Guest rares

problema s 60 d5

23 posts in this topic

am reusit in cele din urma sa mi diagnostichez su eu masina ........nu stiu daca mai tineti minte , v am mai spus pierdere subita de putere , mi ati dat si cateva sfaturi .......am schimbat filtrele , tot la fel facea , am curatat acea valva de care mi ati spus , tot asa facea ....in cele din urma am fost la service si .....surpriza pe tester mi a aparut cod eroare 6805 : pressure convertor :booster pressure control , control deviation negativ .....remediul costa pe original volvo 843 ron , inca astept sa mi vina piesa ........s a mai intalnit cineva cu aceasta problema ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum se numeste piesa care ai schimbat-o? si eu am avut aceeasi problema. eu am ajuns sa schimb pompa de motorina din rezervor si o perioada a fost ok dar acuma face acelasi lucru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Eu am un S60 D4 din 2006.

Uneori mi se intampla si mie acelasi lucru. Se aprindea semnul de avertizare cu recomandarea de a duce masina la service.

Nu totdeauna insa se intampla sa mai taie si puterea.

Am ignorat lucrul asta iar mesajul disparea. Reaparea insa cand turam mai mult masina sau o "forjam". am crezut ca e de la motorina pentru ca masina si-a revenit de fiecare data si destul de repede

Intr-una din zile am gasit la motor sub chiulasa, in partea stanga, o parghie rupta.

Parghia respectiva face legatura intre o piesa de plastic care iese din chiulasa si un mecanism electric care ii schimba pozitia in functie de forjarea masinii.

Am schimbat-o iar acum si-a revenit. Am stresat masina zilelel astea insa nu au mai aparut mesajele.

Verificati si la voi.

E doar un indiciu. Nu e obligatoriu sa fie aceeasi problema.

O sa incerc sa gasesc si pozele cu piesa respectiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi nu sunt in apele mele :( Pozele sunt aici.

Scuze .... :(

post-765-12877865221756_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Se aprindea semnul de avertizare cu recomandarea de a duce masina la service"

Iti aparea cumva mesajul "Motor system wart. eforderl"? Si la mine aparea si disparea si parca nu mai avea destula putere. De foarte multa vreme n-am mai vazut mesajul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala e EGRul si nu are legatura cu lipsa de putere, aia e de la turbo .

@Betty ala e mesajul dar la tine fiind benzina sunt alte cauze .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu va contrazic.

Asta am remarcat la mine.

Acum masina merge bine. M-am gandit ca daca ea nu merge in parametrii nu o sa imi dea nici putere in ideea de a se proteja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa par insistent sau sa ma contrazicinsa......

am tot cautat sa vad cum arata EGR-ul.

Nu am gasit o poza care sa semne cu a mea iar din ce imi dau seama EGR-ul e ceva care e legat catre gaze, evacuare iar la mine in piesa respectiva intra doar doua fire electrice iar parghia isi schimba pozitia in functie de cum turez motorul........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca e problema comuna la D5 "Swirl"-ul acela... Nu stiu ce face, nu stiu ce poate, dar vad deja 5 masini cu aceeasi problema in interval de nici 3 luni !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine apare "Motor system wart. eforderl" dar nu simt nici o micsorare a puterii masinii. Tot nu am inteles cu ce se mananca. Este prea la general mesajul dar imi este teama sa nu ascunda ceva mai grav, mai ales ca trebuie sa fac un drum la Timisoara saptamana viitoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. E posibil sa fie un bug de motor.

Am intrebat persoana care mi-a adus parghia ce este acel "Swirl".

Nu a stiut insa o sa incerce sa afle. Am inteles ca a trimis pozele mele prin germania pentru ca nu a stiut ce sa ceara....

Daca aflu ceva va anunt.

Si consumul a scazut putin din ce am observat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine s-a uzat pirghia aceea si mi-a aparut mesajul acela iar dupa ce am reparato mi-a disparut.ValiU imi zici si mie cit te-a costat pirghia in cazul in care am surpriza sa ma lase din nou asa ca idee,si in cit timp ti-a venit.Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte ieftin.

mie mi-a cerut tipul 20 de roni..... Oarecum ma cunoaste insa nu cred ca mi-a facut vre-o reducere

A durat 2 saptamani pana mi l-a adus

Cu placere

Share this post


Link to post
Share on other sites

De pe net adunate - pentru voi, daca stiti putina engleza, ca e tarziu si nu mai traduc:

Diesel engine swirl chamber

Patent 4541375

An auxiliary transfer passage is offset from the trajectory along which fuel is injected so as to be located downstream of the trajectory with respect to the direction of swirl within the swirl chamber and which is sized to have a cross-sectional area with respect to the main transfer passage and the cylinder bore in which the main combustion chamber is defined so as to simultaneously minimize smoke and NOx formation.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,ValiU imi poti da si mie nr. de tel. al tipului ce ti-a adus pirghia ca ma lasat de tot si vreau sa cumpar si eu una(sa rupt exact ca cea din fotografia de vla inceputul topicului).Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Charge Pressure Control: Negative Deviation

Possible Symptoms

* Reduced power output

* Limp mode

Possible Causes

* Boost Pressure too Low

* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking

* Charger Pressure Control defective

o VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control defective

Possible Solutions

* Check Hoses/Pipes to/between Components

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control

* Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

o Check / Clean mechanism for variable nozzles

In cazul de fata la D5 problemele sunt cauzate de  VNT, se pare ca eu tot latru de treaba asta in schimb lumea merge la volvo da 850 RON si schimba senzorul de presiune si controlerul de boost dupa care face la fel.

Cine vrea sa inteleaga bine, cine nu vrea sa dea 850RON +500RON cat costa de fapt rezolvarea problemei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am avut si eu aceasta problema la d5 ,am schimbat parghia cu una noua care a costat 10 ron si acum e ok,insa este o problema generala aceasta parghie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paaaai nu latri deloc degeaba.... iote ca lumea isi rezlva problema incet incet :)

Eu am dat 20 de roni :)

deh imi era coleg.... :)

sunt multumit ca e rezolvata problema :)

Ce sa ii faci daca cei de la service nu sunt cinstiti cu noi...

Ei asa considera ca se fac banii si daca ati sti ce mandri se simt dupa ce reusesc sa traga o teapa si sa ia banul de pe noi......

uffffff.........  unde esti tu tepes doamne...............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now