ZamfirCosmin

volvo s60 awd

38 posts in this topic

Salut , am si eu nevoie de cateva sfaturi referitoare la motorizarile volvo , mentionez ca sunt proprietar de bmw 325i E90 218 cp de care vreau sa scap urgent din cauza problemelor fara sfarsit pe care le are masina (modelul) . M-am tot uitat pe youtube si imi place foarte tare noul volvo s60 si ma incanta faptul ca din cate stiu eu la volvo generatia urmatoare a modelului apare cam dupa 8 ani . M-ar interesa un s60 minim 2 litri benzina sau diesel hidramat in care sa nu investesc decat in carburant si consumabile si va rog sa-mi spuneti care varianta de motorizare ar fi mai fiabila si ce parere aveti despre awd pentru ca sincer nu mai suport tractiunea spate :)) (in conditiile in care am investit 4000 de ron in cauciucuri de iarna masina este un fiasco total pe zapada) .As vrea sa stiu despre s60 care sunt costurile la revizie si in general de intretinere si daca masina are ceva probleme de fabrica . Va multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Tare poanta .

Daca vrei AWD nu poti alege decat 2 motorizari, benzina T6, adica 3L @304CP sau D5 (2.4L) 205cp(2010-2011) sau 215CP (varianta noua dupa 2011) ambele variante au numai cutie automata generatie foarte veche in 6 trepte de provenienta Toyota (Aisin) .

Problemele sunt fix aceleasi ca la E90 cu diferenta ca este rezolvata de alti mecanici, sunt aceleasi probleme de electronica, aceiasi fibra optica, aceiasi gandire in mare aceleasi calculatoare ba chiar aceiasi denumire la unele din ele .

Revizia costa ~1800 lei iar in afara de problemele de electronica nu exista probleme primii 2 ani si 150.ooo km .

Daca tu vrei un S60 iesit din garantie (2010) atunci te anunt ca este prima versiune si sufera de bolile copilariei, nu numai la Volvo sunt probleme ci la toate marcile, daca vrei un S60 iti recomand unul nou my 2012 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curiozitate daca esti dragut sa ne spui si noua ce probleme ai avut cu E90-ul ?

Din experienta mea vasta iti pot spune doar ca CCC-ul care pica la BMW este acelasi lucru cu ICM-ul care pica la Volvo, LSM de la BMW =SCL de la Volvo, LSMII-ul de la E90 este incorporat in legendarul CEM de la Volvo caz in care atunci cand o iau luminile razna este mai ieftin la BMW (numai 3500 lei ) fata de 8000 lei la Volvo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sint off topic un pic dar te intreb.

Imi pare rau dar nu am auzit sa fie fiasco pe zapada aceasta marca.Ma intreb si ma mir cum de, la aceasta capacitate nu ai optat pt 325IX ca asta este preferat.Probabil ca ar fi trebuit sa ai Volvo si apoi sa ai bmw.Alte masini anterior ai mai avut?

Sincer sa ma scuzi daca te-am intrebat asa direct de cum ai venit pe forum si ai cerut niste informatii.In continuare te sfatuiesc cei cunoscatori in marca Volvo si te pot ajuta.Opteaza mai bine pt masina facuta la Stugart ,daca tot ai bmw acum.Scapi de probleme, ;):smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moama cata rautate, intorci cutitul in rana dupa care il trimiti sa-si ia un Benz . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Stuttgart se fabrica si Porsche 911 Turbo S. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan nu ma lua te rog cu ccc cu icm si cu lsm ca nu inteleg nimic :). Nu ma pricep si nici nu vreau sa intru in discutii contradictorii cu nimeni . vis a vis de sfatul lui V50 si al lui miron b , vin si spun : porsche nu-mi permit si alte masini da am mai avut prima masina dacia normal , a doua masina golf3 1.8 gti , a treia masina nissan 200 sx 1.8 t , a patra masina golf 4 tdi , a 5-a masina golf4 1.4 i pe care inca o posed si a 6-a masina bmw 325 i e90 august 2005 0km pret achizitie 38000 euro din Germania . prima problema cu e90 a aparut in 2007 cand masina a iesit din garantie si avea numai 24000 de km . se auzea dedesupt in partea din spate un clantanit scurt (fier pe fier) la plecarea de pe loc si marsarier . Am fost la mhs bmw si s-a constatat ca e grupul . Baietii , jos palaria mi-au acordat post garantie si mi-au schimbat grupul . Iau masina , ajung acasa si surpriza ..... facea absolut la fel si asta dupa numai 15 km . dau telefon , ma recheama la service insa problema e ca nu am mai fost neavand timpul necesar . sfarsitul anului 2009 mi se pune pata iar pe zgomotul respectiv dar grupul iesise din garantie asa ca am bagat mana in buzunar si l-am platit cu manopera cu tot 6500 ron .......dau proba la mhs masina okok , ajung acasa ce credeti ? masina facea la fel ! revin la service unde se constata iar ca e grupul :)) radeau si ei . Pentru a 3-a oara mi-au schimbat grupul si de data asta pe garantie din nou . mi s-a luat de ei pentru ca masina face lafel si astazi si pur si simplu nu o mai suport. mentionez ca masina are acum 77000 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-auzi Heim ! :smile:

Ia explica-i tu domnului cum e cu volanta aia.... :smile:, sa vada ca si cu volvo poti avea ghinion...

Eu va recomand motorul d5 de 215 cp, e "prietenos, vivace si consuma putin"

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

si pe zapada crede-ma ca e de cacao si scuza-mi expresia . p.s. nu mi-am luat xi din necunostinta de cauza . alte probleme cu e90 sonde lambda desi nu era normal la km respectivi (50000) , compresorul de a.c. schimbat recent (5000 ron inclusiv manopera) clantane (agresiv) tachetii de parca e diesel pe timp rece si trebuie sa merg vre-o 5km ca sa se regleze si masina nu e rezistenta la gropi ( comparand-o cu golful de exemplu) . am luat o groapa de am strambat janta , am fost cu ea la "control" si baietii au bagat instantaneu si amortizorul pentru ca nu iesea geometria (la celelalte masini nu am avut probleme de acest gen ) . cat despre benz ............ ar putea fi ultima alegere .......pe criza asta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare offtopic: de ce ai dat Nissan-ul? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cosmin, daca-i bal, pai bal sa fie. E pacat sa-ti iei un S60 tractiune integrala diesel unde pe o echipare decenta, fara sa sara din sandale platesti vreo 38-39.000 Euro + TVA.

In 35,000 Euro + TVA primesti din partea mea un Volvo S60 T6 BENZINA AWD 304 CP echipat pana in dinti. Altfel spus primesti un nivel de echipare de top (Summum) sub pretul de vanzare al unui Volvo S60 T6 AWD echipare standard

Daca iti surade da-mi un semn si-ti trimit o cotatie pe mail

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cosmin tu ai avut doar ghinion, nu am mai auzit pe nimeni cu probleme la grup la E90 stock in schimb vad ca nu ai avut probleme cu electronica iar masina ta era din primul an iar anul 2005 nu a fost unul foarte bun pt E90 . La gropi nu e rezistent E90-ul iar cu tachetii mai sunt probleme la BMW

Ghinion poti avea si la Volvo, dar cum stiu cateva persoane care au trecut de la BMW la Volvo si sunt extrem de fericite acum nu pot decat sa-ti urez bine ai venit in club si cat mai multi km.

Recomandarea mea este S60 T6 AWD, consuma destul dar si senzatii pe masura .

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow t6 Cuplu maxim (NM@RPM): 440@2100-4200 cred ca ti se ridica sangele in cap . Iti multumesc frumos pentru oferta dar nu sunt interesat de motorizarea asta .(3000 benzon) . Miron Nissan-ul l-am dat pentru ca i-am distrus turbosuflanta . Nu stiu sa-ti explic are acolo in ea niste elice mici care s-au rupt ceva de genul ....oricum necesita inlocuita masina din 170 hp se comporta ca si cum ar fi avut 70-80 :) in 2001 se intampla .............si atunci nu prea erau accesibile piesele pentru mine .

Bogdan cu electronica am avut o singura problema dar s-a rezolvat pe garantie foarte repede (modulul bluetooth). atat , absolut nimic in rest ! Multumesc pentru bun venit dar inca nu am intrat in club. sper sa intru cu "acte" cat mai curand . deocamdata s60 e prima optiune pentru mine . p.s. imi poti spune si mie la cat timp inlocuiesc cei de la volvo modelele ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tinand cont ca vechiul S60 a fost produs din octombrie 2000 pana in mai 2009 ne putem astepta sa tina tot atat, de fapt la Volvo cam toate modelele tin peste 8 ani .

Daca nu vrei neaparat AWD poti opta pt un T4 sau chiar T5, adica 1.6L @180CP sau 2L @240CP, cred ca este suficienta puterea pt un om normal .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De acrod cu Bogdan T4 isi face treaba bine, insa daca nu se doreste AWD atunci marsez pe D5 (2400 cmc, 440 Nm / 205-215 CP) . Nu recomand D5-ul in combinatie cu AWD caci se apropie vertiginos de T6 ca pret, insa o tractiune fata si 420-440 Nm versus cuplu de 240 Nm la T4...eu zic ca D5-ul se cere de la sine. Aaaaa, am uitat sa zic...am oferte si la T4 si la D5 :)

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi T5-ul este mai performant dar am impresia ca este la acelasi pret cu D5-ul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cosmin vad ca a avut in proportie covarsitoare masini pe benzina. De ce-i varati D5-uri in fata? :) Eu as merge pe T4 la preturi apropiate. Care e diferenta de greutate intre cele 2 motoare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

D5-1570kg

T4-1486kg

T5-1528kg

Depinde cat tine masina, daca o tine pana in 100.ooo km nu va avea probleme cu motorul D5 iar in acest caz merita diferenta de consum, daca tine masina mai multi ani/km merita benzinarul pt ca este mai putin problematic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, asta spuneam si eu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

va multumesc pentru sfaturi si sincer sunt tentat de D5 vis a vis de putere/consum si cuplu minunat ;)si de exemplu la un d5 dupa 100000 de km ce probleme ar putea aparea la motor ca doar nu o sa inceapa sa consume ulei peste norme ? la d5 distributia e pe lant sau pe curea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am citit pe aici, D5-ul e cel mai fiabil motor diesel de la Volvo (si cam singurul). :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbi distributia la 80-100k si-i faci reviziile. Pina la 160k nu-i pui decit consumabile (BUNE!). Cel putin din experienta mea, care am s60 d5 din 2008 si aproape 160k.

Dupa ce-o sa simti cuplul prima data , nu-ti mai trebe benzina....

Tu testeza si d5-ul si t5-ul cu cutii automate (ca am inteles ca vrei neaparat automata) si mai vorbim.

Eu am cel mai "mers" s60 d5 tip nou (pina in 2009) de pe forum (probabil, Horia poate confirma daca mai stie d5/185 din martie 2008 cu mai mult de 160k). Si a fost "mearsa" ca lumea, crede-ma ca t5-ul o sa ti se para un pic "lesinat"...comparativ cu d5-ul. :smile:

probabil ca sint aproape egale la pret in aceeasi configuratie, si la impozite si la casco si rca.

Si, ca sa fiu corect cu tine : trebe sa stii ca daca-ti iei volvo ramii cu el ! valoarea de revinzare e dezastruasa la volvo (nejustificat, dealtfel)

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now