Sign in to follow this  
Followers 0
HOV17

Turatia la 1500

10 posts in this topic

Scuze daca mai este un topic cu problema asta dar eu sincer nu am gasit!

Am un Volvo S40 1.6 D 139000km, si de 2 sapt a aparut urmatorul fenomen. Cateodata turatia in loc sa stea la 800 imi urca la 1500-1600 si sta asa turata, nu scade sub nici o forma, doar dupa ce orpesc masina si o las 3 minute, isi revine si o perioada e totul ok! Nu imi dau seama cand se intampla asta, am patit si la un drum lung de 100 km si cand merg prin oras! Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca nu ma insel am mai citit pe undeva si a fost de la alternator:punte diode arsa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat o acum o luma si total alte simptome!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai schimbat doar placa de diode posibil sa fie tot de acolo.Din ce am mai citit si ce zici tu tot simptom de alternator stricat este

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care ar fi legatura altenator/turometru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu dar nu vad o legatura deoarece nu se intampla des, am facut un drum de 100 km si mu mi a facut, dupa un drum de 30 km cand am oprit era turat la 1600, nici nu stiu ce sa fac cum sa iau sa verific?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Razvan, este o legatura, acest simptom este la Golf 5/O2/Leon si apare atunci cand bateria este descarcata iar ECU tureaza motorul pt a incarca bateria, nu cred insa ca la S40/V50 este acelasi sistem pt ca stiu multe masina cu alternator dus si nu se turau de nebune .

@HOV tre sa ajungi cu masina la un tester si sa vezi ce erori ai pe motor (ECM) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles. Merci. Nu intrebam la misto. Chiar eram curios. Eu nu am avut simptomele astea cand mi a picat alternatorul. Mi a murit si servodirectia si faruri, aproape tot pe electric, ce sa mai. Si motorul tot mergea turat normal. Cand si a dat duhul bateria de tot s a oprit si gata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cand pica alternatorul la voi apare un mare ELECTRICAL MALFUNCTION in bord iar martorul baterie ramane aprins, daca ramane turata aiurea mai degraba este de la pedala de acceleratie decat de la alternator/baterie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0