zack

Claxon

11 posts in this topic

Azi la prima ora m-a lasat claxonul. In prima faza claxona mult mai incet si mai subtire....am mai apasat pe el (poate isi revine) si si-a dat duhul. Nu se mai aute nimic. Se poate face sau trebuie altul? Ce specificatii trebuie sa indeplineasca "goarnele/claxoanele" care par sa fie 2 la numar. Gresesc?

ps: Siguranta nu cred ca s-a ars...sau...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa aiba aceiasi mufa ca cele actuale .

Poti verifica siguranta pt inceput dupa care merita sa verifici daca vine curent, dupa ce verifici iti iei doua claxoane din dezmembrari pt ca mai mult ca sigur a intrat apa in ele si de aici si zgomotul dubios (subtire) dupa care "game over"

Succes .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aşa e cum spune BG, am păţit şi eu. Goarnele sunt diferite, ca frecvenţă a sunetului (una pentru joase, 420 Hz şi alta pentru înalte, 500 Hz). Sunetul subţire s-a datorat arderii goarnei de joase. A sărit şi siguranţa, pe urmă, tot din această cauză. Şi la mine, tot aşa s-a întâmplat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine au cedat amandoua si mi-am cumparat Bosh noi in jur de 100 ron bucata.Mufele originale le-am taiat si am pus papuci.Pe cele vechi le-am desfacut si erau ruginite in interior.Ce e mai dificil e ca trebuie data bara jos pentru a le putea schimba .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu n-am dat jos bara, doar grila faţă, e o manevră de 3 minute. Am pus ce-am găsit la primul shop de piese auto, cu vreo 22 de lei ambele (tot aşa: una pentru joase, una pentru înalte), cum spui, cu papuci şi duct tape... sună de mă dor ochii... ;D

Dudu, dacă tot iei de la dezmembrări, caută modelul mai nou, cu deschiderile goarnelor convergente sau în jos, nu înspre faţă, în care intră mai greu ploaia. Cred că merg şi cele de pe S40/V50.

PS: Tu ai o problemă cu intratul ploii... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am spalat-o la motor acum 4 zile....dar n-a facut figuri...goarnele fiind la grila fata...n-a avut cum sa intre. O sa verific siguranta. In caz ca este arsa o schimb...daca nu cumpar unele la 25-30 lei perechea. Am nevoie de claxon deoarece am de facut in urmatoarele 5 zile peste 1000km. Va multumesc pentru raspunsuri.

ps: Apa este dusmanul masinilor, caselor...etc. Pana acum am cam pierdut lupta cu ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apa a intrat în timp, la fiecare ploaie câte puţin, şi-a făcut "datoria" încet-încet, până când s-a prouds efectul. Rugina nu e de acum, se tot adună de multă vreme, doar că doar acum i-ai simţit prezenţa.

PS: Apa poate fi şi aliat, dacă duşmanul e focul... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred că merg şi cele de pe S40/V50.

Cred ca merg,dar atentie ca si la S40/V50 prima generatie la el e problema cu claxoanele din cauza apei.La cele facelift au remediat problema si le-au orientat in jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma am pus unele chinezesti la 40 lei. Se aud mai bine ca cele frantuzesti la 30-35 lei bucata dar si ca cele typeR. A trebuit sa tai mufele originale si sa montez papuci. Bineinteles ca aveam si siguranta arsa.....cand am pus siguranta mai mergea doar claxonul de inalte. Cel de joase macanea. Am citit la bosch pe site si ei zic ca un claxon trebuie montat cu palnia pe unde iese sunetul in fata. Eu le-am orientat palniile spre mijlocul masinii. Parca se aud ceva mai subtire decat cele originale...dar va zic dupa ce imi trece raceala cum se aud. (am si urechile cam infundate). Multumesc Helm' pentru sfatul cu grila. A fost de mare ajutor. Accept un sfat si pentru doctorii :help: Curge nasul la greu....n-am miros si nici gust in gura. E ok parasinus?

ps: Am oprit claxoanele vechi cu tot cu mufe deoarece s-ar putea sa le schimb cu unele originale peste ceva timp....pana atunci isi fac treaba si chinezariile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu la unul dintre claxoane (care este mai expus) am o grila pentru a nu intra apa ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din experienta mea personala claxoanele se strica mai repede la cei care spala masina foarte des (1-2 ori /saptamana), eu cum spal masina doar la evenimente si sarbatori legale nu am nici o problema dar toti au sesizat ca atunci cand au bagat wap-ul la grila pt a dezlipi insectele au rezolvat problema insectelor dar au ramas fara un claxon . Asa ca ai de ales, fie eviti sa speli grila cu presiune mare si dai cu periuta/buretele/carpa sau schimbi claxoanele mai des .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now