volvo similar in mai mult de 35 de desguace,si nu e nici unul!multumesc mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ai pentru ce!In ce zona a Spaniei te afli?Eu am gasit in zona Madrid foarte multe.Aproape sigur merge si de la modelu 850,cei "dotati" cu Vadis/Vida pot sa confirme sau sa infirme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A,pai cred ca in Madrid e altceva!Eu sint in sudul Spaniei undeva aproape de Malaga.Ar fi bun si un 850.Oricum modelul de s70 pe care il am eu foloseste ,cred,o motorizare folosita pe 850.Eu am un motor 2,5,144 cai,10 valve,cod de motor b5252s.Din cauza asta am si foarte multe probleme cu autodiagnoza.Inca nu am gasit nici un aparat de autodiagnoza care sa intre,au toate codurile de motor de la s70 mai putin asta al meu.Dar asa cu bune si rele este masina mea si o pot spune cu mina pe inima ca e super rezistenta! :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti folosi VOL-FCR + un cablu de diagnoza de VAG-COM ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.revin cu informatii in incercarea de a repara aceasta timonerie.rezulta ca acel plastic alb care imbraca practic nuca din -partea de jos a schimbatorului si in acelasi timp tine fix schimbatorul era rupt sau sa rupt in timp ce lam fortat eu.am asteptat aceasta piesa o saptamina si jumate si ma costat 42 euro.acum am si un cablu blocat cel dinspre sofer pe care trebuie sal schimb.vreau sa va spun ca suntem foarte norocosi cei cu volvo.am vazut timoneria de la un seat ibiza si e total diferita si foarte complicata.acum eu va spun cit am platit,nu stiu daca am fost jecmanit sau nu pt ca nu am gasit nici un site unde sa pot verifica acest pret.daca ma poate ajuta cineva cu acest lucru ia-s multumi.pentru ca sint foarte curios.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă vorbeşti despre PN 3502504, n-ai fost tras în piept, cam ăla e preţul, cu oarecare variaţii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@costin1974: Daca te uiti in semnatura mea, o sa vezi ca AI de unde sa afli daca ai fost jecmanit sau nu. Sau poti arunca un ochi in sectiunea de Magazine de Piese si sa pui cateva intrebari ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,exact de acest reper era vorba si iti aduc mii de multumiri pentru informatie.Chiar nu gasisem unde sa verific acest pret,pentru ca acest baiat care mia comandat si adus piesa uitase total unde a pus factura,ceea ce ma facut foarte curios!Multumesc mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai presus de pretul piesei este important e ca ai rezolvat problema si esti din nou fericit !

Sa te bucuri cit mai mult de masina !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Matrixxx!Intradevar sint fericit ca am scapat de una dintre probleme .Mia ramas cealalta cu cablul.Cum maine sint liber o sa incerc sa il scot afara sa vad daca il pot debloca.Un set nou de cabluri am inteles ca ar costa 160 euro.si ca sa ajunga la mine ar dura la fel ,mai mult de o saptamina!Timp mult,bani multi!Vroiam sa intreb daca exista vreun truc,daca cineva a scos acel cablu de acolo si daca este dificil de scos? :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.aveti idee cum se scoate cablul asta afara de tot?banuiesc ca trebuie scos prin habitaclu pt ca piesa care practic leaga cablul de consola centrala nu pare ca vrea sa iasa de acolo.am demontat filtru de aer cu tot cu, cutia lui ,si am ajuns la partea din fata a cablurilor.al meu care nu functioneaza e cel din dreapta privind la motor.stie cineva cum iese cablul din acea piesa care are un mic burduf negru?sau e o alta tehnica de al scoate afara?multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa-i dai la ambele capete cu degripant,plimba-l bine si poate se rezolva asa fara demontare.Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.la unul dintre capete si anume la cel din habitaclu am reusit.insa in cealata parte,la motor,nu reusesc sa indepartez acel burduf ca sa ajung la cablu.si nici nu vreau wsa il fortez foarte tare pt ca pare destul de fragil :) multumesc frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti.Victorie!Am reusit sa inving problema cablului.Am sa povestesc in citeva cuvinte cum am reusit:mam inarmat cu o seringa normala cu ac,cu un spray antideblocant si cu multa rabdare.Cu seringa am injectat lichid antideblocant in burdufurile care se gasesc sub filtru de aer si intro piesa de cauciuc care se afla un pic mai jos.Apoi cu multa forta si rabdare am inceput sa misc de maneta de care trage practic cablul(vreau sa va spun ca se misca masina cu totul,inclusiv motorul).Dupa 4 ore si jumatate a cedat! :headbang: Multumesc frumos tuturor pentru indrumari si pentru tot!Ramin dator cu berea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucur ca in cele din urma ti-a fost rasplatita insistenta,felicitari!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now