Sign in to follow this  
Followers 0
marco26

trage aer fals

18 posts in this topic

salutare...am o problema de ceva timp...cand e turata pe la 3000 atunci cand schimb vitezele se ade un suerat exact ca si cand as avea BOV pe masina....se aude de la motor din fata...ce ar ptea fi?ma gandesc sa nu traga aer fals pe undeva...m-am uita la furtune dar n par a fi desfacute sau rupte...ceva sfatri ar fi bine venite...multmesc frmos!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,am o fisura in ea...doar ca nu cred ca e de toba...se aude de la motor sunetul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carcasa filtrului de aer ai verificat-o? Dar furtunul care pleaca din ea catre turbina? Sau poate ai un filtru de aer sport!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut si eu am patito aveam galeria de admisie crapata am schimbato si acum e ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

subscriu la ce a zis @Andu G.

Verifica si racordul flexibil ca la mine a fost spart si fasaia permanent

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut si eu am patito aveam galeria de admisie crapata am schimbato si acum e ok

Posibil si asta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru ca vad ca in acest topic -s-a atins problema galeriei de admisie..si cum sunt nevoit sa o demontez pentru a o curata..datorita reziduriilor acumulate... am o nelamurire..

Q :cum se procedeaza la desfacerea conductelor de inalta presiune dinspre injectoare spre rampa si mai ales cum se va reamorsa ..motor 1.6 D / 109 CP. intreb deoarece am vazut ca la schimbare filtrului combinat de motorita masin se reamorseaza extrem de greu ....fara nici un auxiliar gen pompa ca la PSA...RENO..etc..

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru ca vad ca in acest topic -s-a atins problema galeriei de admisie..si cum sunt nevoit sa o demontez pentru a o curata..datorita reziduriilor acumulate... am o nelamurire..

Q :cum se procedeaza la desfacerea conductelor de inalta presiune dinspre injectoare spre rampa si mai ales cum se va reamorsa

...

Conductele de motorina au piulite la capete (si la injectoare si la rampa)! Pentru amorsare nu merge folosita o pompa auxiliara? La modelele mai vechi merge!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu exista pompa auxiliara doar .."baterie" cat sa cuprinda... :confused1: ..parca se scria undeva cel putin 60 sec.pt reamorsare in manual (adica cheia in poz. 2 ) dar intotdeauna a durat f.mult..in ciuda preamorsarii filtrului..etc...numai ca imi este teama sa pornesc cu injectoarele "in gol"...exista vreo procedura ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca poti folosi o pompa pentru amorsare (intre 5 lei si 10 lei la magazinele de piese Dacia)! De o astfel de pompa vorbesc:

post-1775-0-33411500-1332759858_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradevar cei de la Volvo nu au imprumutat si pompele de amorsare de la PSA.Singura solutie e cea data de Andu.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca poti folosi o pompa pentru amorsare (intre 5 lei si 10 lei la magazinele de piese Dacia)! De o astfel de pompa vorbesc:

Offtopic eu am gasit doar pompita la vreo 50 lei aici in Bacau. As vrea sa stiu si eu unde costa 10 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off-topic si eu ;D ;D ;D

Offtopic eu am gasit doar pompita la vreo 50 lei aici in Bacau. As vrea sa stiu si eu unde costa 10 lei.

Eu am vazut la un magazin de piese Dacia, unde adaosul comercial este foarte mic! Nu era de cea mai buna calitate pompa, dar costa 5 lei! Si avea si doua furtune :D :D :D

In rest, uite ce se gaseste pe web, diferit producatori si preturi diferite!

12,14 lei: http://www.ipercomp.ro/Accesorii-motor/KR-502-Pompa-amorsare-diesel-dreapta-Caia--pID2954.html

18 lei: http://www.pescuitmania.ro/Pompa-amorsare-combustibil-anunt-4897.htm

27 lei: http://www.alexbeagroup.bizoo.ro/vanzare/1954031/Pompa-amorsare-diesel-dreapta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi. Si mie mi-a dat bataie de cap amorsarea filtrului de motorina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carcasa filtrului de aer ai verificat-o? Dar furtunul care pleaca din ea catre turbina? Sau poate ai un filtru de aer sport!

are filtru sport pe ea masina....

Share this post


Link to post
Share on other sites

are filtru sport pe ea masina....

E bine ca intr-un final te-ai uitat ;D ;D ;D! Problema rezolvata :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bine ca intr-un final te-ai uitat ;D ;D ;D! Problema rezolvata :D :D :D

nu e vorba ca m-am uitat ca na,doar se vede...problema e ca nu se aude de la el..sau asa cred cel putin...chiar imi da impresia ca trage prin alta parte...daca o accelerez la rece nu se aude...doar in momentul cand schimb vitezele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0