adrian mangalia

probleme din cauza gerului

21 posts in this topic

Salut tuturor . Astazi am pornit masina , a pornit bine, am incalzit-o dupa care am mers cam cinci minute a stat cam jumatate de ora iar am plecat cu ea cand dintr-o data a facut frana de motor si s-a oprit . Am pornit-o a pornit si am mers cu ea fara sa o turez pana la mecanic norocul meu ca eram in zona dupa care iar s-a oprit . Am bagat-o in garaj si a demontat filtrul de motorina mann care avea 1000km de cand l-am schimbat , l-a golit de motorina si l-a incalzit umpic pe soba dupa care s-a mai scurs putin condens sau apa , la pus la loc si la invelit cu vata minerala caserata impotriva gerului sa vedem daca tine de frig. Mentionez ca aveam motorina in rezervor cam la maxim si era de la mol aditivata la -26 de grade . Dupa ce am terminat am mers cu masina sa vad daca mai face probleme dar a mers bine .Am vazut ca are un fel de preincalzitor cum functioneaza el ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana azi nu am avut probleme dar azi cand am pus mana pe filtru de motorina era foarte rece , am vazut ca are un preincalzitor si nu stiu daca functioneaza , chestia nasoala e ca nu am unde sa fac o diagnoza ampla ca aia de la kamsas sunt praf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai... hai la baiatu' ;D Cand mai treci prin Bucuresti. Sau daca nu, la maestrul BogdanG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzina mol a facut probleme si la mine . Dat fiind faptul ca drumul meu zilnic este Regie - Domenii - Regie , cea mai in drum benzinarie este mol ( sub podul Grant) , benzina este mai scumpa la ei cu 15 bani minim .. de ce ? nici ei n-au stiut sa mi raspunda . Joi sau vineri dimineata ( dupa prima seara de ger si zapada ) dau sa pornesc masina, invarte ceva si moare bateria .. am chemat "depanarea" i-am dat curent si intr-un final a pornit dar tremura intr-un stil grav si dadea in nas , am lasat-o 20 de minute la ralantii si si-a revenit , cat a stat la ralantii am verificat ventilul din rampa si nu avea presiune la benzina ... asa ca mai mult ca sigur avea un dop de gheata pe undeva . ... de 2 zile masina o am parcata in Regie , m-am dat pe transportul in comun , diseara vreau sa ies cu ea , vedem cum se comporta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi la fel am dat s-o pornesc si surpriza a pornit a mers 2 , 3 minute dupa care pornea se oprea am gasit in porbagaj o siguranta de 15 A arsa cred ca e de la preincalzitorul de motorina cred ca din aceasta cauza nu mergea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai vezi pe capac daca nu scrie la ce corespunde pozitia rezistentei respective !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce capac ? :D

Siguranta 17 parca este de la incalzire filtru motorina .

Oricum daca este o siguranta de 15A atunci sigur nu este de la incalzitor, mai degraba de la priza de 12V sau carlig remorcare .

Preincalzitorul are o siguranta de 7.5A .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Electricianul care a descoperit-o s-a uitat in autodata si era de la preincalzitor era o siguranta albastra de 15A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasol mai ADI, Volvo zice altceva :D

Daca electricianul tau e inrudit cu Gica Manivela atunci e nasol .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu e naspa ca sunt la 250km se voi si sunt ne diagnosticat :cursing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca vrei sa spui inzapezit :D

Tu pune la pozitia nr 17 o siguranta de 7.5A si daca se arde si aia este clar ca ai scurt la preincalzitor .

Oricum pot sa ma laud ca a pornit tractorul si la -18C, oricum se simte ca e frig, nu toarce ca o pisica din prima, vreo 10 secunde se scutura bine dupa care incepe sa toarca .

Benzinarul insa a pornit dupa 10 zile ca si cum ar fii fost motorul cald. Nici o emotie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Bogdan asta o sa fac maine dimineata, electricianul de la reprezentanta volvo din constanta nu a auzit de preincalzitor la filtrul de motorina la s60.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa si tu masina cateva ore intr-un garaj incalzit si o sa vezi ca-i de la motorina!

Pai... hai la baiatu' ;D Cand mai treci prin Bucuresti. Sau daca nu, la maestrul BogdanG.

Apare pe tester daca motorina este vascoasa?

Electricianul care a descoperit-o s-a uitat in autodata si era de la preincalzitor era o siguranta albastra de 15A

Cum a mers dupa ce ai schimbat siguranta?

Daca electricianul tau e inrudit cu Gica Manivela atunci e nasol .

Bogdane, de unde le scoti? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mers a pornit dar maine dimineata vad daca porneste si merge fara sa mai faca nasoale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai sa o luam pe rand.

1). Daca motorina e vascoasa clar nu va face aceeasi presiune in rampa, nu ? ;)

2). Cred ca maine o sa-i porneasca :P

3). Din basmele pe care le-am auzit, fiinta aia chiar exista ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi dimimineata la -15 grade i-am dat cheie si cand, ce sa vezi a pornit la inceput mai zgomotoasa dar dupa ce s-a incalzit umpic si-a revenit . M-am bagat sub ea si am pus mana pe filtrul de motorina era cald . Am scapat prin urechile acului cu o siguranta de 15 A si multi nervi .

Siguranta din panoul compartiment bagaje Pozitia 13. Încãlzitorul filtrului de motorinã ............. ............................ 15 A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi dimimineata la -15 grade i-am dat cheie si cand, ce sa vezi a pornit la inceput mai zgomotoasa dar dupa ce s-a incalzit umpic si-a revenit . M-am bagat sub ea si am pus mana pe filtrul de motorina era cald . Am scapat prin urechile acului cu o siguranta de 15 A si multi nervi .

Siguranta din panoul compartiment bagaje Pozitia 13. Încãlzitorul filtrului de motorinã ............. ............................ 15 A.

Bine ca ai scapat doar cu o siguranta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now