marculescu

Volvo 940 2,4 diesel

3 posts in this topic

Ce parere aveti de Volvo 940 motor de 2,4 diesel ?

In afara de incovenientul motorului mare (taxe mari) vreau sa stiu cu ce probleme se confrunta acest model. Consum de motorina , preturi la piese (inclusiv cele SH) , hibe de fabricatie, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am un 940 2,3 turbo dar e pe benzina asa ca nu stiu cat te ajuta dar pot sa ti spun ca este o masina excelent facuta iar costul pieselor nu este mai mare decat la oricare alta masina,oricum nu intra in zona "lux"...consumul de benzina este afara 10 in oras,12/13/14...daca ai intrebari specifice iti raspund cu placere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

am un 744 echipat cu acelasi motor VW sase linie si pot sincer sa iti spun ca este un motor caruia nu ii place plimbarile scurte, se incalzeste greu, iarna ii ia cinci secunde sa se stinga becul la ulei deoarece pompa e intr-un capat al vibrochenului iar asta e lung cat China, sorbul e situat undeva pe la cilindrul cinci iar diametrul tevii de admisie a uleiului din baie este generos, motorul se incalzeste in zece minute, oricat de tare te-ai grabi incalzeste motorul inainte sa pleci nu e recomandat numai in cazul acestor motoare ci oricarui motor,

Fii atent la turbo daca ai motorul cu turbo; daca iti baga cu ulei iti strica supapele, daca nu, ai scapat de o durere de cap, eu personal am renuntat la turbo dupa ce mi-a stricat o chiulasa, furtunul pentru evacuarea gazelor din motor scoate-l sub masina si nu il lasa in admisie, mai da cu ulei pe acolo si ti-l baga in camera de ardere

ii place drumul lung se aseaza la drum si odata incalzit parca nu ar mai vrea sa se opreasca

e o masina sigura , nu te va lasa niciodata in drum atat timp cat ii vei schimba uleiul si cureaua de distributie

s-o stapanesti sanatos

personal sunt dezamagit de cateva lucruri la acest motor

-fisurile intre supape, din trei chiulase pe care le-am vazut toate trei aveau aceasi boala fisuri intre supape

- o singura pompa de ulei la un vibrochen atat de lung

- uzura cilindrilor care vine ori din fonta cilindrilor de calitate indoielnica ori din lubrifierea proasta a cilindrilor la pornirea motorului, din trei blocuri care mi-au cazut in mana toate trei aveau in jur de 250 000 km aveau uzura excesiva pe cilindrii

mentionez ca parerile si opiniile exprimate mai sus sunt ale unei persoane pentru care mecanica este un hobby nu o meserie si trebuiesc luate in considerare ca atare

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now